Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mondial MH Drift 125 & KUBA XCG 150

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    MH DRİFT 125
    1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
    2. Silindir Hacmi (cm³) : 135
    3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x53.80
    4. Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 : 1
    5. Max. Tork : 10.5 Nm at 7500 min
    6. Max. Güç : 9.5 kw at 9000 min
    7. Max. Hız (km/h) : 110
    8. Rölanti : 1400±100 min
    9. Şanzıman : Manuel / 5 vites
    10. İlk Vites Oranı : 3.083
    11. Son Vites Oranı : 1.000
    12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
    13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
    14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    15. Ateşleme Tipi : CDI
    16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
    17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
    18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
    19. Lastik (Ön/Arka) : 3.00-18 / 90/90-18
    20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 16.5±0.3
    21. Ağırlık (Kg) : 129
    22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 161
    23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
    24. Dingil Mesafesi (mm) : 1270



    KUBA XCG 150
    Hacmi 99cc / 149cc
    Motor Tipi 4 Zamanlı
    Silindir Tek Silindir
    Maksimum Güç 6.14 Hp / 11.28 Hp
    Yakıt Sistemi Karbüratör
    Ateşleme C.D.I. Ateşleme
    Soğutma Hava Soğutmalı
    GÜÇ AKTARMA
    Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
    Ön Fren Disk
    Arka Fren Kampana
    Ön Çift Teleskopik Çatal
    Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
    Ön Lastik 2.50 - 18
    Arka Lastik 2.75 - 18
    BOYUTLAR
    Uzunluk 1885 mm.
    Yükseklik 1055 mm.
    Genişlik 765 mm.
    Dingil Mesafesi 1250 mm.
    Boş Ağırlık 106 mm.

    Sizce fiyat özellik kalite bakımından hangisi daha mantıklı olur çok uzun yol yapılmayacak haftada taş çatlasa 100 km hangisi daha uygun olur MH DRİFT 125 3.167 TL XCG 150 2.190


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    125 mh drift tek geçerim.

  3. #3

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 mh drift tek geçerim.
    Bunların kaliteleri arasında çok aşırı fark olurmu hız yakıt bakımından eşitmidirler

  4. #4
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.

  5. #5
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Drift. En sevdiğim çinlidir kendisi.

  6. #6
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.

  7. #7
    Egee22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul/Küçükçekmece Edirne/Enez
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Prince
    drift xcgden daha hızlı ama aralarında en fazla 10 km hız farkeder

  8. #8

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.
    Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla

  9. #9
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Herşeyin son hızsa Xcg al

  10. #10

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşeyin son hızsa Xcg al
    Hızla çok işim olmaz xcg fazla arıza açarmı bana mondialde kubada çin malı sanırsam kuba g.antep montajlıydı galiba o kadarda kalitesiz değildir herhalde

  11. #11
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Kullanıcılarına sor kullanmadıkki nerden bilelim

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ba-xcg150.html

  12. #12

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanıcılarına sor kullanmadıkki nerden bilelim

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ba-xcg150.html
    Eyvallah dostum sağol

  13. #13
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı sarisinalpha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla
    Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.

  14. #14

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.
    Ampulle işim olmaz zaten fazla patlarsa patlasın değiştiririz yahu çok pahalı bir parça değil :D 10000 km ya yaparım ya yapmam zaten ehliyet zamanı geldiği zaman Honda'ya geçeriz inşallah.Geçen gün bayii'yi aradım ellerinde kalmadığı için görmeye gidemedim motoru istediginiz zaman getirtebiliriz dediler iyi eyvallah çok güzel bir motor gibi.Kafama takılan tek birşey var motorun alt gövdesinde motor gözüküyor ya hani oraya grenaj deniliyor sanırım o parçalardan takılabilirmi nerede bulabiliriz

  15. #15
    kpnk50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kanuni cross 150
    ben mh driftle ankara-nevşehir yolculuğu yaptım gayet de güzel yolculuktu ama sonuçta çin malı çok ısınıyordu diğer motoru bilemeyecem

  16. #16
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    drift al onda vibrasyon yok

  17. #17

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Alıntı tayfungun45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    drift al onda vibrasyon yok
    vibrasyon ne oluyor tam olarak hocam

  18. #18
    kpnk50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kanuni cross 150
    titreşim

  19. #19
    speedTMradar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    EDİRNE/KEŞAN
    Motosikleti
    XXX cc drift
    iki motorda çok güzel begendiğini al ben drift sahibiyim çokta memnunum hız performans konusuna gelirsek arkadasımda xcg 150 var yarıştık durum şöyle 1-2-3. vitese kadar yanyana ama xcg kafayı çıkarır gibi oluyo hafif olması büyük avantaj çok çabuk hızlanıyor 4te yanyanaydık 5. vites son hızlara gelindiğinde ben 20 metre civarı öndeydim benim motorumda 17 dişli xcgde 16 vardı ben 76 kiloyum arkadasım 65 civarı boylarımız hemen hemen eşit arkadasım 150 gördüğünü söyledi yarış bittikten sonra benim ibrem patlak olduğu için bi karşılaştırma yapamadık

  20. #20
    speedTMradar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    EDİRNE/KEŞAN
    Motosikleti
    XXX cc drift
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.
    drift daha hızlı denedik


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)