yeni motor aldım

Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
yeni bir motor aldım ilk motorumuz Yamaha BWS 100 modeli yorumlarınızı ve kullanım tavsiyelerinizi bekliyorum çin mallarını tercih etmedim doğru mu yaptım bilmiyorum.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
27
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. bence çin malı almamakla iyi yapmışsın ne de olsa o bir yamaha ismi yeter.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
teşekkür ederim ama biraz fazla seri gibi geldi ama bilmiyorum motosiklet olayına yabancıyım benden de kaynaklanabilir emin değilim
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hayırlı olsun çok iyi etmişsin yamaha almakla ben mondial aldım pek ii etmedim gibime geliyo sen bu pişmanlıkları yaşamıycaksın kesin
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
yıllar önce MZ vardı oda çok seriydi alışamadan girmiştim bi yere ama artık daha yaşlandım daha serin kanlıyım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hayırlı olsun , Tek hatası biraz fazla benzin yakması BWS nin !
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
teşekkürler araba kadar yakmıyor ama iyi hesaplamak lazım yolda kaldım bugün kuryeci bir arkadaş yardıma koştu allahtan.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
39
İlk Motor Olarak En İyİsİnİ Yaptin.. Scoter Da Runner 180 Den Sonra Bws 100 Gelİr... Tek Dez AvantaŞlari 2 Zamanli Motor Olduklari İÇİn Fazla Benzİn Yakmalari..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
150cc 4 zamanlı (çinli)scooterlarda bile BWS 100 ün hızlanması yok !
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Kullanmışlığım var.Bencede mantıklı bir seçim.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Almışsın artık yoruma gerek yok. Hayırlı olsun kazasız, belasız sürüşler dilerim. :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hayırlı olsun, güle güle kullanın.
yamaha almakla iyi bir tercih yapmışsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst