YBR125>>>Pulsar 200 NS (51000 km) önerileriniz
-
25 Aralık 2015, 17:36
#21
mgora adlı üyeden alıntı
Toplamda 350 km yaptım , motordan kaynaklı bir sorunum yok , daha güçlü bir motor , ivmelenme ybr ile kıyaslanmaz.
Lastikler (Eurogrip) ise son iki gündür beni ürküttü , dün dik bir yokuş çıkarken arka teker kaydı , az ilerde bir daha kaydı bende herhalde lastik patladı dedim yok patlamamış sonra yola gidip baktım hafif ıslak ama yağ vb göremedim.
Bugün sabah hafif bir virajda da aynı kaymayı hissedince ikna oldum.Açıkçası eski ChengShin'ler bile bu kadar kaymazdı.
Sinyallerin yeri Ybr'ye göre kötü , Ybr'de daha rahattı , açmak ve kapatmak daha zor.
dostum uyarmıştım seni bu konuda en uyduruk çin malı latıkler bile bunun üzerindekilerden iyidir güzel havada yazın lastik iyi görünsede soğuk ve ıslak zeminde büyük sıkıntı oluyor yeni motor aldın az daha koy lastik al unutma en ufak bir yatırman bile lastik maliyetinden daha fazla tutacaktır kaldıkı sana olacakları söylemiyorum bile butcen kısıtlıysa sava mc25 ler var bir çok kuryede görüyorum olumlu şeyler duyuyorum 250 - 300 arası ön arkayı hallediyorlar birazdaha koyarım dersen bridgestone,michlen,metzeller var her ne olursa olsun üzerindeki lastiklere güvenme viraja girdin hafif yatmıssın hop ıslak zemin yerdesin yokuş çıkarken patinaja düşüyo
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
25 Aralık 2015, 18:01
#22
ayzek adlı üyeden alıntı
dostum uyarmıştım seni bu konuda en uyduruk çin malı latıkler bile bunun üzerindekilerden iyidir güzel havada yazın lastik iyi görünsede soğuk ve ıslak zeminde büyük sıkıntı oluyor yeni motor aldın az daha koy lastik al unutma en ufak bir yatırman bile lastik maliyetinden daha fazla tutacaktır kaldıkı sana olacakları söylemiyorum bile butcen kısıtlıysa sava mc25 ler var bir çok kuryede görüyorum olumlu şeyler duyuyorum 250 - 300 arası ön arkayı hallediyorlar birazdaha koyarım dersen bridgestone,michlen,metzeller var her ne olursa olsun üzerindeki lastiklere güvenme viraja girdin hafif yatmıssın hop ıslak zemin yerdesin yokuş çıkarken patinaja düşüyo
Sava Mc32 öneriliyordu birde onu düşünüyorum diğer markaların maliyeti ne kadar acaba ? Açıkçası sorun maliyetten çok cinslik bu sayede Billas'ı denedim , faydasını gördüm.
-
29 Aralık 2015, 12:13
#23
600km sonunda motorun otoyol performansı Ybr ile kıyaslayınca çok keyifli , hızlanamaya ihtiyaç duyulan yerlerde hızlanabiliyorsunuz.
Ayrıca YBR'den geçmek için iyi bir seçenek çünkü sadece 75cc farkın bile neler yapabildiğini görüyorsunuz , daha üstünü nasıl olur kimbilir.
Ağırlığa vb alışmaya başladım artık binmek ve inmek daha rahat oluyor.Bu arada arka fren çok güçlü birden bırakınca bunu hissediyorsunuz.
Bu ara servis ışığı yandı servise gideceğim yağ değişimine.
Tek sevmediğim özellikler alışmadığımdan belki de şehir içinde ara sokaklarda çok rahat değilim birde arka fren pedalı çok hassas.Dolayısı ile sıkışık trafikte ayağımı frenin üstünde tutamıyorum illa basılıyor.
600km elbette yeterli değil , bindiğim tek farklı motorda Yamaha Ybr125 ama bu fiyata bu motor tam bir fiyat performans ürünü diye düşünüyorum.
Şu ana kadar benim hatam dışında bir stop etme , resetleme durumu olmadı memnunum.
-
29 Aralık 2015, 15:52
#24
ayzek adlı üyeden alıntı
Ben seni uyarayım, bir bakmışsın ki gidiyorsun bir bakmışsın ki dünya dönüyor sonra yerdesin...
Bu NAYLON lastiklere ASLA güven olmaz. Hiç beklemediğin bir yerde hiç beklemediğin bir zamanda kayıverip gider...
200-300TL insan hayatından, sağlığından daha önemli değil.
-
29 Aralık 2015, 16:02
#25
Hocam Ayzek'te lastikleri değiştirmemi önermiş zaten sen yanlış anlamışsın.
Ama benim yaşadığım bir Billas BL080 gerçeği de var o lastikte üzerinde Nylon yazmasına rağmen çok iyi performans gösteren bir lastikti.Bugün tekrar Yamaha Ybr125 alsam yine Billas lastik alırdım.
arda4 adlı üyeden alıntı
Ben seni uyarayım, bir bakmışsın ki gidiyorsun bir bakmışsın ki dünya dönüyor sonra yerdesin...
Bu NAYLON lastiklere ASLA güven olmaz. Hiç beklemediğin bir yerde hiç beklemediğin bir zamanda kayıverip gider...
200-300TL insan hayatından, sağlığından daha önemli değil.
-
29 Aralık 2015, 16:26
#26
arda4 adlı üyeden alıntı
Ben seni uyarayım, bir bakmışsın ki gidiyorsun bir bakmışsın ki dünya dönüyor sonra yerdesin...
Bu NAYLON lastiklere ASLA güven olmaz. Hiç beklemediğin bir yerde hiç beklemediğin bir zamanda kayıverip gider...
200-300TL insan hayatından, sağlığından daha önemli değil.
Ufak bir yanlış anlaşılma oldu heralde benim bu lastikler iyidir bak işte ben yanaklara kadar yedim gibi uyduruk lastikleri övme gibi bir gayem yoktur sadece verdiğim örnek bu lastıklerin bile o lastıklerden daha iyi olduğu yönündeydi iyi lastiklerle de pek ala kaza yapılabilir bu kişinin tecrübesine hava yol şartlarına bağlı olarak değişir ben hava yol lastik ısı buna benzer şeylerle contra basarak deneyerek olması gereken seviyeye gelince yapıyorum dahada bir sıkıntısını görmedim en uyduruk lastiği tak pistte çık şartlar güzel olsun harikalar yaratır burda iyi lastiğin kötü şartlardada bir nebze bize yardımcı olmasıdır işin aslı yoksa uygun olmayan şartlarda en baba lastikle bile yeri öpmemek mucize olur
-
29 Aralık 2015, 16:50
#27
Öncelikle motorunuz hayırlı olsun. Pulsar benim ilk motorum ve alalı 3 ay kadar oldu suanda 1200 km de ve cok sukur öyle önemli bir sorunum cikmadi. Sadece ve sadece denge senserönün soketi yerinden cikmasi gibi bir sorunum olmuştu onuda servis 5 dk da halletmişti. Sinyaller için orta düğme onemli bir kolaylık ama açma kapama sekli ya da konumu herneyse banada biraz zor geldi. Ayrıca ilk aldığımda debriyaj cok kurda kavradiği için (bu biraz da alışkanlık meselesi) kalkerken stop ettirme yasıyordum ve ozellikle ışıklarda ve vites geçişlerinde gereksiz motor bağiriyordu onuda isteğime göre biraz daha erken kavrayacak sekilde ayarlattım ve suanda pratik bir sekilde kullanabiliyorum. Motor 4.500 devir altında bir rezalet ama üstünde bir canavar ona göre kullanmanı tavsiye ederim. Bu bir eksiklik ya da hata değil motor tasarımı ile alakalı aslında.
Rodaj konusunda internetten indirdiğin kitapçığı pek gale alma o şartlarda trafikte kullanmak resmen intihar ve servisin soylediği motor ısındıktan sonra motora yavas yavas tüm viteslerde tüm devirleri gostermendir dedi.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun, Allahım kaza bela gostermeden sürmeyi nasip etsin...
-
Salı günü kar daha tam kalkmadan dayanamadım başladım , sanırım çarşambaydı yağmur altında yine gidiş geliş yaptım , bu arada lastiklerin basıncı çok yüksekti onu olması gereken değerlere aldım kayma olayı yok oldu gibi ama yinede içimin rahat etmesi için lastikleri değiştireceğim kısa sürede.
820 km sonunda
Motorun ağırlığına alıştım,kullanımım daha rahat bu pazar bir şehir dışı düşünüyorum.
Bu arada motor gittiği için insan ister istemez dayanamayıp risk alıyor iki arabanın arasından geçmek vb gibi birde şöyle bir durum var sesten dolayı mesela 50-60 km saat hızlar sanki daha hızlı gidiyor gibi algılanıyor , 200 cc bu kadar farkediyorsa 600 ve 1000 cc'leri düşünmek bile zor.
Bu arada aldığım motor son gelen partiden , ben bahsedilen beni şu ana kadar almaktan alıkoyan sorunlarla karşılaşmadım.
-
bende 10 senede 3 farklı ybr kullandım.hepside 0 dı.5 gün önce pulsar aldım.aradaki fark bariz belli.keşke daha önce alsaydım.bastınmı gidiyor.ybr fuller şanzımanlı man kamyonu gibi kalıyor bunun yanında.ama ybr de yola çıkarken hiç soru işareti olmazdı kafamda.pulsarda biraz endişelerim var bozulur yolda kalır diye.inşallah endişelerim yersizdir.piskolojik herhalde
-
Bu arada iyi ki daha önce almamışız ybr'den sonra çok fazla fark var ben 50000 km tecrübe ile epey acemilik çektim.Ybr'yi bile 42000 km'de bozabildiğim için Pulsar testi için ideal adamım Dün servise gittim usta zincir bakımı önemli diye özellikle tembih etti :D ,motorun ne kadar dayanıklı olduğunu göreceğiz.
(Benim emektarın satış ilanı)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-pabucu-dama-atilan-ybr125-satilik-258797633/detay
Cumartesi şehir içinde 200 km yapıp , şehir içi acemiliğimi attım , bu konuda sürüşümün iyileşmesinde katkıları yadsınamaz olan Kadıköy bölgesi dolmuşçularına özellikle teşekkür etmek istiyorum , adam akan trafikte durum camı açıp yanda ki dolmuşçuyla konuşuyor , İstanbul'da gerçekten gelişmek istiyorsanız Gaziosmanpaşa,Sefaköy ve Kadıköy'de motor kullanmanız faydalı olacaktır :D
1100 km sonunda Bajaj Pulsar ybr'den sonra iyi bir seçenek diyebilirim.
actros1 adlı üyeden alıntı
bende 10 senede 3 farklı ybr kullandım.hepside 0 dı.5 gün önce pulsar aldım.aradaki fark bariz belli.keşke daha önce alsaydım.bastınmı gidiyor.ybr fuller şanzımanlı man kamyonu gibi kalıyor bunun yanında.ama ybr de yola çıkarken hiç soru işareti olmazdı kafamda.pulsarda biraz endişelerim var bozulur yolda kalır diye.inşallah endişelerim yersizdir.piskolojik herhalde
-
Dün kar nedeniyle motoru iş yerinde bırakmıştım , hatta başına bir iş gelmesin diyede müftülüğün önüne çektim , motorun önüne de bir saksı vardı onu koydum , bugün yerde kar kalmayınca beni kaşıntı aldı , ama sokağa pazarda kuruluyor neyse baktım tezgahların arasında anca geçecek bir yer var , sağolsunlar pazarcılarda yardımcı oldu.Oradan kaçtık , yalnız çok soğuktu , her 40 km'de bir durarak (parmaklarım dondu) 120 km kadar yol yaptım.
Pulsar 200Ns'in güzel özelliği yokuş yukarıda gidiyor , köprüye gelirken ve köprü çıkışında diğer arabaları geçmek oldukça rahat.
-
Artık yakıtı ölçmenin zamanı geldi dedim İstanbul Şehiriçi trafiği (Ağırlıkla otoyoldan Başakşehir-Mecidiyeköy) arası.
ilk km : 3858 km
son km : 4123 km
Toplam yapılan yol : 265 km
Yakıt : 8,32 lt
Tüketim Değerleri : 100 km 3,14 lt
YBR125 ile yakıt değerlerim ise daha önceki gezi zamanında ki ölçüme göre şehir dışı olarak var
http://www.motosiklet.net/forum/etki...aklarinda.html
100km --- 2,20lt
100km --- 2,42lt
-
15 Haziran 2016, 13:11
#33
Bugün 10000 bakımına gittim , 10000 km sonunda motorumdan memnunum , YBR125'ten sonra çok farklı ve güçlü bir motor.Buna göre yakıt sarfiyatı ise gayet makul.Bu süreçte en uzun menzilli bir İstanbul-Manisa(Salihli) yaptım.
Diğer markalara göre şöyle de bir artısı var bakım ve servis maliyetleri çok uygun.
Yamaha'da 3. veya 4. servisten sonra yetkili servisi bırakmıştım çünkü fiyatlar logaritmik artıyordu korktum.
Pulsar'da servis aralıkları daha uzun 5000km'de bir ve oldukça makul.
10000 bakımı öncesi Pulsar'ın serviste olan servis etkinliğine katılmıştım.Dolayısı ile yağ vb değişmişti.
Bakıma Mecidiyeköy Motoser'e gittim bana mı özel indirim yaptılar bilmiyorum (motorumu oradan almıştım) ama beklediğim tutarın çok altında bir servis ücreti çıkardılar.
-
30 Ağustos 2016, 11:17
#34
12500 km itibari ile malesef motorum çalındı.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sar-200ns.html
Tekrar Pulsar aldım ümidi kesince.Bu sefer lastikler doğrudan değişti , iki disk kilidi , iki zincir kullanıyorum ne kötü bıraktığımda bile bir disk kilidi takıyorum , direksiyon kilidine ilave.Dün 500 km bakımına gittim servisim ilk motorumun çalındığını biliyor o nedenle ilk bakımı hediye etti sağolsunlar.700 km sonunda memnunum yeni motorumdan herhangi bir şikayetim yok.Bu sefer inşalllah 50-60000 km'leri görüp tam bir sürüş deneyimi edinirim kendisi ile.
-
Geçmiş olsun. Acaba memnun musunuz motordan hala mesajlarınızı okudum da bir sıkıntı yok gibi. Ama bazı konularda da bajajın sorunu bitmez gibi mesajlar gördüm. Siz tekrar aynı modeli mi aldınız?
-
firatc01 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Acaba memnun musunuz motordan hala mesajlarınızı okudum da bir sıkıntı yok gibi. Ama bazı konularda da bajajın sorunu bitmez gibi mesajlar gördüm. Siz tekrar aynı modeli mi aldınız?
Yazıyı yeni gördüm kusura bakma evet çok memnunum ve tekrar aynı motoru aldım bu fiyata bu motorun özelliklerini başka kimse vermiyor , ek olarak nazar değmesin gittiğim servis vb rüya gibi
Çalınması vesilesi ile modeli yükseltmiş olduk :( Yeni Motor ruhsatta Pulsar 200 NS F1 olarak geçiyor , bu motorda önden gelen seste yok (Hoş herkesin aksine ben o sesi seviyordum) , şikayetçi olduğum herhangi bir konu yok yine 1200km'lik bir trakya gezisi yaptım.
Dün itibari ile 5000km bakımına gittim yine 100 tl tuttu (Diğer markaların 300-400 tl bakımları ile kıyaslayınca gayet makul)
Birde son kmlerde yeni motorda yine yakıt ölçümü yaptım yukarıda eski motorumun değerleri vardı.
Şehir içi ve İstanbul içi otoban kullanımı (otobanlarda devir kırmızı ışık yanmadan bir önceki devirler şeklinde genelde)
Yakıt:
ilk km :4684
son km :4996
Alınan yakıt : 9.26 lt --44,82 tl
yol: 312 km
100 km 2.97 lt
100 km 14,36 tl
İkinci Pulsar ile (12500km)+5000 km sonucunda gayet memnunum.
Not: Bu arada ben özellikle limitleri görmek açısından 2500 km ara bakımları sallıyorum (servis ücret almıyor ona rağmen ) , kitapçık değeri olan 5000 km'de bir bakıma gidiyorum.
Yine bu da 3000 km bakım aralığı olan Ybr125'e göre bariz bir üstünlük , 200 cc motorun bakım ve işletme maliyeti 125cc'den daha ucuz.
-
13 Aralık 2016, 17:28
#37
Hocam bu motordan almayı düşünüyorum nasipse şubattan sonra.Yazılarınız için teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)