aprilla v.s. honda

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
aprilla RS 125 , 26000 km' de.
honda CBR 125 , 1600 km' de.

sadece 1,5 yil kullancam. uzun omurlu birsey olmicak yani. aprilla nin goruntusunu begeniyorum, honda da saglam..

karar veremiyorum. yorumlariniza ihtiyacim war.
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Vallah abicim kendin soyledin, Aprilia guzel ama Honda saglam. Yorum yapmaya gerek yok bence. Bundan sonrasi artik sana, sen hangisini istersin?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
1.ablacim diceksin :D
2.ben karar veremiorum. zaten ilk motorum olacak ve ikinci el. ondan yorum bekledim.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ooo zaten ikinci el düşünüyosan direk cbr derim.:cat:
şimdiden hayırlı olsun ABLACIM:) :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
aprilia ya nekadar fiyat çektiklerine bağlı bence.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Normal şartlarda Aprilia derdim ama birinin 26000, birinin sadece 1600 km kullanılmış olması sebebiyle ben de CBR öneriyorum bunlar arasında.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Eğer "çıtı pıtı" veya "çıtır" boyutlarında bir bayansan (metrik sistemde bu tanımlar yaklaşık 165 boy 55kg'a denk geliyor) CBR daha çok yakışır.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
2 zamanlı bir makine için (özellikle performanslı kullanılan) 26 000 km çok fazla.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
26000km deki bir motor alacağına 1600km deki bir CBR125 tercih etmeni öneririm. Zaten 1,5 yıl kullanacakmışsın, bu sürenin çoğunluğunu tamircilerde geçirme derim :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
birşey soracam 2 zamanlı da olsa 26000 km öyle ahım şahım bir mesafe değil. bu kadar kolay mı yıpranıyor bu motorlar.
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Selam cezerye bencede honda... Bu arada eğitimle ilgili bir gelişme kaydedebildin mi? Umarım unutmamışssındır:p Ben hala bir yere gidemedim
malesef. Eğer önce gidersen izlenimlerini aktarmanı bekliyorum. Tabii ben gidersem de sana haber vericem. Şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Honda alırsan kafan rahat olur. 26000 km'de iki zamanlı Aprilia'yı alırsan eğer, beraberinde bi tamirci listesi de almanı öneririm.. tabi yolda kalırsan eğer o motoru taşıyıp taşıyamayacağını da sor kendine.. belki RS'in şekli daha güzel ama o risk alınmaya değmez, bi de 1,5 sene kullanacağım diyorsun..
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
açıkça ben kalite ve sağlamlıktan anlayamıyorum ama km olarak ve isim sağlamlık olarak honda derim acemiyim ama..honda yı tek geçerim:cherry:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
1.5 yıl sonra satacaksan elden çıkarması en kolay makine cbr125 aprilla şekilli sadece ayrıca cbr125 servis ve yedek parçada avantajlı...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
26000km dekiaprilla ya 3ytl dio sahibi.. cok uygun... suphe uyandiracak kadar uygun:D imm.. ilk motorum olacak, aletin temiz olup olmadigini anlasam, gidip aprillayi almak isterim.
cusse? gucluyum yav, tasirim aprillayi. eski kurekcilerden kim kalmis:D
 
Katılım
23 May 2005
Mesajlar
45
cezerye' Alıntı:
26000km dekiaprilla ya 3ytl dio sahibi.. cok uygun... suphe uyandiracak kadar uygun:D imm.. ilk motorum olacak, aletin temiz olup olmadigini anlasam, gidip aprillayi almak isterim.
cusse? gucluyum yav, tasirim aprillayi. eski kurekcilerden kim kalmis:D

Efendilik yapıp 2 zamanlı bi motorun çabuk yıpranma sorunsalını hesaba katarak fiyat vermiştir :) Ben Aprilia fanı olarak oyumu rs125'ten yana kullanıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne uğraşıyon al bi harley torunlarına kalsın
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Khutuck' Alıntı:
Eğer "çıtı pıtı" veya "çıtır" boyutlarında bir bayansan (metrik sistemde bu tanımlar yaklaşık 165 boy 55kg'a denk geliyor) CBR daha çok yakışır.

Baba 1.65 e 55 biraz çıtı pıtı sınıfını aşar bence :silent::queen:

Neyse sonuçta bende aprilia alıp tamircilerde sürünmeni istemeyen (özellikle İstanbul'da bir "bayan" olarak tamircilerde zaman gecirmek zor olsa gerek...) kesimdenim...ABLACIM:rendeer: :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst