Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CRF 250 ve Yamaha WR250R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Selam arkadaşlar; Aklımda Honda CRF250 vardı ama Fuarda yakından Yamaha WR250R'ı gördükten ve teknik üstünlüklerini öğrendiğimden beri aklımda yamahanın bu modeli var. 250 cc'lik bu tatlı sınıfta siz olsanız hangi motosikleti tercih ederdiniz?

    not: kullanım tarzı %50 orman ve patika %50 yurdum asfaltı

    Honda CRF250



    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, sıralı tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 250
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 17/8.500 (23 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22/7.000
    Ateşleme Tam transistörlü akü ateşlemeli
    Çalıştırma Kendinden marşlı
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 815 x 1.195
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1445
    Sele yüksekliği (mm) 875
    Yerden açıklık (mm) 255
    Yakıt kapasitesi (litre) 7,7 lt



    Yamaha WR250R



    Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap, Öne eğimli tek silindir
    Motor hacmi 250cc
    Çap x Strok 77.0 mm x 53.6 mm
    Sıkıştırma oranı 11.8 : 1
    Maksimum güç 22.6 kW (30.7PS) @ 10,000 dev/dk.
    Maksimum tork 23.7 Nm (2.42 kg-m) @ 8,000 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Islak, çoklu disk yay
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli

    Şasi Yarım çift kızak
    Ön süspansiyon Upside-down teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 270 mm
    Kaster Açısı 26º
    Kaster mesafesi 111 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 270 mm
    Ön fren Tek Disk, Ø 250 mm
    Arka fren Disk, Ø 230 mm
    Ön lastik 80/100-21M/C 51P
    Arka lastik 120/80-18M/C 62P
    Toplam uzunluk 2,180 mm
    Toplam genişlik 810 mm
    Toplam yükseklik 1,230 mm
    Sele yüksekliği 930 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,420 mm
    Minimum yerden yükseklik 300 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 134 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 7.6 litre
    Yağ tankı kapasitesi 1.5 litre


    Honda Satış fiyatı 11.750 TL
    Yamaha Satış fiyatı 14.250 olması lazım emin değilim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    WR 250 kalite olarak CRF 250 'nin çok üstünde.Ancak performans dersen WR ekonomi dersen Crf seçimi ağır basar.Seçenekleri sen belirleyeceksin

  3. #3
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    ÖZellikle güç oranı olarak yamaha baya önde

    Yamaha 10.000 devir/dk 30.7 ps 8000 devir/dk 23,7 nm tork (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 134 kg

    Honda 8500 devir/dk 23 ps 7000 devir/dk 22 nm tork 144 kg

  4. #4
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    bence crf tam bi cros deil enduro yanı daha ağır basıyo ağırlık güç olarak. param var diosan kesinlikle wr250R

  5. #5
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Yamaha 15.000 Tl idi ama şuan 15.900 oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

    Bu arada arazide çok zorlamam(çok fazla atlayıp uçmam) dersen ekonomi yönüyle Crf derim. Ama araziye girince sapıtırım, atlar zıplarım, sağlamlık ve güç de isterim dersen o zaman da Wr derim.

    Son zamanlarda Wr modifikasyonlarını araştırıyorum. Yurt dışında sırf arazide kullanmak için alıp motorun arazide ihtiyaç olmayacak parçalarını söküp 10 kiloya kadar hafifletip kullanlar var.
    cenkito ve htmetin bunu beğendiler.

  6. #6
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    honda.
    yamahanın motoru tam bir superspor motoru arazide tork daha önemli. hondanın daha düşük devirlerde torkunu vermesi avantaj. aradaki fark fazla değil, devir hesabı yapılırsa. aynı fiyat olsalar yamaha belki mantıklı olabilirdi ama değmez.
    aslında bence en iyisi klx250
    htmetin bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/112635-yamaha-wr-250-r-klx-250s-crf-250-l-karsilastirma.html

    sizin açtığınız bir başka başlıkta zaten fazlasıyla yapılmadı mı bu karşılaştırma
    dockerengin ve umurcan bunu beğendiler.

  8. #8
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    ardarda aynı başlıklar, her yerdeler HER YERDELER




    hayır başlık açarken otomatik arıyor olmasa aklına gelmedi diyecem de
    buberk bunu beğendi.

  9. #9
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ardarda aynı başlıklar, her yerdeler HER YERDELER

    http://i.hizliresim.com/xELRp8.jpg


    hayır başlık açarken otomatik arıyor olmasa aklına gelmedi diyecem de
    siz gidebilirsiniz lütfen tutan yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda.
    yamahanın motoru tam bir superspor motoru arazide tork daha önemli. hondanın daha düşük devirlerde torkunu vermesi avantaj. aradaki fark fazla değil, devir hesabı yapılırsa. aynı fiyat olsalar yamaha belki mantıklı olabilirdi ama değmez.
    aslında bence en iyisi klx250

    Bende aslında senin gibi düşünüyorum. arazide tork daha önemli


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)