Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

enduro racing bakımları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    iyi akşamlar. hangisi daha fazla bakıma muhtaçtır. yamaha wr 250 ile hard a kaçmadan dağ tepe gezip tozduğumuzu arada bir uzun yol yaptığımızı ama günlük kullanmadığımızı düşünürsek. yamaha r 25 ide günlüğe vurup arada bir uzun yol yaptığımızı. hangisi daha fazla bakım gerektirir !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    bence aynidir ama temizlik bakimindan wr dir cunki her toza topraga grskten snra zincir bakimi hava filtresi bakimi yapman gerekir ama otekinde pek gerek yoktur rutin bkim haric

  3. #3
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    yamaha wr 250 daha fazla bakım gerektirir !

  4. #4

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    teşekkürler

  5. #5
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    dağa taşa çıkacaksanız wr biraz daha ilgi alaka ister. diğer 250lik endurolara göre daha kaliteli fakat hepsi gibi dağ taş mevzusu biraz masraflı iştir.

  6. #6

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    dağ taş değilde araziye giricem diyelim fazla zorlamadan.

  7. #7
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    wr yi arazide fazla zorlasanda sagını solunu düşüp kırmadıktan sonra yine fazla masraf ve bakım cıkartmaz.

    special crosslarda oldugu gibi saatlik değil de km ile bakıma girer.

    wr yi tam bilmiyorum ama 10-15.000 km gibi bakım periyotları olmalı.

    arazinin durumuna göre uzun ömürlü olması için zincir ve filtre temizliğini daha sık yapmalısın.

    rulman bakımları da caddeye göre daha evvel olur.

  8. #8
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı çiko-0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dağ taş değilde araziye giricem diyelim fazla zorlamadan.
    eğer dediğiniz gibi sadece toprakta kullanacaksanız arkadaşların dediği gibi zincir filtre. bakımına dikkat edin. çok ve uzun süreli sıkıştırmadığınız sürece sıkıntı çıkartmaz. alacağınız zevk de r25 ten inanın daha fazla olacaktır :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  9. #9
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Cbr 250r daha sonrasında crf 250l almış biriyim sanırım sağlıklı bir karşılaştırma yapabilirim...Arazi işi daha masraflı hocam...Çok azda girseniz asfaltta dişli lastikler çabuk bitiyor...Ne kadar iyi dişli lastik takarsanız takın malaasef normal lastikler göre yağmurda asfaltta kayıyor...O yüzden insan dişşiz enduro desenli lastikler yöneliyor fakat onlarda arazide zevk vermiyor randıman alamıyorsunuz...Arazi daha zevkli ama bunlarıda düşünün....
    Ayrıca uzun yol yapabiliyor ama gerçekten çok yoruyor rüzgar durumuna göre bütün krosslar 3 aşşağı 5 yukarı 120den sonra kafa sallamaya başlıyor öndeki çamurluk yüzünden...
    Cross ekipmanları normal asfalt kullamına uygun değil body armor giymeniz gerekiyor üzerinede jersey veya hiç bişe çok üşütüyor onlar.Deri veya tekstil mont giyseniz çok saçma duruyor...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)