Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

NC750X mi ? Tenere 660 mı? Ya da farklı tavsiyeleriniz neler?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    enes doğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul - Bursa
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Merhabalar,

    Bugün itibari ile Mt-07 motorumu tarz değişikliği nedeni ile satmış bulunmaktayım. Sürekli kamp yapan ve uzun yol yapmayı seven biri olduğum için motorumu da buna uygun alacağım. Aklımda şuan Tenere ve NC750x var. Bütçem ortalama 23 Bin civarı.

    Tenere ve NC750X

    • Artçı rahatlığı
    • Uzun yol sürüş rahatlığı
    • Yakıt
    • Şehir içi kullanımı
    • Kullanım Kolaylığı
    • Ve işlevsellik olarak kıyasladığımızda sizce hangisi daha ağır basar.




    3. olarak bir motor tavsiyeniz varsa değerlendirebilirim.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilia Pegaso Tuscany Tibet
    Bu karşılaşmada çift silindir ve az yakmasından dolayı kesinlikle Nc 750x.Benzin çok pahalı ve daha da artacağı söyleniyor 2017 de.

  3. #3

    Üyelik
    17 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    nc700x
    Bende nc700 var arkadaşımda tenere var sürekli beraber geziyoruz her hafta sonu kamp yapıyoruz. Arazide tenere hafta içi istanbul trafiginde nc.
    seçim senin. ikiside güzel makina hangisini alsan pişman olmazsın. şimdiden hayırlı olsun
    _kaan_ bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Öte taraftan 2017 tahminleri yeni Dominatör (kaç cc olacak bilemiyorum ancak patent alınmış.) , ve Tenere 700cc (mto7 bloğu olduğu sanılıyor) 2017'ye kadar beklenirmi, bendenizde bekleyebilirmiyim , nasib olurmu, bilinmez.

  5. #5
    enes doğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul - Bursa
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Beklenmez, bekleyemem, bu yazı heba edemem
    motora binmek için her yere gidilir...

  6. #6
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    satılık nc
    Murat Ustaoğlu bunu beğendi.
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  7. #7
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    mt-07 satıpta gidip nc almam tenere diyorum kullanmadım ama ikisinede oturdum inceledim. tenerenin selesi ciddi anlamda sert ve dardı ama makinanın karakteri var. belli bir amaç için üretilmiş uzun süre üzerinde çalışılmış. nc hakkında da bişey söylemek gerekirse ha nc'ye binmişim ha pcx'e..

  8. #8
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    kriterlerin içinde tenerenin önde olduğu bir konu yok. kızacaklar belki ama tenere çok amaçsız bir motor. arada sadece 20kg var. bu da onu arazi endurosu yapmaz. yol endurosu desen o da değil, titrer. uzun ömürlü, çölü aşar desen, dakara mı katılacaksınız? öte yandan nc750 blok ömrü konusunda tenereden geri kalmıyor, düşük devirli olduğu için.

    ben tenerenin alınmasına, satılmasına karşıyım ya en az 20 30 kg daha hafifletsinler, ya da 10cc daha düşürüp alt vergiye soksunlar, ya da satmasınlar. nc iyidir. versys, vstrom vs. uzun yol, arada toprak yol
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  9. #9
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Versys 650 de düşünülebilir
    krmzhr bunu beğendi.

  10. #10
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Alıntı enes doğru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Bugün itibari ile Mt-07 motorumu tarz değişikliği nedeni ile satmış bulunmaktayım. Sürekli kamp yapan ve uzun yol yapmayı seven biri olduğum için motorumu da buna uygun alacağım. Aklımda şuan Tenere ve NC750x var. Bütçem ortalama 23 Bin civarı.

    Tenere ve NC750X

    • Artçı rahatlığı
    • Uzun yol sürüş rahatlığı
    • Yakıt
    • Şehir içi kullanımı
    • Kullanım Kolaylığı
    • Ve işlevsellik olarak kıyasladığımızda sizce hangisi daha ağır basar.




    3. olarak bir motor tavsiyeniz varsa değerlendirebilirim.
    Bu iki motor Adventure (ya da enduro touring) sınıfında geçsede ikisi birbirinden gerçekten çok uzak motorlar. Tenere gerçekten araziye dönük ve NC bir o kadar commmuter

    - Artçı rahatlığı diyorsan tek silindir ve çift silindir sebeplerinden ötürü bariz NC. Inazuma'yı satıp önce NC750X baktık, sonra XT660Z baktık ve Tenere'yi aldık. Sürekli artçı olan eşimin yorumları;

    - CRF'nin süspansiyonları çok güzeldi, selesi düz diye arkanda rüzgar yemiyordum, çok titriyordu.
    - Inazuma selesi öne kayıyor, titreşimsiz harika, sele çok rahat, inip binmek çok rahat, artçı kısmı daha yüksek olduğu için rüzgar yiyorum.
    - NC'yi beğenmişti, ama benzinlikte denk gelince, "benim selem ondan daha rahat" dedi.
    - Tenere'yi Inazuma'yı satmadan önce denetseydin alma derdim. Parasını vereyim git bir silindir daha taktır ne bu titreşim. Deve gibi motor, inip binemiyorum.

    Bu sebeple mümkünse çift silindir ve yumuşak süspansiyon ve geniş selesi olan bakabilirsin.

    - Uzun yol sürüş rahatlığına gelince benim için hepsi aynı. Götüm tahta.

    - Yakıt olarak evet NC ortalaması 3.7 lt/100 km veriyor. Tenere 4.3 lt/100 km. Tenere deposu 23 litre olduğu için ben bir depoda 520 km görebiliyorum. Ben yakıt olarak Tenere'den gerçekten memnunum çünkü benim istediklerimi verebilen ve az yakan bir motor.

    - Şehir içi kullanımı dersen, evet Tenere'nin aynaları yüksek, motor ince diye aralardan geçmek kolay, kaldırıma inmek çıkmak kolay ama ben şu an işe gidip gelmel için Spacy ya da YBR bakıyorum o derece bıkkınlık geldi. Motor gidon turu çok dar, çok yüksek ve ağır, bu yüzden hamle yapması, döndürmesi, manevrası çok zor. Ön teker büyük, aralarda ve yatıp kalkmada zorluyor. NC bu konuda gerçekten çok iyi. Kardeşim YBR sattı ve ileride Adventure bakıyor. Eşi ile genelde şehiriçi kullanacak. Ekonomik ve gezen bir adam bu yüzden ona ısrarla NC tavsiye ediyorum.

    - Kullanım kolaylığından ne kastetiğini anlamadım. Mesela Tenere'yi söküp takmak 4 allen anahtara bakıyor ve bakım yapmak çok kolay, ama NC'nin kendi bagajı var o apayrı bir kolaylık.

    - Şehir içi takılacaksan NC daha işlevsel. alçak olduğu için indi bindi denge kolay. Bagajı var. Yolun asfalttan ve hatta köy yolundan da çıkıyorsa, sürekli geziyorsan ve motoru düşürme ihtimalin yüksek ise Tenere daha işlevsel.

    NC'de 17-17 jant takımı ve ABS var. Asfalt kullanımı için ideal. Tenere 21-17 jant takımı ve ABS yok (bende ABS'siz olan var tüm yorumlarım ona göredir, yoksa ABS'li olanda yere hayli hayli basıyorum). Arazi kullanımı için ideal.

    Sana ek olarak tasiyem Suzuki DL 650 V-Strom olur. Harbi güzel motor. Ben Teneremden çok memnunum. Beni her yere götürüyor. Bunda sonra alacağım motor da belli. Param olursa Tenere kalacak şekilde tabi. Kawasaki W800.
    Carbondioxid ve polemos bunu beğendiler.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  11. #11
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    maddi imkan uygunsa yamaha tracer

  12. #12
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir & Kartal
    Motosikleti
    Kymco Xciting 400 / Symphony 200
    Versys 650 bu klasmanda en sağlam motordur. Nc kullanan arkadaşlar darılmasın ama, o motora verilen paraya gercekten acıyorum, cbf 150 ile nerdeyse aynı kalitede arka maşası var..

  13. #13
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    machair çok güzel yorumlamış

  14. #14
    serkanksk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2014
    Şehir
    karşıyaka - foça
    Motosikleti
    c800 intruder-honda nc750x
    merhaba ilk orta sınıf enduro deneyimim benim nc ha ne kadar enduro o tartışılır fakat suzuki c800 atıp nc750x aldım.Sınıf değiştirmemin verdiği bir yorummudur diğer enduro tarzı motorları bilmediğimdenmidir nc ile çok rahatım.Az yakıyor titreşim hiç yok sele çok rahat motorun gaza tepkimeleri çok yumuşak frenleri çok iyi.Tarzımı değiştirmemin sebebi eşimin artçı olarak chopper da rahat edememesi idi şimdi eşim nc arkasın da çok rahat.Hafta da ortalama 500 km yol yapıyoruz ve tek bir şikayet duymadım.Benim deneyimlerim bunlar umarım kararın da faydası olur.

  15. #15
    enes doğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul - Bursa
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu iki motor Adventure (ya da enduro touring) sınıfında geçsede ikisi birbirinden gerçekten çok uzak motorlar. Tenere gerçekten araziye dönük ve NC bir o kadar commmuter

    - Artçı rahatlığı diyorsan tek silindir ve çift silindir sebeplerinden ötürü bariz NC. Inazuma'yı satıp önce NC750X baktık, sonra XT660Z baktık ve Tenere'yi aldık. Sürekli artçı olan eşimin yorumları;

    - CRF'nin süspansiyonları çok güzeldi, selesi düz diye arkanda rüzgar yemiyordum, çok titriyordu.
    - Inazuma selesi öne kayıyor, titreşimsiz harika, sele çok rahat, inip binmek çok rahat, artçı kısmı daha yüksek olduğu için rüzgar yiyorum.
    - NC'yi beğenmişti, ama benzinlikte denk gelince, "benim selem ondan daha rahat" dedi.
    - Tenere'yi Inazuma'yı satmadan önce denetseydin alma derdim. Parasını vereyim git bir silindir daha taktır ne bu titreşim. Deve gibi motor, inip binemiyorum.

    Bu sebeple mümkünse çift silindir ve yumuşak süspansiyon ve geniş selesi olan bakabilirsin.

    - Uzun yol sürüş rahatlığına gelince benim için hepsi aynı. Götüm tahta.

    - Yakıt olarak evet NC ortalaması 3.7 lt/100 km veriyor. Tenere 4.3 lt/100 km. Tenere deposu 23 litre olduğu için ben bir depoda 520 km görebiliyorum. Ben yakıt olarak Tenere'den gerçekten memnunum çünkü benim istediklerimi verebilen ve az yakan bir motor.

    - Şehir içi kullanımı dersen, evet Tenere'nin aynaları yüksek, motor ince diye aralardan geçmek kolay, kaldırıma inmek çıkmak kolay ama ben şu an işe gidip gelmel için Spacy ya da YBR bakıyorum o derece bıkkınlık geldi. Motor gidon turu çok dar, çok yüksek ve ağır, bu yüzden hamle yapması, döndürmesi, manevrası çok zor. Ön teker büyük, aralarda ve yatıp kalkmada zorluyor. NC bu konuda gerçekten çok iyi. Kardeşim YBR sattı ve ileride Adventure bakıyor. Eşi ile genelde şehiriçi kullanacak. Ekonomik ve gezen bir adam bu yüzden ona ısrarla NC tavsiye ediyorum.

    - Kullanım kolaylığından ne kastetiğini anlamadım. Mesela Tenere'yi söküp takmak 4 allen anahtara bakıyor ve bakım yapmak çok kolay, ama NC'nin kendi bagajı var o apayrı bir kolaylık.

    - Şehir içi takılacaksan NC daha işlevsel. alçak olduğu için indi bindi denge kolay. Bagajı var. Yolun asfalttan ve hatta köy yolundan da çıkıyorsa, sürekli geziyorsan ve motoru düşürme ihtimalin yüksek ise Tenere daha işlevsel.

    NC'de 17-17 jant takımı ve ABS var. Asfalt kullanımı için ideal. Tenere 21-17 jant takımı ve ABS yok (bende ABS'siz olan var tüm yorumlarım ona göredir, yoksa ABS'li olanda yere hayli hayli basıyorum). Arazi kullanımı için ideal.

    Sana ek olarak tasiyem Suzuki DL 650 V-Strom olur. Harbi güzel motor. Ben Teneremden çok memnunum. Beni her yere götürüyor. Bunda sonra alacağım motor da belli. Param olursa Tenere kalacak şekilde tabi. Kawasaki W800.
    Teşekkürler zaman ayırmışsınız. Bugün bir Nc denk geldi biraz turladım beğendim. Sanırım Nc alacağım.
    motora binmek için her yere gidilir...

  16. #16
    enes doğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul - Bursa
    Motosikleti
    Honda Nc700x


    Nc yi almış bulunuyorum. İlk izlenimlerim güzel, rahat motor. Egsoz "cuk" oturmuş 4 silindire yakın ses veriyor. Şu anlık memnunum...
    F54, badircik ve Stormy bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Kazasız belasız, güle güle kullanın.

  18. #18

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    BURSA - BALIKESİR
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD
    Hayirli olsun. Motorun adi NaCi olsa güzel olur :D

  19. #19
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    selam yeni motorunuz hayırlı olsun
    18000 km nc kullandım motor çok yumuşak frenler ön tek disk olmasına rağmen süper yakıt güzel ivmeleme güzel titreşim yok
    aksesuar bol ucuz yerli üretim çok
    bakımı kolay ön bagaj ise bi harika yakıt ekonomik viraj da da güzel
    sele sert vergi çok lastik seceneği az
    az araziye de girer çamura dal suya gir sıkıntı olmaz

    nc yi ilan a koydum tenere almak için adamlar la anlaştım neyse satıp tenere alacağız ya
    bi arkadaşta var hadi kamp a gidiyoruz yolda takas ettik
    bune titreşim bu ne konforsuz bi motr aman allahım ulen viraj girecem beceremedim
    arkadaş benim nc ile yanımdan geçiyor içim gitti
    neyse 60 km sonra aldım nc yi dünya varmış
    ve kendi motorumu sattım tenereyi beğenmedim 10 gündür motor bakıyorum
    şimdi eski saplantım olan vstrom a döndüm kısmetse yeni kasa alacağım

    ama nc mi tenere mi dersen konfor u seviyorsan nc her yola gider tenereye göre çok konforlu

  20. #20
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, cezasız.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler