Ninja zx6r vs zx636 vs 600rr vs yamaha r6
-
Selam abiler ablalar arkadaşlar foruma yeni katıldım ismim can 20 yaşındayım.Şimdi üyelik açtığım gibi bir soruyla başlamak pek uygun gelmedi ama kafamda soru işaretleri var görüşlerinizi almak istedim..
Bu ay içerisinde 600cc motosiklet alacağım belirttiğim 4 motosiklet arasında kaldım. Kawasakinin abs modeli var 636 da öncelikle bunun farkı nedir öncelikle? zx636 nın diğer 600cc lerden farkı ne oluyor? Aldığım motosikleti 5-6 yıl kullanmayı düşünüyorum sizlerinde tercih ettiğiniz markayı ve nedenini öğrenmek istiyorum iyi günler.
Reklamlar
-
Umarım yeterince motor tecrüben vardır ki 600 cclik ss geciyorsundur.İlk öncelikle kullanim amacına nerde kullandığına bağlı.Zx6r ile 636 arasında abs farkı ve 3 hp lik bi fark olduğunu biliyorum ama o sürüş deneyimim yok pek bilgimde yok onlar hakkında yanlış yönlendirmiyim ama 600rr ile r6 arasında bi takım farklar mevcut.r6 daha agresif bi sürüş yapısına sahip oturuş pozisyonu vs. Pek hata affedebilecek bir motor değil.600rr ona nazaran daha hata affedebilecek bir motor ama sonuçta hepsi 600luk makineler dikkatli olmak lazım.Şehiriçi kullanicaksan çoğunlukla 600rr tavsiye ederim.Ben motor zevkimi pistte yaşamak istiyorum dersen r6 daha keyifli bi motor. 600rr in 2. el piyasasida daha canlı ilerde elden çıkarmayı düşünürsen malum honda servis ve parçada biraz daha avantajlı aklıma gelenler bunlar.Daha bilgili ve motor sahibi arkadaşlar da vardır illaki yardımcı olurlar.
-
Motosiklet Eğitmeni
Bundan yıllar önce markalar spor motosikletleri pist ve cadde için iki ayrı çeşit olarak piyasaya sürerlerdi.
Honda 2003 yılında CBR 600 RR modelini çıkarınca bundan vazgeçti.
Kawasaki bir kaç yıl daha ZX6R ve 636 modellerini üretmeye devam etti sonra o da vazgeçti ve 636 üretimini durdurdu.
Önceki yıla kadar 600cc spor segmenti tek model olarak devam ediyordu. Bunda fiyat rekabetinin en büyük etken olduğu söylenebilir.
Kısacası bakıyoruz ki eskiye dönüş başlamış.
600cc segmentini uzun süredir takip etmiyorum ama sanırım Kawasaki yine eskisi gibi ZX6R modelini pist, 636 modelini ise cadde için piyasaya sürdü.
Diğer markalarda durum ne bilmiyorum ama iki model varsa bunlardan biri pist, diğeri cadde kullanımına yöneliktir.
Neden hep Kawasaki den bahsettim?
Çünkü son bir kaç yıldır yarış aleminde ezici bir üstünlüğü var.
Bu yıl tek rakibi Mv Agusta F3 modeli.
Seneye durum ne olur bilemem.
Eğer modeller arasındaki bu farkları lehinize kullanacak kadar profesyonel bir sürücü değilseniz Türkiye şartlarında alınıp sinir hastası olmadan kullanılacak tek marka ise maalesef Honda.
Yamaha'nın servis olaylarında gelişme gösterdiğini duyuyorum.
Eğer öyleyse R6 da bir diğer seçenek olabilir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Eğer Orta sınıf Supersport alacaksan kesinlikle Triumph Daytona 675R'a bir bakmanı öneririm... Fikrini değiştirebilir, kullandığı malzemeler ve teknik donanımları ve birçok konuda üstünlüğü dünya çapında bilinir.
-
Moderatör
glock adlı üyeden alıntı
Eğer Orta sınıf Supersport alacaksan kesinlikle Triumph Daytona 675R'a bir bakmanı öneririm... Fikrini değiştirebilir, kullandığı malzemeler ve teknik donanımları ve birçok konuda üstünlüğü dünya çapında bilinir.
Kullandığı malzemelerin markaları takdir edilecek cinsten, bu da fiyatı olumsuz etkiliyor. Türkiye şartlarında 2. el pazari cok iyi değil. vs vs. olumsuzluklar kafa karışmaları falanlar filanlar.. alır gider..
-
Hocam diğer standart 600 cc motorlarla zx636 arasındaki farkı bilmemen beni düşündürdü, senin motor tecrüben var mı ? yanlış anlama ona göre tavsiye de bulunalım yoksa cbr 250 ve ninja 300'le kapıyı açalım
-
glock adlı üyeden alıntı
Eğer Orta sınıf Supersport alacaksan kesinlikle Triumph Daytona 675R'a bir bakmanı öneririm... Fikrini değiştirebilir, kullandığı malzemeler ve teknik donanımları ve birçok konuda üstünlüğü dünya çapında bilinir.
http://www.sahibinden.com/motosiklet...ph-daytona-675
Der susarım
-
10 bin km scooter. 65 bin km cbr 125 35 bin km de ninja 250 kullandım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Rengi. Birde kawasakiydi önceki motosikletim güzeldi memnundum abi. Abs konusu düşündürdü biraz birde bunlar için daha yüksek miktarda para vermek değwr mi ondan emin olmak istedim
-
Güvenlik istiyorsan 636ABS
Al Sat Yapayım diyorsan 600RR
Racing Binmek istiyorsan R6
-
24 Temmuz 2015, 23:10
#10
Triumph Daytona: 14.900€
Kawasaki
ZX-6R: 13.250€
ZX-6R 636: 13.800€
ZX-6R 636 ABS: 14.950€
ZX-6R 636 30.YIL Special Edition: 15.150€
Suzuki GSX-R600: 39.950TL.
Honda CBR 600RR: 37.200TL.
Ducati 899 Panigale: 22.900€ (Liste Fiyatı-İskontosuz)
MV Agusta F3: 17.900€
Yamaha YZF-R6: 39.400TL.
Fiyat ortalamaları birbirinden çok uzak değil, 2. el konusunda tabiki Türkiye'de Japon markaları hakim, fakat bu demek değildir ki diğerlerinde çok zarar edeceksin. Karar tüketiciye kalmış, benim fikrim Daytona 675R'dan yana çünkü diğer markalar ile kıyaslandığında, bir çoğu Daytona'nın kullandığı malzemeyi kullanmamış.
-
26 Temmuz 2015, 00:37
#11
Hepinize çok teşeekkür ediyorum R6 için son kararımı verdim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)