Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ninja 300 mü cbr 500 R mı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Honda bence. Hee yenisi tip olarak çok güzel led farlı filan ama fiyat 25.000 TL. Onu alamam dersen onun yerine eski model ikinci el de alınabilir 2015 az km yapmış filan.

    1- Daha büyük bir motosiklet. Bir boy büyük resmen, gözü dolduruyor.
    2- Homda hem 8-9 bg daha güçlü hem de torku nedereyse Ninja'nın 2 katı. Çok daha iyi hızlanıyor (bizzat denedik). Torku da düşük devirde veriyor.
    3- Parçası, bakımı çok daha ucuz. Kesin bir şeyler lazım oluyor.
    4- Servis konusunda daha avantajlı.
    5- Az devir çeviriyor olması nedeniyle motor muhtemelen çok daha uzun ömürlü.

    Honda ile güç konusunda eksik kaldığını hiç bir zaman hissetmezsin. Ben çok uzun yol da yaptım gayet rahattır. İstersen top case, side case yapıp Avrupa turuna bile çıkarsın. Otobande araç sollarken zorlanmazsın. Büyük olduğundan hem sen hem varsa artçın rahat eder. Bence bu 2 motor konusunda düşünecek hiç bir şey yok ikisini de inceleyip Honda aldığımdan söylüyorum. Marka fanı değilim
    Sporttourer bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    o ninja satıldı

  3. #23
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Yeni kasa 500R öneririm. Yeni gelmesini planladığımız ama gelmeyecek gibi görünen CBR250RR ın tıpkısının aynısı gibi duruyor. Motoru bizim okula getiriyor biri efsane görünüyor.

    Ama fiyat ve 2. el de 500R biraz daha kötüdür haberin olsun.

  4. #24

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Şehir içi rahatlığı düşünüyorsan ikisi de mantıksız motosikletler. Her ikisi de racing değildir buarada. Racing gidon oturuş pozisyonu öyle olmaz. Bunlar küçük sport touringlerdir veya ss çakması nasıl adlandırırsan.

    Şehir içi kullanım kolaylığına boy uzunsa crf tarzı yada xmax 250 tarzı bişe daha uygun olur. Yada mt 25 inazuma tarzı bişeyde rahat ettirir.

  5. #25

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ninja satıldı
    Gördüm valla , hayallerim yattı zaten fiyat anca kawasakiye yetiyo artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi rahatlığı düşünüyorsan ikisi de mantıksız motosikletler. Her ikisi de racing değildir buarada. Racing gidon oturuş pozisyonu öyle olmaz. Bunlar küçük sport touringlerdir veya ss çakması nasıl adlandırırsan.

    Şehir içi kullanım kolaylığına boy uzunsa crf tarzı yada xmax 250 tarzı bişe daha uygun olur. Yada mt 25 inazuma tarzı bişeyde rahat ettirir.
    Mt 25 de düşünmüştüm ama abs si yok , duke de görünüş açısından pek hoşuma gitmiyo şuan kafama yatan bu var birde touring olması avantajı var mı rahatlık açısından daha önce hyosung gt250 sürdüm rahat gelmişti.

  6. #26
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Ben olsam sizin yerinize hiç düşünmem gider kawasaki alırım. Arada çok fark var kalite ve marka farkı var biri honda diğeri ise kendini kanıtlamış bir marka kawasaki,o yeşil rengi yetiyo saten.

  7. #27

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı Sabırsız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben olsam sizin yerinize hiç düşünmem gider kawasaki alırım. Arada çok fark var kalite ve marka farkı var biri honda diğeri ise kendini kanıtlamış bir marka kawasaki,o yeşil rengi yetiyo saten.
    Honda zaten Türkiye pazarına bi türlü oturmamış kendini kanıtlayamamış bi marka😆
    dyavol-77 ve sheriff87 bunu beğendiler.

  8. #28
    Mete Han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Şehir
    Kuşadası
    Ninja on numara makinedir kardeş, yeni modellerde parça kalitesindeki fark belli, ses görüntü belli, performans belli, Kawa'nın prestiji ve saygınlığı da belli. İkisini yan yana bir yere park et, Ninja'yı gören 500'e dönüp bakmaz 500R ise para israfından başka bir şey değil. Ne ses var, ne görüntü var, ne performans var. Acayip hantal bir motosiklet.

    Ha bu arada, biz yeşilin Kawasaki tonunu sevdik ;)absürt diyenlere filan aldırma, Kawa'nın simgesidir o yeşil

  9. #29
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Motosiklette tork herşeydir ,
    Hp istediği kadar yüksek olsun tork yoksa
    anca bagırtırsın motoru,
    Cbr'ın 5.000 d/k gittiği hızı kawa 8-9.000 d/k gider.
    Şehir içinde sürekli vites atman gerekir ,
    Cbr ise her visteste gerekli gücü sağlar işte bu en büyük konfor budur,
    Daha düşük devirli olduğundan motor ömrü daha uzun
    bakım masrafı daha az olur.
    Cbr 500 varken kawa 300e dönüp bakmam bile,
    Arada 200cc fark var, 200cc.
    Kawa güzel motor ama bütçe yeterli ise cbr 500 kesinlikle,
    Ayrıca cbr 500 daha uzun süre kullanıcıyı tatmin edecektir,
    Kawa 300' de ise 1-2 yıl sonra "ya 300cc ile nereye kadar" diyip,
    Ne alsam diye düşünmeye başlarsınız, size daha masraflı olur ,
    Yeni cbr gerçekten çok güzel bir motor,
    Ben scooter kullanıyorum ama vitesli alacak olsam, cbr 500 yada ktm 390 serisi bir motor
    alırdım.
    Seko, Sporttourer ve gursus bunu beğendiler.

  10. #30
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanin hantalliginin yaninda ninja fuze gibidir sallar atar honda 500.. birebir ayni kaygilari yasayip ikisinide test ederek kararimo kawa ninja 300 den yana vermis birisiyim.. honda efsana agir hantal tipte eh soyle boyle.. kawa seksi, hizli, oturusta hic sikintiniz olmasin super rahat dengeli atak kivrak motor.. kullandim 1 yildir fikrim degismez Honda 500 donup bakmam.. 16500 olan o motor kazali yalnız bilgi vermis olayim.. istanbulda su anda sahibinden ninja 300 1 tane var oda o fiyata satamaz baskada yok..
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklette tork herşeydir ,
    Hp istediği kadar yüksek olsun tork yoksa
    anca bagırtırsın motoru,
    Cbr'ın 5.000 d/k gittiği hızı kawa 8-9.000 d/k gider.
    Şehir içinde sürekli vites atman gerekir ,
    Cbr ise her visteste gerekli gücü sağlar işte bu en büyük konfor budur,
    Daha düşük devirli olduğundan motor ömrü daha uzun
    bakım masrafı daha az olur.
    Cbr 500 varken kawa 300e dönüp bakmam bile,
    Arada 200cc fark var, 200cc.
    Kawa güzel motor ama bütçe yeterli ise cbr 500 kesinlikle,
    Ayrıca cbr 500 daha uzun süre kullanıcıyı tatmin edecektir,
    Kawa 300' de ise 1-2 yıl sonra "ya 300cc ile nereye kadar" diyip,
    Ne alsam diye düşünmeye başlarsınız, size daha masraflı olur ,
    Yeni cbr gerçekten çok güzel bir motor,
    Ben scooter kullanıyorum ama vitesli alacak olsam, cbr 500 yada ktm 390 serisi bir motor
    alırdım.
    Bu yorumlardan sonra adam öldü bence

  11. #31

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanin hantalliginin yaninda ninja fuze gibidir sallar atar honda 500.. birebir ayni kaygilari yasayip ikisinide test ederek kararimo kawa ninja 300 den yana vermis birisiyim.. honda efsana agir hantal tipte eh soyle boyle.. kawa seksi, hizli, oturusta hic sikintiniz olmasin super rahat dengeli atak kivrak motor.. kullandim 1 yildir fikrim degismez Honda 500 donup bakmam.. 16500 olan o motor kazali yalnız bilgi vermis olayim.. istanbulda su anda sahibinden ninja 300 1 tane var oda o fiyata satamaz baskada yok..
    500r Ninja 300'den hantal mı?....CBR Her türlü deler...Varsa elinde N300 gel...0-100 yada 0-150 yapalım, Hatta artçı bile alıp-yine eline veririm. Hodri meydan.
    The Power of The Dreams.

  12. #32

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şu konu forumda nereden baksanız beş kere açılmıştır ve ben hala hayretle bu soruya cevap olarak Ninja 300 diyenleri okuyorum. Yahu birisi 500 cc, diğeri 300 cc iki motor var, siz neyi neyle kıyaslıyorsunuz ? Forumda tipine rengine göre motosiklet seçenlerin sayısı gün be gün artıyor. Yaş ortalaması mı düştü de böyle oldu anlamıyorum ? CBR500R'ın yanında Ninja 300'ün esamesi okunmaz. Seçerken şöyle düşünün; ikisini yanyana koyup "birini al" deyip bedava verseler hangisini alırdınız ? Bırakın artık şu motorlarda sadece güce bakarak yorum yapmayı.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  13. #33
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Abicim hangi veriye dataya gözleme göre Ninja'nın Honda'yı geçebileceğini söylüyorsunuz vallahi anlamıyorum. Tamamen deli saçması bir tartışma bu. Bunu tartışmak dahi abes. Hiç şüphe yok ki Honda Ninja'ya göre hayvan gibi daha iyi gider. Ayı gibi daha iyidir. Bu dilden anlatayım anlaşılır belki. Gider demeyeyim, gidiyor zaten.

    İnternette video var Kawa 300 olan adam yolda CBR 500 görünce benzer hayallerle herifle kapışmaya çalışıyor. yarım saniye bile yanına yaklaşamıyor. Neyse bu konu uzamasın. Teknik ve fizik olarak da Ninja'nın daha iyi gitme ihtimali yok. Gerçekte de yok zaten.


    Honda'nın kıvrak olmadığı yorumuna da bayılıyorum. 194 kilo diye alet kıvrak olmuyor mu? Ninja'daki incecik tekerler ve CBR500'deki salak Dunloplar yüzünden öyle sanmışsınız. Kawa o ince lastikleri nedeniyle hemen yana yatıyor diye motor daha kıvrak olmuyor.

    Bir tane racing tipi lastik takın Honda'ya ve görün kıvraklığı. Motor o peg senin bu peg benim sürte sürte viraj alıyor. Süren tüm arkadaşlarımın ilk yorumu acayip kıvrak ve çok iyi viraj alıyor idi.

    Bu iki motoru kıyaslamayın yahu artık. CBR 500 bir üst sınıftır. Boyutu da, ciğeri de geniştir.

    Ninja da boktur demiyoruz ki zaten, bence çok güzel motor. Daha yakışıklı. Daha şık. Bir çok özelliği ile bireysel olarak Honda'dan daha başarılı motor. Ama bu ikisi birbirine tam denk motorlar değil. Fazla güç, hacim ve hızlanma derdi yoksa bu motor da alınır.
    Sporttourer ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  14. #34

    Üyelik
    28 Kasım 2016
    Şehir
    Sarıyer
    Motosikleti
    VFR800 VTEC
    CBR 500 bir üst sınıftır. Ninja300 yanında bisiklet gibi kalır. Yan yana koyup inceledik.Geçen sene gözüm kapalı CBR 500ü aldım gene alırım. Performans kıyaslaması yapılmış gereksizce. 2 motorunda son hızları aynıdır. Bunda cbr500ün 189da kesiciye girmesinin payı büyük. Ama ninja300 o hıza çıkana kadar Cbr500 çıkar iner bi daha çıkar.Kalkışlarda da 110 kilo olmama rağmen eski motorum cbr500le ninja 300-r25 gibi motorları rahat geride bırakıyordum diğer sürücüler maskimum 70 kilodur. Ninjanın torkunu 2 katı vede 10 beygir fazlası var ve bunları daha az devir çevirerek yapıyor buda motor ömrüne büyük avantaj. İkisi kıyas kabul etmez.. Bide Hondanın marka imajına laf edenler Motogp şampiyonluklarına baksın, bide,kawasakininkine baksın bulabilirse tabi :

  15. #35
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yavaş gel bence son verişin olur onu solimde ... azcık usluba dikkat edelim,


    topspeed ninja her zaman daha iyidir, hafif kardeşim motor 200 cc esamesi okunmaz motor hantal motor agır ordan kaybediyor kotu demiyorum ninjanın aseletine honda yanaşamaz, ikisine de binmiş bir kişi olarak soyluyorum...
    ayrıca 33 yasındayım çocuk yorumu yapmıyoruz burda..
    dyavol-77 nin tarzı terbiyesiz, kendiside aşırı sıkıntılı kompleksli bi vatandaş zaten. Burda insanlarla nasıl konuşacağını bilmiyor, bir kadınla nasıl konuşacağını bilmesi mumkun değil. Köy kahvesinde gibi konuşuyor bu kurye arkadaş, pek ciddiye almamak lazım, seviyeler tutmaz
    something123 ve KmlTkn bunu beğendiler.

  16. #36

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    yanlış yazmışım sildim

  17. #37
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 sinden birini seçecek olsam sırf şu hondanın saçma sapan egzozundan dolayı ninjayı seçerdim. iğrençlik abidesi resmen HONDA duy bizleri....
    Motosiklette takılacak en son şey egzozdur bence. Bunu nasıl motoru alıp almama kriteri olarak seçiyorsunuz anlamıyorum.

  18. #38
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Sport touring ve ssport arasındaki farklar, oturuşu pozisyonu,aerodinamik,motor güç haritasi(maksimum tork devir vs ). Ninja300 39 beygir,27 nm tork ve maks gucu 11.000 rpm de veriyoe. Cbr500r 47 beygir ,43 nm tork ve maks gucu 8500 devirde veriyor. Şimdi bakınca 2 motorun kendi engine map lerine fark görülüyor. Maks tork devir aralıkları vs. Ss makinalar yüksek devirde maks güçlerine ulaşan ve devirli kullanima daha uygun makinalar, s touringler ise dusuk devirde maks guclerine ulaşan makinalar, yani aralarında çok büyük sürüş farkı var. Kullanıcı için çok önemli. Kullanıcının sürüş beklentisi ile ilgili bir durum. Alt devirlerde ss makinalari sprt touringle veya nakedlerle karsilastirinca aralarındaki farkı görüyorsunuz. Sürüş zevkini tamamen değiştiren bir durum. O yüzden tercih yapicak alıcı bunu dikkate almalı. Ornek verelim mt07 ve r6 ben idda ediyorum kalkışta belli bir hiza kdr bir mt09 hatta mt07 r6 yi geçer, mesafe uzadıkça r6 mt07 ve 09 u gecer farki acar. Oturus pozisyonu ve sürüş konforu açısından s touringler daha konforlu. R25 cbr 250r ninja300 gidon acilari ve yükseklikleri r6 cbr600rr r1 vs kdr agresif değil. Kucuk ss lerde buyuk ss ler kadar agresif surus pozisyon sahip bildigim en ii ornek yzfr125 dir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

    Bır ekleme yapayım, kawasakı ve honda nın ABD ınternet sıtesınde her ıkı motorda sport sınıfında yer alıyor, sadece r25 super sport olarak gecıyor.Bunu su yuzden yazdım, uretıcı kendı sınıflandırması yapmıs, bızlerde degerlendırme yaparken goz onune almak zorundayız.

  19. #39
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Uzun yol seven birisi olarak; 100-120 civarı giderken motorumun, SESSİZ, SAKİN ve DAHA AZ DEVİR ÇEVİREN bir motor olmasını isterim. Bu yüzden cbr500 benim tercihim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

    Ayrıca bakım aralıkları daha uzun ve adamlar hararet göstergesi koymamışlar.ihtiyacı yok çünkü)

    Ama motor biraz deli bozuk gitsin arap atı gibi olsun dersen ninja300..
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  20. #40
    mertcancbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sport touring ve ssport arasındaki farklar, oturuşu pozisyonu,aerodinamik,motor güç haritasi(maksimum tork devir vs ). Ninja300 39 beygir,27 nm tork ve maks gucu 11.000 rpm de veriyoe. Cbr500r 47 beygir ,43 nm tork ve maks gucu 8500 devirde veriyor. Şimdi bakınca 2 motorun kendi engine map lerine fark görülüyor. Maks tork devir aralıkları vs. Ss makinalar yüksek devirde maks güçlerine ulaşan ve devirli kullanima daha uygun makinalar, s touringler ise dusuk devirde maks guclerine ulaşan makinalar, yani aralarında çok büyük sürüş farkı var. Kullanıcı için çok önemli. Kullanıcının sürüş beklentisi ile ilgili bir durum. Alt devirlerde ss makinalari sprt touringle veya nakedlerle karsilastirinca aralarındaki farkı görüyorsunuz. Sürüş zevkini tamamen değiştiren bir durum. O yüzden tercih yapicak alıcı bunu dikkate almalı. Ornek verelim mt07 ve r6 ben idda ediyorum kalkışta belli bir hiza kdr bir mt09 hatta mt07 r6 yi geçer, mesafe uzadıkça r6 mt07 ve 09 u gecer farki acar. Oturus pozisyonu ve sürüş konforu açısından s touringler daha konforlu. R25 cbr 250r ninja300 gidon acilari ve yükseklikleri r6 cbr600rr r1 vs kdr agresif değil. Kucuk ss lerde buyuk ss ler kadar agresif surus pozisyon sahip bildigim en ii ornek yzfr125 dir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

    Bır ekleme yapayım, kawasakı ve honda nın ABD ınternet sıtesınde her ıkı motorda sport sınıfında yer alıyor, sadece r25 super sport olarak gecıyor.Bunu su yuzden yazdım, uretıcı kendı sınıflandırması yapmıs, bızlerde degerlendırme yaparken goz onune almak zorundayız.
    Hocam ülkeler kendi isteğine göre sınıflandırma yapabilir, burada da kendi sitelerinde hepsi supersport kategorisinde yer alıyor.R25'in super sport kategorisinde olması onu super sport yapmaz.CBR 500R da dahil, bu motosikletler sadece spor gözüken ve çoğu ülkede çoğunlukla yeni başlayan insanlara hitap eden, agresiflikten uzak, özellikle şehir içinde esnek bir şekilde kullanılması için tasarlanmış motorlar.Sırf gücünü daha yüksek devirde veriyor diye birini ss yapıp diğerine sport touring demek garip kalır zannımca.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)