Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İnazuma-Mt125-Pulsar200ns-Duke200-wolf 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Herkese Merhaba.

    Foruma yeni üye oldum. Ehliyetimide yeni aldım. anlaşıldığı üzere aranıza yeni katılacak birisiyim. Biliyorum başlıkta yazdığım modeller birbiriyle çok karşılaştırıldı. Kimisi aynı kefede değil dedi kimisi konforunu kimisi fiyat performans oranını kimisi albenisini övdü. aslında başlıkta yazdığım motorsikletlerin neredeyse tamamı piyasaya yeni çıkmış motorsikletler. ancak buna bakmaksızın okuduğum yorumlardan da anladığım kadarıylaşimdiden birçok fanı oluşan modeller. şimdi asıl benim bir motorsikletten neler beklediğimi yazıp, yardımılarınızı yorumlarınızı tavsiyelerinizi almaya başlayayım.
    Ben 1,83 boyunda 85 kiloda 36 yaşında bir inşaat mühendisiyim. motorsikletle asıl yapmak istediğim uzun yol turları belki sınır ötesi yolculuklar ve azbuçuk kampçılık ve dağcılık olduğu için doğa sürüşleri. Ancak bu bahsettiklerimi yapmak için Biraz konfor birazda yolları kısaltacak güç lazım. buda 600 cc ve üzeri gibi duruyor ilk bakışta. sözün özü ilk başlangıç motoru olarak seçeceğim ve üstte belirttiğim gibi gelecekte şekillendireceğim sürüş tarzıma göre bir motorsiklet aramaktayım.
    elbette önceliğim Fiyat / performans olacak tabi bu değil ki ucuz olan en iyisidir.
    ikinci plan da sürüş konforu (vites geçişleri, motorsiklete hakimiyet, viraj kontrolü, ağırlık kontrolü, sele rahatlığı, yol tutuş ve amotisörler)
    bunlarla birlikte elbette üçüncü kriterimde dolgun göze hoş biraz da kalıplı ve üst sınıf gözükmesi yani albenisi olması tercih sebebim olacak.

    Büyük bir ihtimal ilk zamanlar Şehir içinde çoğunlukla kullanacağım bu nedenele şehir içi kıvraklıkta da benim gibi bir acemiyi zorlamayacak motor tercih sebebim olacak.

    Başlangıç motoru bakmam sebebi ile Maksimum fiyatımı 11000 taş çatlasa 12000 olarak belirledim ancak fiyatı ne kadar düşük tutarsam o kadar iyi olur düşüncesindeyim. Güvenlik ekipmanları ve gerekirse ileri sürüş tekniği kursları ve hatta bir sonraki alacağım motorsiklet için finansman.

    yaptığım ufak araştırmada önüme çıkan modeller Evladiyelik ve konfor ustası inazuma, yeni bücür !! MT-125, Piyasaya hızlı giren ve albenisi ile öne çıkan Pulsar 200ns, ve Pulsarın kardeşi ama daha bir off-road kimliği olan Duke200 Ha bunlara birde kenardan SYM wolf 250 göz kırpıyor.

    bunların biraraya gelmesinde ve ya ikilemde kalmama sebep kriterler ise hem pencere kenarı olsun hem ön koltuk olsun hemde hostes yanı olsun isteğimden olabilir!!

    titreşim olmasın (çift siilindir), e frenler de abs olsa fena olmaz, e azda yaksın, gösterişlide olsun. motor gücüde hacmide ele gelir bişey olsunki bir üst segmentim direk 600 cc olacak anlaşılan hızlı bir geçiş olmasın.


    Bütün bunları insan önüne koyunca herşey çorba oluyor ve sizlerin fikrine başvurmak zorunda kalıyor. her nekadar net alemindeki çoğu yorumları okusamda. Biliyorum bu başlık altında da yok onun şusu var bunu al yok bu daha çok sana hitap eder onun yanağında ben var tarzında yorumlar olacaktır ancak sizlerden ricam olumlu yada olumsuz model yorumlarınızı yaparken ne kadar objektif ve deneyimlerinize dayalı yorumlar yaparsanız sadece benim değil bundan aylar sonrada okuyacakların faydalanması tek dileğim.

    Bu arada çin menşeili aletler düşünmüyorum arkadaşlar.

    şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    okan218 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Henüz yok
    Merhaba, Fikir verecek kadar tecrübem yok ama yinede yazmak istedim. Bahsettiğiniz kriterler doğrultusunda ve bütçenizi ele alırsak otomatik olarak 2 tercih kalıyor.Bunlar 2. el sym wolf veya 0 km bajaj pulsar. Diğer modellerin kullanılmışını alsanızda ekipman ve motosiklet eğitimine vs. bütçeniz yetmeyecektir. Bu iki tercih arasından da 0 km pulsar almak bana göre en uygunu olur. Arta kalan para fazlasıyla size yetecektir. Hayırlı bayramlar

  3. #3
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    ilginize teşekkür ederim. aslında fiyat konusunda keskin sınırlarım yok. bu yüzden seçenekleri iki ye düşürmüş ve tavsiyede bulunmuşsunuz gibi geldi. ama mantık olarakta, keyfe keder bir motor almaktan çok amaca hizmet etmesi düşünülen bir motor seçimi için uygun gözüküyor sizin seçiminiz. fakat benim bu konuyu açmamdaki sebep söylediğim bu modeller arasında bir başlangıç motoru için, iyi yada daha az iyi yönleri ortaya koyup, bir basamak teşkil edecek bu seçimimde, doğru kararı vermekti. yani demek istediğim alacağım ve kullanacağım bu başlangıç modelinden sonra atlamak istediğim daha çok 600 cc üstü Enduro gibi gözüken sınıfta zorlanmamak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

    ha şunuda diyebilirsiniz motorun vitesli olup olmaması önemli değil sen al önce bi scooter gez dolaş bi trafiğe çık sonra 250 400 600 yürürsün buda bir yaklaşım olabilir tabi.

  4. #4
    okan218 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Henüz yok
    O zaman ben geri çekiliyorum fiyat konusunda taş çatlasa 12.000 tl ayırdım dediğiniz için böyle yazmıştım. Tecrübesi olanlar yardımcı olur mutlaka iyi günler

  5. #5

    Üyelik
    21 Eylül 2014
    altinelbiseliadam 250 cc karsilastirmasini izlemenizi tavsiye ederim. Tum 250 cc arasinda hem iscilik, hem parca kalitesi hem lastik vs. olarak en iyisi inazuma. Eger 20.000 km yapacaksaniz almaya deger. Ama bir kac bin km yapip satacaksaniz ybr 125 alin daha iyi. En azindan az bir masrafla atlatirsiniz acemilik donemini. Keyifli surusler.

  6. #6
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    yo değerli yorumunuz için teşekkür ederim hani Parasal konuda sıkıntı yok ama ilk motorsiklet için fazlasına da gerek yok bu yüzden taş çatlasa 12000 dedim yoksa öyle yorumlar gelirki yok kardeşim şu motorsikleti almalısın kesinlikle senin için biçilmiş kaftan derler fiyatı 15000 den aşağı değildir. Mesela bir arkadaş çıkar (hiç sanmam) der gilera nexus 500 al yada x-max 400 al hem scooter conforu ve trafik işini çözmüş olursun hemde yüksek hacimli motora geçtiğinde güç problemi yaşamazsın der. olurmu olur. mesela. tabi böyle bişeyin olacağını düşündüğümden değil ama örnek olsun diye yazıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

    FurkanZ kardeşim bahsettiğiniz videoyu izledim. ve o an tamam dedim inazuma ama sonra sonra heyecan yatıştıkça şuan için daha ucuza ve nispeten aynı cc lere yakın ve kilosunun hafifliği nedeni ile Pulsar a kaymaya başladım. dedimya araştırıp baktıkça herşey çorba oluyor. YBR 125 evet ilk motor olarak gayet alınabilir ama başta bahsettiğim gibi 125 cc bana basamak olarak tatmin etmedi. MT-125 i gösterişli yapısından dolayı ayrı tutuyorum.

  7. #7
    RBF2014 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2014
    Selamlar,

    Ben de yeni başlayan ve sizinle benzer ebatlarda biri olarak aynı motorları radarımda tutuyorum. Mt 125 şekil olarak çok güzel, beygir gücü ybr'ye kıyasla iyi ancak sonuçta 125 cc. Duke 200 çok şık ancak gaz kontrolü açısından agresif bir motor olarak lanse ediliyor,yeni başlarken zorlayabilir gibi... inazuma çok tavsiye edilen bir motor ancak ağırlığı diğer aletlere göre çok fazla. Pulsar'ın ise halen çok yeni olduğunu düşünüyorum. Pulsar kullanıcıları başlığında kullanıcılar genel olarak memnun görünüyor ancakbiraz daha bekleme taraftarıyım... benim açımdan bu motorlar bu şekilde

  8. #8
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Teşekkürler değerli yorumlarınız için aslında cevap kendini ufak ufak belli ediyor ama işte bu alemin yabancısı olarak tecrübeli arkadaşlarımızın fikirlerini öğrenmekte fayda var. Dediğiniz gibi Pulsar göz kırpıyor ama sele rahatsızlığı vites geçişlerindeki inazumaya göre sıkıntı ve tek silindir olması hasabiyle yaşatacağı titreşim problemi. bilmeyen insan için hep soru işaretleri oluşturuyor. yoksa Bajaj markasını da araştırdım ve yıllardır üretim yapan dünya genelinde satışları olan bir marka ve pulsar da zaten 2007 den beri dünya yollarında zaten eğer olurda pulsar alırsam gelecek yaz sonuna 400 lüğünün gelmesi bekleniyormuş neden olmasın diye aklımdan geçirmiyor değil.

  9. #9
    gky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2011
    pulsar diyorum başkada birşey demiyorum

  10. #10
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Pulsar uzun mesafede yorar
    İnazuma diyorum. :-)

  11. #11

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Yakıt tüketimi problem değil ise, pulsar kullanıcısı olarak inazuma diyorum bende.

  12. #12
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    peki güzel bencede inazuma her türlü pulsardan iyi ama şehir içi kullanımı ve fiyat performans oranı göz önüne alındığında nasıl bir tablo ortaya çıkar. tamam konfor ve sorunsuz geçişleri yakıta feda ettiğimizi varsayalım. e birde ağırlık konusu var tabi benim gibi yeni kullanıcılar için +50 kilo azımsanmayacak bir rakam sanki. bu konuyla ilgili görüşleriniz nelerdir.

  13. #13
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    En iyisi şöyle diyeyim, mümkünse bi inazuma bul, test et. Bitane de pulsar bulup test et. Sonra kararını ver. Kilo ağır olabilir ama kalkışta pulsardan daha iyi. Rampadada daha iyi. Yol tutuşu olarak fark var. İnazuma yolda çok stabil gidiyor. Oturaklı motor. Pulsar öyle değil.

  14. #14
    army - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    Güzel kardeşim, bırak diğerlerini inazuma al düşünme. Sorunsuz binersin.
    "TANRI TÜRK'Ü KORUSUN!!"

  15. #15

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Değerli abicim, istediğin özelliklerin tümüne sahip tek motosiklet var.

    Oda kesinlikle, Suzuki İNAMUZA' dır. Al arkana bakma, kesinlikle pişman olmayacaksın. Buna eminim.

  16. #16
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı emc2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titreşim olmasın (çift siilindir), e frenler de abs olsa fena olmaz, e azda yaksın, gösterişlide olsun.


    İnazuma ne yakıyormuş ki

    Düşük cc bir süre sonra yetmez ama yeni başlayan adamı 1 sezon rahat götürür bu arada kontra tekniğini viraja nasıl girileceğini motosikletin trafikteki yerinide öğretir bir sezon fazla uzaklara açılmadan çevre yerlere gidersiniz önerim düşük cc alıp limitlerine kadar kullanmanız sonraki sezon İnazumaya geçmeniz ama ben eğitim alıp Düşük cc ile uğraşmayıp İnazuma ile başlıyacam diyorsanız orası ayrı bir konu

    2 el Cbf 150 ile bir sezon geçirmeniz faydanıza olacaktır İnazuma yeni başlayan adama ağır gelir şehir içi düşük cc daha kıvraktır vs vs .

  17. #17
    eraksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok.
    Bana bajaj pulsar çok yakındı, şekil şemal on numara, 200 cc olmasıda cezbediciydi. Fiyatta on numara idi.

    Sonra duke 200 ü gördüm oooo çok güzel yav dedim. Ama yaş 34 sanki çok asi duruyor fiyatta yüksek derken herşey mt-125 i görünce değişti. Albeni dedi aldım.


    Gösterişli, şekil, naket tarzında, başlangıç için ideal ve herşeyden önce bir yamaha, altın elbiseli adamıda izledim kötü bişi söylemedi. Biraz pahalı ama güzel motor. 1000 km civarı oldu. Memnunum, ist içi için cc çok önemli deil 125 her türlü yetiyor. Ama güç olarak fazlasını aramıyor değilim. Düşünülebilir bir motor, katı olarak kesin bu motoru al diyemem, test sürüşlerine gitmeni tavsiye ederim.

  18. #18
    Adventure58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Zeytinburnu
    Motosikleti
    haojue 135S
    İnuzumAAAA

    efendy06 bunu beğendi.
    Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik

  19. #19
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyisi şöyle diyeyim, mümkünse bi inazuma bul, test et. Bitane de pulsar bulup test et. Sonra kararını ver. Kilo ağır olabilir ama kalkışta pulsardan daha iyi. Rampadada daha iyi. Yol tutuşu olarak fark var. İnazuma yolda çok stabil gidiyor. Oturaklı motor. Pulsar öyle değil.
    inazuma nın pulsardan tek farkı konfor
    başka bir artı yok bana göre
    kalkışta aynı sayılırlar ikiside 9 saniye

  20. #20
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Amacını söylemişsin, ilerde tenere, f650gs, transalp alacaksın belli ki.
    Yukarıda yazdıkların seni bunlara hazırlamaz.
    Sana crf250, klx250 tavsiye ederim.
    Crf satması daha kolay olacaktır.
    Şehirde kıvrak, acemi için birebir. Oturuş pozisyonu harika.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)