Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Bajaj pulsar mı BENELLİ NAKED TNT 250 mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj dediğin motor 8 bin tl benelli 5 bin euro 15 bin tl.. nerdeyse iki katı.. 2 pulsar fiyatına bir benelli alınıyor nerdeyse.
    Bajaj pulsarın rakibi Benelli TNT250 değil, TNT25 yani tek silindirli olan model. Bir yanlış anlaşılma olmuş olabilir. TNT250 Çift silindir ve pulsardan hem teknik hem kalite bir üst segmentte zaten. TNT25 ama tam pulsara rakip fiyat olarak da öyle.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Apache den pulsara geviste pek fark yokmus kullanan arkadaslarim diyor he bende denedim pulsari ahim sahim bise yooama tnt250 nasikdr blmem fyat uygunsa denene bilir

  3. #63
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    TNT 250 ayrı bir olay, onun rakipleri farklı, pulsara rakip olacak model TNT25 yani tek silindirli modelidir, son zamanlarda pulsarın fiyatı iyice arttı. Umarım tez zamanda gelir

  4. #64
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Yine kaç basar muhabbetine dönüştürdünüz konuyu.
    La 20 Km/h hızla motoru sürerken düşseniz ınga ınga diye ağlarsınız.Sonra bir daha motor sürmekmi tövbe dersiniz.
    apaçilik yaparken polis yakaladığında abi bi daha söz iki gözüm önüme aksın valla bi daha yapmıycam diye yalvarır durursunuz.Ehliyeti ve motoru trafiğe kaptırıp cezayı yiyince kurallara,yasalara atıp tutarsınız.Bir motorun Top speed ine bakarak motor alanlar ve almak isteyenler,kusura bakmayın ama motordan bi bok anlamayan beyninizle anca top speed muhabbeti yapar durursunuz.Sizin gibilerden kimse motor hakkında doğru fikir ve bilgi alamaz.
    abeciMotoru, fatih. ve Ogretmen bunu beğendiler.

  5. #65
    acemi27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Alıntı Blindfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TNT 250 ayrı bir olay, onun rakipleri farklı, pulsara rakip olacak model TNT25 yani tek silindirli modelidir, son zamanlarda pulsarın fiyatı iyice arttı. Umarım tez zamanda gelir
    Aynen pulsar tnt 250 ye rakip olamaz. Olsa olsa tnt 25 pulsara rakip olur.

    Geldi ve satışta.

    http://i.hizliresim.com/j55WWg.jpg
    ''Ya olduğun gibi görün,
    Ya göründüğün gibi ol''

  6. #66

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Tnt 25 Pulsara gerçekten de rakip oldu. Genel görünümü pulsar kadar güzel olmasada alt sakalı ve egzosu motora ayrı bir hava katıyor. Fiyat farkı da çok az
    Pulsar: 8.960 TL
    Tnt 25 : 3.115,00 € bugünkü kurla 9.337 TL
    Benellinin en güzel tarafı aksesuar imkanı tanıyacak olması Bajaj da bu yok özel birkaç kişinin tasarladığı şey var onlarda da fiyat almış başını gidiyor.

  7. #67
    CHaTaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Motosikleti
    Harley Davidson electra glide ultra classic
    Benelli Avrupa da uzun zamandır olan türkiyedekinden çok daha fazla ürün yelpazesine sahip bir marka. Ama bu motosikleti getiren firma acaba ne kadar süre getirmeye devam edicek. yarın öbürgün istediği başarıyı yakalıyamayınca getirmeyi bırakacak mı? Parça gerektiğinde parça teminini ne kadar kolay ve hızlı karşılayacak? Bu soruların hepsi bir muamma. Ülkemizde o kadar çok motosiklet getirip sonra bırakan firma olduki artık hep yoğurdu üfler duruma geldik.

  8. #68

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem pulsar 200ns hem de Duke 200 aynı silindir hacmine sahip olmalarına rağmen...pulsar da 3 buji var ike 24bg, Duke'de tek buji varken 26bg güç üretiyor.Bunu da bi açıklarmısın???

    senin ki gemici mantığıyla titanik izlemek olmuş. duke 200 ü az yakıyo baba diye sattıklarını duydun mu hiç? pulsar daha çok ekonomiye yönelik bir motor. aynı motordan iki farklı güç alabilirsin. örneğin sıkıştırma oranı güce etkileyen faktördür veya bu zımbırtıların ateşleme haritaları var bilmem bilir misin? istersen merdiven altı yerlerde bile koca koca arabaları modluyorlar senin motora takla bile attırırlar. ayrıca iki motorun geometrik olarak tıpa tıp aynı olması da meseleyi değiştirmez. pulsara daha niteliksiz malzemeden ağır piston ağır krank koyarsan (ağır dediysek de 3-5 kilo farktan bahsetmiyorum) daha hesaplı ama sözde aynı motoru üretmiş olurum. daha ayrıntılı bilgi vermek de isterdim ama duke ün ve pulsarın proje aşamasında bulunmadım. alttaki linkleri iyi incele. iki motorunda piston çapı aynı, muhtemelen kullandıkları malzemelerde aynıdır, ateşleme sisteminde birinde elektronik diğerinde daha afilli bir şey yazıyor ama büyük ihtimalle onlar da aynıdır, ne hikmetse güç oranları farklı ve emin ol piyasa bunlar gibi nice ikizlerle dolu.
    ve şunu da unutma kimse sana aynı motoru sırf adı değişik diye daha ucuza satmaz, bu da benden sana arkadaş tavsiyesi olsun.

    http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/versys/versys-teknikdetaylar.html

    http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/VulcanS/VulcanS-teknikdetaylar.html

  9. #69
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    konuyu hortlatıyorum.
    yokmu ikisinide kullanıp yorum yapacak babayiğit.

  10. #70
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyu hortlatıyorum.
    yokmu ikisinide kullanıp yorum yapacak babayiğit.
    İkisininde kullanıcı bölümü var en güzeli ordan daha geniş çaplı bil almak olur.Gerçi kimse malına kötü demez ama arada kötü diyenler çıkıyor.Karşılaştırma yapman için en ideali böyle olur gibi geliyor bana.

  11. #71

    Üyelik
    07 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rx3 Evo 250cc Zongshen endro
    Alıntı acemi27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen pulsar tnt 250 ye rakip olamaz. Olsa olsa tnt 25 pulsara rakip olur.

    Geldi ve satışta.

    http://i.hizliresim.com/j55WWg.jpg
    İnsanı güldürmeyin Allah aşkına bajajın yeni çıkardığı 400 bile tnt250cc rakip değil bir 400cc olmasına 34 hp biri 250 cc olmasına rağmen 38.5 hp nasıl rakip bence bir arada konuşmak bile doğru değil kaldıki tnt 25 bil çift eksentrikli ns 200 buna da rakip olamaz
    oialdemir bunu beğendi.

  12. #72
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyu hortlatıyorum.
    yokmu ikisinide kullanıp yorum yapacak babayiğit.
    Pulsar konusunda da Benelli konularında da mesajlarımı görürsün.

    Pulsarı 10 bin km kullandım. Fiyatına göre çok güzel motordu ben aldıktan sonra zamlandı benim sıfır aldığım fiyatlara şuan 2. el anca alınıyor.

    Benelli kalite olarak çok daha üst seviye de canlı olarak incelemenizi öneririm. Fiyat olarak ta fark öyle tabi sırf ön maşalar dan fark az buz anlaşılıyor. İkisinde de gelen lastikler çok kötü.

    Pulsar da yanında gelen akü pek iyi değil çabuk can veriyor. Ben 5 bin deyken aküsünü değiştirdim ölmeye ramak kalmıştı.

    İki motoru da sıfır alacaksanız lastik masraflarını hesaba katın.
    oialdemir ve hacıyatmaz bunu beğendiler.

  13. #73
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2017
    İki motordan hangisi dersen pulsar 200 ns derim.Istop etme problemi harici tnt 250 den 500 kat daha iyidir her acidan.Biri kuralkan birı mondial.Kuralkan malına sahip çıkıyor monda de sürünürken.Parçası çok yaygın ve gidişi çok güzel makinanin.Bide stop sorunu olmasa süper olurdu o sorunu cozemediler anlamadım gitti. Tnt 250 alırsın bismillah sorunlar çıkar kullanan tanidiklarim var en basit sorun beyin arizasi gerisinj sen dusun.pulsar la tnt falan kiyaslançak gibi degil.Aslında ybr 125 yada cb ace 125 derdim bence japondan şaşma ama pulsar gibi gitmez tabiki.Pulsar derim o yuzden

  14. #74
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Kadir28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki motordan hangisi dersen pulsar 200 ns derim.Istop etme problemi harici tnt 250 den 500 kat daha iyidir her acidan.Biri kuralkan birı mondial.Kuralkan malına sahip çıkıyor monda de sürünürken.Parçası çok yaygın ve gidişi çok güzel makinanin.Bide stop sorunu olmasa süper olurdu o sorunu cozemediler anlamadım gitti. Tnt 250 alırsın bismillah sorunlar çıkar kullanan tanidiklarim var en basit sorun beyin arizasi gerisinj sen dusun.pulsar la tnt falan kiyaslançak gibi degil.Aslında ybr 125 yada cb ace 125 derdim bence japondan şaşma ama pulsar gibi gitmez tabiki.Pulsar derim o yuzden
    Üfürmeyin bari hangi tnt250 nin beyninde sorun varmış. Totonuzun değmediği motorlar hakkında işkembeden sallamayın.
    Fat!h33 bunu beğendi.

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2017
    Mal kendini belli ediyor gerçi hemen hemen tüm cin mali motorlar makyaj güzeli olmaktan öte geçemiyor kalite çok vasat

  16. #76
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Kadir28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mal kendini belli ediyor gerçi hemen hemen tüm cin mali motorlar makyaj güzeli olmaktan öte geçemiyor kalite çok vasat
    Siz tnt250 yi uzaktan dahi görmemişsiniz. Çin malıymış.

  17. #77
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2017
    Tamam öyle diyorsan öyledir he he dediğiniz gibi.Triviri penellı mi benekli mi onu ben gormemisimdir

  18. #78
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Al bi cbf dunyayi gez. Onemli olan ayagini yerden kesmesi ve yolda birakmayip bas agritmamasi. sekil semale takilma. Az daha koy ybr al derdi hep abilerimiz on yillarca evvel.

  19. #79

    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Ankara/Beypazarı
    Motosikleti
    BajajRS200-Bajajkb100-everest200-honda125-trex150
    Çok iddalısın dostum bende 1990 Kawasaki bajaj car 100lük 2 zamanlı. Çok kez 120 vurdum. Kaldıki 27 yıl sonra 3 buşi 4 valf motorla 156 yı görüyor ve kesiciye giriyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

    Adamsın tekoklava


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)