Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

İnazuma-Mt125-Pulsar200ns-Duke200-wolf 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inazuma nın pulsardan tek farkı konfor
    başka bir artı yok bana göre
    kalkışta aynı sayılırlar ikiside 9 saniye
    Bikaç farkı ben yazayım diğerlerini sen bul. İnazuma çift silindir, pulsar tek silindir, inazuma da titreşim yok, pulsar da bi nevi var, konforu sen söylemişsin zaten, inazuma çok Oturaklı, yoldaki farkı ben bariz şekilde farkediyorum, inazumaya her türlü yan çanta aksesuar yakışıyor ve uyuyor, pulsara o kadar aksesuar uymuyor. İkisinide iki kişi bindirip Drag yarışı yapın,tek kişi ikisi de 9 saniyede çıkıyorsa çift kişide inzuma 10,pulsar 12 saniyeye ulaşır. Pulsarın iki artısı var bana göre. Biri pulsarın inazuma ya göre 100 km de aşa yukarı yarım litre az yakması ve parçalarının inazuma ya göre ucuz olması.
    Salih_T ve kazım kazım bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    eraksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok.
    İnazumanın fiyatı arkadaşa uymuyor sanırım.

  3. #23
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Sağlık olsun o zaman.

  4. #24
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Değerli arkadaşlar paylaştığınız bilgiler için tekrar teşekkürler. paylaşımlarınız doğrultusunda beni hep oradan oraya atan soruları sizlerle de paylaşayım. inazuma diyen arkadaşlara kesinlikle katılıyorum. seçenekler içinde en iyisi belki her yönden ancak meramım başlangıç motorsikleti olarak kullanacak olmam. bunun düşmesi kalkması var. bu serüvenin başında yedek parçadan canının yanması var. bende istiyorum inazuma almak ama bana öyle bişey demelsiniz ki; arkadaş sen ilkez motorsiklet üstüne biniyorsun ama 180 küsür kilo bişey değil idare etmekte ne var. hem şehir içinde de rahat edersin. ha konforuyla süspansiyonuyla vites geçişleriyle kalitesiyle inazuma senin başlangıç motorun değil yegane motorun bile olabilir. belki hiç düşünmezsin 600 cc lere çıkmayı istediğin turları bununlada yaparsın ve al pişman olmazsın çabucak kavrarsın bu motosiklette sürüş yeteneğini. deyin hemen alayım. benim içinde başka birisi fikrimi alsa direk inazuma derim. ama sorun başlangıç motorsikleti aramamda. pulsar da bu saydıklarım hiç yok belki ama hem neredeyse yarı yarıya vereceğim para ile sürüş dinamikleri ilezorlanmayacağım düşüp kalkarkende daha az üzüleceğim bir motorsiklettir umudu ile düşünmekteyim. bu söylediklerim başlıkta saydığım diğer modeller içinde geçerli. ayrıca hakikaten olayın her forumda inazuma mı pulsar mı ya gelmesi benide rahatsız ediyor. her model parasına göre bişeyler veriyor. ha benim amacıma hangisi daha çok hizmet ediyor sorun o. yoksa inazumada hizmet edebilir sizin vereceğiniz değerli bilgilere göre. diyeceksiniz arkadaş sana rahat sürüş sorunsuz şanzuman ve yol tutuş lazım. hay hay. Mesela wolf da diye bilirsiniz gerekçenizde inazuma kadar pahalı değil pulsardan daha oturaklı yol tutuş konusunda onu al. mesela. ya da arkadaş senin amacın enduroya kaymak başlangıç maşlangıç al duke 200 ü hem agresif kullanıma alış hemde kaliteden ödün verme. dediğim gibi hepinizin görüşüne saygım ve ihtiyacım var. derdimi birkez daha anlatma ihtiyacı hissettim. Bu arada Mephand arkadaşım evet tespitin doğru. planlamamı yapmak zorundayım ilerisi için ona göre başlangıç yapayım ve planlarım arasında transalp v-strom f650gs tarzı motorsikletler var ama biliyorsunuz sınıf ayrımlarıda birbirine karışmı durumda bazı modellerde v-strom dedim mesela turing de diyebilirsiniz enduroda yada transalp e enduro yada naked. önermiş olduğunuz modeller daha cross vari geldiği için gözüme hiç ilgilenmedim açıkçası. dediğim gibi amacım ileride Naked-enduro arası bişeyler. asla cross değil. önerdiğiniz modellerin vites geçiş amortisör sertliği kısacası konforu, hızlanırken hırçınmı dahamı mülayim yeni başlayan için, yani motorsiklet dünyasına girerken hoşgeldin geç otur mu der yoksa yaw nerde kaldın seni bekliyoduk hadi oturmadan hemen gidelimmi der yoksa kardeş kusura bakma kontenjan doldu hadi başka kapıyamı der önerdiğiniz modellerin karakterini öğrenmek isterim.

  5. #25
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Crf de klx de Enduro değil dual sport motorlar.
    Çocuklara başlangıç motoru olarak verilen pw59,Crf 50 gibi motorlar da bu tarz yani bu motorlar başlangıç için aslında herseyden daha uygun.
    Ilerde düşündüğün motorların hepsi yüksekler ve başlangıç için yüksek birsey almak seni zora alıstırır.
    Ben başlangıçta artçı olarak 100 kg lik bir arkadaşımı taşıdım 3 gün. O indikten sonra motor kullanmak ne kadar kolaymıs dedim kendime.

    Tenere, v strom, versys, tamamı enduro olarak hedeflenmıs sonradan yumusatılmıs.
    Pulsar mt 125 oturuş pozisyonu olarak daha zorlayıcı bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------

    Crf kullanması çok yumuşak, hatalarını affedecek yumuşak huylu bir motor.

  6. #26
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    paylaşımınız için teşekkürler. aradığım yorum tarzı bu. araçların kendi kalitesinden çok amaca hizmet etmeleri önemli şu an için. CRF ve klx leri daha detaylı inceleyeceğim.

  7. #27

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Motosiklete iki sene önce CBF 150 alarak başlamıştım. Bir kaç ay sonra inazuma alacam. Benim tavsiyem ybr125 veya cbf150 alman. Çünkü yeni başlıyorsun, düşeceksin ve düşüreceksin. İlk 3 ay içinde motoru 4 defa düşürdüm 1 defa da ben kaza yaptım. Bir defasında motor yan sehpada dururken kaldırdım pat diğer tarafa düştü

    Yani kısaca parçası ucuz hatalarını tolere edebilecek bir motor al

  8. #28
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    sonuna kadar haklısınız parçası ucuz hataları tolere edebilecek bir motorsiklet lazım ama bunun başlangıç için 200 250 300 lüğü olsa daha iyi olur kanaatindeyim sonraki 600lük (650 - 700 ) lere geçişte sıkıntı yaşamamak adına

  9. #29
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Arkadaşlar, Allem di kullemdi. oydu buydu. derken sonunda motosikletimi aldım. bu başlığı açtığımda karşılaştırılmasını istediğim modellerden sonra birden Honda NC700-750 S-X modeline döndüm. nispeten cc sine göre az beygiri, düşük ağırlık merkezi, az yakışı diye diye alma noktasına geldim. baynin uyguladığı indirimli fiyatta bay bir cezbetti beni. buna rağmen bayide beni CRF 250 ye yönlendirdi ama kanıma girmişti bi kere. neyse neden sonra 750 S arkasından 700 X sahibi olma girişimlerim bir sebepten dolayı sekteye uğradı. belkide kafamda hala kuşkularım vardı. bitirmemiştim.
    sonra döndüm tekrar başlıktaki gruba. hem ucuz yollu olsun, vurulup döküldüğünde toplaması kolay olsun, hem acemiliğimi atayım, hemde buyuk motorla cebelleşip öğrenmekten çok ayakta tutmakla vakit kaybetmeyeyim diye. vel hasıl kelam önce inazumaya gittim tabi. öyle birden düşmek olurmu. güzel hoş motor zaten üstüne oturunca alçak hisssettim kendimi ya daha yüsk bişey istiyordum. kaldıki 750 X den dönmüşüm buraya. tamam dedim ben yine uğrayacağım. geçtim wolf a. bayinin verdiği fiyat gayet iyiydi. nispeten oturuş pozisyonunuda beğendim inazumaya göre tabi boyuma göre. tamam dedim alıyorum ama aklım kalmasın bi netten de yorumlara bakayım. aklım diğerlerinde kalmasın. inazuma ve pulsarı yiyip yuttum ama wolf a pek alaka göstermemiştim. gittim eve, akşama kadar wolf wolf wolf bakarken hoop kafama crf 250L geldi yaw NC750 ye takılınca CRF kafamdan çıkıvermişti. birde o vardı dimi. hooop wolf ü sildim kafamdan CRF ye başladım bu sefer bakmay oturuş pozisyonu hız devir sornsuzluk bakım aralığı plastik parçalar derken tam istediğim şeydi. bir şey dşında görüntü. aslında çok hoş görüntü var ama caddeler asfaltlar için değil. daha önce belirtmiştim.derdim ileride enduro tarzı uzunyol makinası almak. ee bunda ben ne kadar uzun yol yapabileceğim daha doğrusu uzun yol için neresine ne koyabileceğim bana topcase ve hatta türevleri şart. ikilemler içinde uyumuşum. sabah karar verdim gidip önce bir pulsarın üzerine oturayım aklım kalmasın oradan geçerim dedim Hondaya. haydaaa. pulsara oturdum abi. sele yüksekliği istediğim gibi. boy 183 olunca. pozisyon biraz öne eğilmeyi gerektiriyor ama fena değil. e sağolsun bayi motorun sesinide açtı bi güzel. tamam dedim sıkıldım artık. budur. alıyorum. sonuç olarak baktıklarım içinde en uygun fiyatlı ve parça fiyatı olanı. çok bişey kaybetmem. malum 2. el fiyatlarıda sıfırlardan aşağı kalmıyor. ve 2 hafta önce siyah inci PULSAR a kavuştum. ha naptım hala binemiyorum. plaka işlemlerinde ikametle ilgili problem var ona uğraşıyorum. kapalı garaja koydum motoru arasıra gidip talim yapıyorum. inşallah ilerideki hedeflerime ulaşırda yüksek cc li bir enduroya kavuşursam ahtım var CRF 250L yide alıp baş ucuma koyacağım. şehir içi rahatlı off-road avantajı dolayısıyla. Diğerlerimi inazuma wolf MT125 hepsi kullanım amacı ve keseye göre her taliplisini memnun edecek araçlar bence beklediğiniz ve cebinizle alakalı ama. bakın sıfır NC750x alabilecek durumda olmama rağmen pulsar tercih ettim bu birazda elektrik işi ne kadar mantık fırtınası yaşasamda. bir acemi için parça ucuz yakıt ucuz makine ucuz hafif boyuma uygun huyuma uygun. inşallah b tarz araçları araştıran arkadaşlarım için faydalı bir konu olmuştur.

  10. #30
    harung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Kazasız belasiz surusler.. Bence doğru tercih.. Ben de ayni mantikla aldım pulsarı bundan sonraki hedefim mt07.. Bakalım hayırlısı ..

  11. #31
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Bunlar arasından inazuma öneririm. Ama ben küçük motorları da sürdüm, transalp'teki dengeyi, konforu, güveni onlarda bulamadım.

    Tamam, ilk başta o kadar kıvrak olamazınız ama şehir içinde kurye gibi sürmeyecekseniz de size sıkıntı çıkarmaz. "Hadi hoppala transalp alın" demiyorum. Ama yumuşak bir karakteri var, sağlam bir motorsiklet ve trafikte bir ağırlığı var. Bence bunlar da onu başlangıç için iyi bir seçenek yapıyor. 200/250lik görece küçük motorlardansa transalp'i de bir incelemenizi, mümkünse deneyip üstünde nasıl hissettiğinizi görmenizi öneririm. Aynı cc'de bir racing, bir naked gibi ürkütmesin sizi, karakteri onlardan çok farklıdır.

  12. #32
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Yeni baslayan tum arkadaslarimi Yamaha bayisine goturup MT-125 ustune bindirirdim ama secenekler arasina Inazuma gelince is degisir. Yazdiklarina dayanarak, gozun kapali Inazumaya yuru

  13. #33
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Arkadaşlar biraz uzun yazınca okumadınız heralde yaklaşık 2 hafta önce pulsarı aldım.
    Evet transalp benim için bir idoldür. ama şimdi değil. biraz daha pişeyim. gerçi baktığınız zaman pulsar bile agresif motoru ile bir eğitim motoru olmaktan çok 125 lik 150 lik lerden sonra yükseltme motoru gibi duruyor dar gelirliye. ama birazcık işin içine istek arzu heveside katmam lazımdı. sonuçta motosiklet işi sevgi işi. yoksa illa kendimi yetiştirecem alştıracam diye 100 lük 150 likde alabilirdim. hayırlısı olsun bakalım. bundan sonraki transalp veya yerini doldurabilecek bir muadili olur inşallah.

  14. #34

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    Merhaba emc2 pulsardan memnun musun bende pulsar ile inazuma arasında kaldım ilk motor olarak bakım fiyatları, yakıtının az olmasıyla ve hafifliğyle pulsar öne çıkıyor ancak bana sorunsuz titreşimiz bir motor gerekli o zamanda inazuma diyorum birde tabi çift silindirin olayı daha güzel

    sen memnusun pulsardan ilk motor için tercih edilir mi
    benimde boy 186 kilo 95 o yüzden sanki inazuma daha kalıplı sanki

  15. #35
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    abicim inazuma güzel makine,konfor olarak zaten bir numara,kullanış desen öyle..biraz paraya kıyıp iyi birşey alalım diyenler için inazuma.motor kullanmayı sevdiriyor alet.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ek2BlDNJk4U

  16. #36
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Benimde boyum 183 kilo 90. Inazuma ya oturdum kendimi havada çıplak hissettim sele yüksek olunca pulsar a budur dedim. Gayet memnunum. Atiklık konusunda motosiklet ten zevk aldırıyor elbette konfor konusunda inazuma aldırır. Ama titreşim şu bu takılma öyle bişey yok başlangıç motosikleti için. Ben ce pulsar al hem sonraki motosiklet tarzını belirle hem ucuz işletme masrafı ile acemiliği üstünden at derim. Pulsar tavsiye edilir benim gibi çok arada kalıp incik cincik araştıran biri için. Hiç düşünme. BU demek değil inazuma alma. Al ama evladıyelik alacaksan al. Orası burası kirilip hevesin kacmasin
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  17. #37

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    1 yıldır 200 Duke sahibiyim (ilk motorum), her gün İstanbul'da köprüden geçerek işe gidip gelirken kullanıyorum ve bu iş için harika bir motor. Son derece kıvrak ve atik. Tepkilerinin sert olduğu doğru, öyle ki başlarda hep 2. vitesle kalkış yapıyordum Ben de 1.80 boyunda 70 kiloyum

    Çift silindir istemişsiniz ama 200 Duke tek silindirli; ve rahatsız edici, aynaları göremeyeceğiniz kadar bir titreşim yok. Ancak selesi rahat değil ve bir saat yolculuktan sonra beni yoruyor.

    200 Duke ile günlerce süren uzun turlar yapıp mutlu olanları okudum ama ben öyle çok şehir dışına çıkmadım. Orijinal aksesuarları arasında 450 TL'ye ergonomik koltuğundan alabilirsiniz veya kendiniz bir yerde de yaptırabilirsiniz, ama kendi koltuğu da ölüm değil. Zaten motosiklet sürmek arabayla seyahatten çok daha farklı, önemli olanın bir yere hızlıca yetişmek değil, keyifli molalarla gezmek olduğunu düşünürsek çok da sorun olmamalı.

    Duke kesinlikle hem kendi sınıfında hem de pek çok üst seviye motorlar arasında tam bir 'tarz' motoru. Daha yüksek kapasiteli bir motora geçmek istemiyor değilim ama onunla sürmek o kadar keyifli ki bırakamıyorum. Her şey hız değil.

    Eğer amacınız yıllarca tarz sahibi, ilgi çeken bir motora binmekse 200 Duke doğru seçim. Ama sadece motora alışmak ve sonrasında üst seviye bir 'esas motora' geçmekse fikriniz, 2. el basit, hatta azıcık sıkıntılı ama güzel görünüşlü bir motorla bu süreci geçirin derim.

  18. #38

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Başlığın sahibi pulsar aldı. Hatta onu sattı şu an Transalp'e biniyor


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)