Bu arada sayın intial-D seri üretim olan bir motosikletin garantisiz satılma gibi bir ihtimal bile olamazken siz garanti verilmiyor diyorsunuz. Ve max. 390 derken en uygun dişli de dahil.
Cem yılmaz mı öğretiyor bi esprileri sana hayabusa önce s1000rr ı tokatlasın sonra bakarız.
bu konu sanki defans ile forvet oyuncularının karşılaştırılması gibi
350+ gidemez diyosunda h2 nin o hizlarda nekadar sure gitmesini bekliyorsun ? Veya soruyu şöyle yonelteyim hiz testi =drag yarisidir belli bir düzlüğe ve süreye gore hesaplanir hadi yola çıkın 1 saat kim 350 ile giderse o kazanir gbi bir mantık zaten yok motogp diyorsun kiyaslama yapilamiyacak bi konu bu. 2 makinayi drag a sok ozaman anlarsın.
Drag ile limitsiz hız testini aynı şey mi sanıyorsun guldurme beni
Oyle bir soru sormuski arkadas lamborgini nin sokakta satilan versiyonuyla pist versiyonunu gecebilirmiyiz dio... dahada bisey demiyorum
450 km/s hız mı? AHAHAHAHAH hiç 299 üstüne çıktınız mı hacıbabalar?
Kardeşim şu limitsiz hız testini bi aciklasana napiyolar dünya turunami cikiyolar ☺ 2 notoru kiyaslayacagin alan amac ne ? Ciksinlar gazlasinlsr kim pes derse mi bumudur yani pist e sok spnuca bak drag a sok sonuca bak bu tarz kiyaslamalar yapilabilir ancak. Limitsiz hiz testi nedir
Ya arkadaş verecek cevabınız yok ise eğer boş yapmaya gerek yok önce cevap vermeye çalışıyorsun verdiğin cevabın Saçmalığı far edince boş yapıyorsun. Benden bu kadar gereksiz muhabbete gerek yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Limitsiz hız testi=çok ama çok uzun boş bir yolda yapılan max hız testidir
Acemi2
Boş konuşma,
200 hp desmosedici rr 390 yapıyor diyorsun,
320 hp h2r 450+ yapar diyorsun.boş konuşan sensin.
H2 nin garantisi var,h2r da garanti yok diyolardı motor ömrü için,şu kadar saatte şu,şu kadar saatte şu parça değişecek denildi
Ayrıca dişliyi niye karıştıyosun?dişliyi karıştırma diyen sen değilmisin
Sende boş konuşmaya başladın intial sem halâ anlamadin mı be gp deki desmosedici den bahsediyorum. Oğuz senle muhatap olmuyorum aslanım.
Evet diyorum ya gp motoru nun amacı bütün gücü kısa sürede aktarabilmek. H2R da ise kawasaki nin açıklamasına göre H2R top speed için tasarlanmış daha çok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
İntial-D gp deki desmosedici nin 390 max. Olduğun da hemfikir mıyız ?
değiliz,ben daha fazla yazamıyacağım o hızlı bu yavaş diye,ikiside malım değil sonuçta,ikisinden de para kazanmıyorum.kim kaç yapıyorsa yapsın,abilerine sor onlar bilir,benim kafam almıyor kusura bakma
moto gp max 390 yapsın(nerden biliniyorsa..)
h2r +450 yapsın(modifiyelisi zaten 15.000 devirde 385 yapıyorken kalan 1000 devirde 70-80km hızı nasıl yapacaksa..)
sonradan turbolanmış 400-500 hp hayabusalar zzr ler 550-600 falan yapsın
jet motorlu y2k zaten ses hızına yakın doğası gereği.
h2r en iyisidir. herşeyi yapar.50 yıldır yarışan gp motorları ne ki,salak salak 2 viraj arasında hızlanmak için 250 hp yere veren s*kindirik aletler
İşte bu! Çok doğru söylüyorsun.
Güçle son hız mevzusu bağlantılıdır onu baştan söyleyeyim. Ne kadar bağlantılıdır ? 500 km/h hıza çıkabilmek için aynı motorda 250 km/h hıza çıkmak için ihtiyacınız olan gücün kabaca 8 katına ihtiyacınız vardır. Yani siz 100 BG ile 250 yapıyorsanız 800 BG ile 500 yapabilirsiniz.
Bir MotorGP motosikleti 250 BG falan oluyor. Yaklaşık 1000 cc ve 150 kg ağırlığında. Kalkışta bu kadar hafif bir motor ok gibi fırlayacaktır ancak diğer yandan daha ağır olan H2R'ın kompesöründen gelen (turbo değil kompresör) hayvani bir torku var. H2R 326 BG gücünde. Mutlaka MotoGP motorunun gücü tekerleğe iletirken kayıpları H2R'dan az olacaktır ama o kadar da az olmayacaktır. H2R sınıfının en elit motoru, herhalde bu konuda yerlerde sürünmez değil mi ? Aşağıda bir video verdim. Orada görüleceği üzere MotoGP motoru bir anda fırlasa da, H2R maksimum torkuna eriştiği anda öne çıkıp gidiyor. Kim daha hızlıdır sorunun cevabı kağıt üzerinde H2R'dır ama hangisi aerodinamik olarak iyiyse sonucu büyük oranda o da belirler. MotoGP motorları sürücüyü iki büklüm tutarak eminim aerodinamik olarak mükemmel noktadırlar. H2R ağırlığında bir motorla piste MotoGp motosikletini geçemezsiniz. Bunun yatması kalkması var, virajı var, ara hızlanmaları var. H2R o kadar hızlı tepki gösteremeyecektir ama düz yolda işler değişir. Ayrıca ayrı ortamlarda çekilmiş videoları da karşılaştırmayın çünkü en ufak bir yokuş veya esen rüzgar sonucu değiştirir.
bu da superduke 1290 R ile kalkış :
NC 750 X ikisinide tokatlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)