Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Wr250r
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle. Çünkü arazide alt devirler çok önemli ve hayat kurtarıcı . Öbür türlü kemiklerimiz kırılıyo :D
    Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalım Biraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
    Ahmanamra bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    beretta_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2010
    Motosikleti
    wr250r
    yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.

  3. #183
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı beretta_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
    Yamaha wr125r ve wr250r nin sele yüksekliği 93 cm ama orjinal alçaltma kiti ile 5 cm alçaltılabiliyor.

  4. #184
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı beretta_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
    Boyum 1.75 KLX250, YZ125, Husaberg FE450, GasGas250 hepsine boyum yetiyor. Aslında parmak uçlarım ile basıyorum, fakat doğru pozisyonu aldığın sürece sorun olmuyor. Ben motorun alçaltılması taraftarı değilim. Hem sürüş dinamiği bozuluyor hem de "Linkage" (arka süspansiyonun bağlandığı üçgen) engellere çarpabiliyor.

    0:41 de KLX show var ve videonun devamında CRF lerin çırpınışları :D
    Ahmanamra bunu beğendi.

  5. #185
    beretta_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2010
    Motosikleti
    wr250r
    teşekkür ederim arkadaşlar. perşembeyi iple çekiyorum. inşallah 3 ü arasında işimi görecek olanı seçerim.

  6. #186
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalım Biraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
    şükür forumda aktif gözüken bir WR250R kullanıcısı oldu galiba, insallah gönderi ve yorumlarınızın arkası kesilmez.

    merakla yazılarınızı bende bekleyecegim
    Ahmanamra bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #187
    yiqit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Yamaha WR / X - MT03
    Alıntı beretta_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
    Yamaha yedek parça stoğu 0. Ayrıca parçaları çok pahalı bunuda göz önünde bulundur. Fiyatlar kdvsiz

  8. #188
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı yiqit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha yedek parça stoğu 0. Ayrıca parçaları çok pahalı bunuda göz önünde bulundur. Fiyatlar kdvsiz
    http://i.hizliresim.com/oQWXBm.jpg
    Grenajlar acerbis alinir, diger parcalar ebay .

    Neredeyse her haftasonu araziye cikan biri olarak crf250l klx250 wr250 hepsi ile bayabir yol yaptik. Sunu soyleyebilirim, klx aralarinda en saglami. 35.000km de bir klx var ve motor sadece arazide hard kullaniliyor. Yok orasi kirildi, kecesi patladi, gidon yamuldu diyeni gormedim henuz. Wr250 de hic yolda birakmadi.

    Crf250l ye girersem yazmakla bitmez
    13000tl verip aldiktan sonra, eger araziye girerseniz.
    1. Gidon yamulacak
    2. Amortisor keceleri surekli yag kaciracak.
    3. Vitel mili kirilacak.
    4. Debriaj balatasi bitecek.
    5. Arka grenajlar kirilacak.
    6. Fren yada vites demiri surekli yamulacak yada kirilacak.
    7. Motor ustune dustummu zaten vayyy haline.

  9. #189
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0:41 de KLX show var ve videonun devamında CRF lerin çırpınışları :D
    Her hafta araziye çıktığınız için siz daha iyi biliyorsunuzdur mutlaka ama söylemden edemiycem, şu şov deiğiniz şeyi benim arkadaşım Duke200 ile yapıyor
    #sürenadam

  10. #190
    beretta_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2010
    Motosikleti
    wr250r
    belki bu videolardaki gibi atlamalı zıplamalı aksiyonum hiç olmayacak ama crf den vazgeçtim diyebilirim. sonuçta düz yolda düşülmez diye bir kaide yok. hayırlısı inşallah )wr fiyat listesine gelince gerçekten uçukmuş tşk :D bakıcaz bakalım

  11. #191
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Grenajlar acerbis alinir, diger parcalar ebay .

    Neredeyse her haftasonu araziye cikan biri olarak crf250l klx250 wr250 hepsi ile bayabir yol yaptik. Sunu soyleyebilirim, klx aralarinda en saglami. 35.000km de bir klx var ve motor sadece arazide hard kullaniliyor. Yok orasi kirildi, kecesi patladi, gidon yamuldu diyeni gormedim henuz. Wr250 de hic yolda birakmadi.

    Crf250l ye girersem yazmakla bitmez
    13000tl verip aldiktan sonra, eger araziye girerseniz.
    1. Gidon yamulacak
    2. Amortisor keceleri surekli yag kaciracak.
    3. Vitel mili kirilacak.
    4. Debriaj balatasi bitecek.
    5. Arka grenajlar kirilacak.
    6. Fren yada vites demiri surekli yamulacak yada kirilacak.
    7. Motor ustune dustummu zaten vayyy haline.
    crf250 ile 1 senede 27.000 kilometreye geldim ve hafta sonları araziye girip hoplayıp zıplıyoruz, çok düştüm kalktım. gidon yamulması haricinde birşey yaşamadım. yamulmayan gidon da malesef yok. 80€ verip alınan acerbis gidon bile yamulabilir.
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  12. #192
    spil444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    rx 250
    crf nin gidonu gerçekten zayıf evet bütün gidonlar yamulabilir tabiki ama darbeye bağlı olarak dayanımları farlılık gösterir

  13. #193
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    belli bir kuvvatten sonra egilmemesi daha kötü olabilir.

    gidon baglantı platini de yamulabilir
    atreyu, 35emre35, Ahmanamra ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #194
    spil444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    rx 250
    asvaltta olabilir toprakta olmaz

  15. #195
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her hafta araziye çıktığınız için siz daha iyi biliyorsunuzdur mutlaka ama söylemden edemiycem, şu şov deiğiniz şeyi benim arkadaşım Duke200 ile yapıyor
    Yok hocam haklısın :D Asıl olayları çekemedim. Aslında gopro nun sevmediğim bir özelliği çok geniş açı ile fishaye (balık gözü) olarak çekmesi. Bu olayların güzelliğini yansıtamıyor. Bunu render sırasında düzeltebiliyorsunuz o zaman da render süresi çok fazla uzuyor.

    Videonun başında ısınma turlarına çıkmıştık, ortasında tırmanmaya çalıştığımız bir yer var heh işte oranın adı Mordor ve yağmurdan sonra çamurda tırmanmak hayli hayli zor. Neyse oraya KLX in tırmanışını ve motorun havalanıp 2 metre yüksekten yere çakılışını çekemedim eğer çekebilseydim inanın bana kimse dönüp de başka motor almazdı Bu ilk değil, defalarca klx bu şekilde düştü kalktı . Orada ayağım kayıyor olduğum yerde düşüp baldırıma kök giriyor ve erken dönüyoruz.

    Marka fanatikliği gibi algılamayın. Elimden geldiğince objektif yorumlar yapmaya çalışıyorum. Yaşadıklarımızı yazıyorum sadece. WR250 ile 2-3 kere araziye çıktık hiç bir sorun yaşamadık. Onun dışın da yolda kaldı, sorun yaşadı diye haberde gelmedi hiç kulağıma.



    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crf250 ile 1 senede 27.000 kilometreye geldim ve hafta sonları araziye girip hoplayıp zıplıyoruz, çok düştüm kalktım. gidon yamulması haricinde birşey yaşamadım. yamulmayan gidon da malesef yok. 80€ verip alınan acerbis gidon bile yamulabilir.
    Emre hocam bizde çıkıyoruz. Zaten ağırlıkla CRF250L var. Honda peynir ekmek gibi sattı Fiyatı 9-10 bin bandında mantıklıydı, fakat son günlerdeki zamlar biraz düşündürür oldu. Yukarıda yazdığım sorunların çoğunu crf cilerin %60'ı yaşadı.


    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belli bir kuvvatten sonra egilmemesi daha kötü olabilir.

    gidon baglantı platini de yamulabilir
    Ufak bir düşmede gidon ikiye katlanıyor, sonra 3 kişi düzeltmek için asılıyoruz Bu normal değil. YBR gidonumu bu arkadaş. KLX250 ve WR250'de neden yamulmuyor ?? Nispeted daha sağlam daha kaliteli. Arazide kimi zaman defalarca düşüyorsun, bu yüzden gidon ve bağlantı elemanları önemli.


    Oturup bir düşünün, şu anda sıfır motor alacağınız zaman fiyatına bakarsın, teknik özelliklerine bakarsın, parça kalitesi, servisi vs vs. Şimdi her markada belli başlı pazarlık durumu olabiliyor. Gider pazarlığını yaparsın tekrar değerlendirirsin. 3 motorun da fiyatı özellikleri kalitesi belli. Ben arazide yaşadıklarımızı yazıyorum, diğer kullanıcılarda tecrübelerini yazıyor Amacımız diğer motorcu dostlarımıza yardımcı olabilmek.
    cenkito ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  16. #196

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Niye bu kadar tartışıyorsunuz'ki, alın bir apachi 27'lik(Avustralya'da 30 beygir olduğu yazıyor), fiyat performans canavarı, ayak marşı var, el marş var, motoru/ciğeri janavar, cross yapmadım ancak her halükarda tam ayarlı süspansiyonlara sahip ön/arka, vsvsvsvvs, yedek parça biraz sıkıntı, birazda tasarruflu olaydı dadından yinmezdi, en paşa 250'lik benim 250'lik okadar
    blamir ve cenkito bunu beğendiler.

  17. #197
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye bu kadar tartışıyorsunuz'ki, alın bir apachi 27'lik(Avustralya'da 30 beygir olduğu yazıyor), fiyat performans canavarı, ayak marşı var, el marş var, motoru/ciğeri janavar, cross yapmadım ancak her halükarda tam ayarlı süspansiyonlara sahip ön/arka, vsvsvsvvs, yedek parça biraz sıkıntı, birazda tasarruflu olaydı dadından yinmezdi, en paşa 250'lik benim 250'lik okadar
    17bg olanı var. Gerçekten kötü makina değil. Ben asıl diğerini merak ediyorum. Arkadaşımda 27bg liği var fakat binmek nasip olmadı henüz. Titreşimi biraz fazlacana ama :D

  18. #198

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17bg olanı var. Gerçekten kötü makina değil. Ben asıl diğerini merak ediyorum. Arkadaşımda 27bg liği var fakat binmek nasip olmadı henüz. Titreşimi biraz fazlacana ama :D
    Kıyas yapma şansım olmadı, almadan evvel videolarda hep 17'lik olanı vardı zaten, canını çıkartıyorlardı gördüğüm kadarı ile gayet yeterli idi, bendeki 27'lik redlin'a yakın devirlerde titreşim var, diğer aralıklarda sıfıra yakın, devir ölçeri olmadığı için net şu devirde diyemiyorum, zten torku istedinizmi gaı çtınmıydı hanzo power, adrenalin heyecanı titreşimi baskılıyor^^ .

  19. #199
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bir düşmede gidon ikiye katlanıyor, sonra 3 kişi düzeltmek için asılıyoruz Bu normal değil. YBR gidonumu bu arkadaş. KLX250 ve WR250'de neden yamulmuyor ?? Nispeted daha sağlam daha kaliteli. Arazide kimi zaman defalarca düşüyorsun, bu yüzden gidon ve bağlantı elemanları önemli.
    tabiki helede arazide gidon ve baglantı yerleri cok önemli. bir KTM değil adamlar kac metreden motoru takla ata ata düşürüyor

    bişey olmuyor,

    crf de de değişmekte fayda var.

    bu arada 2000-3000 km de debriyaj sıyıran WR de duyduk, ne kadar dogru ise
    blamir, Ahmanamra ve dockerengin bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  20. #200
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Benim DRZ'ye Renthal Twinwall(en sağlam modeli) modelinden sipariş ettim. Bağlantı aparatı ile biraz tuzluya geldi. Çünkü orjinal gidon 22mm'lik ve bağlantısını da değiştirmem gerekiyor doğal olarak.

    Gidon sipariş etme amacım şekil şemal değil, genelde şekile önem veririm ama bukadar parayı sırf şekil yüzünden vermem. 2007 den sonraki DRZlerde yine 22lik ama Renthal marka gidona geçmişler. Asıl sebebi titreşimi engellemekmiş. Öyle yazıyor.

    Bendeki DRZde eski tip gidon var ve gerçekten çok titriyor. Ve üstelik sağ tarafı çok net yamulmuş. Bu durum beni rahatsız etti, değiştirmeye karar verdim.

    Gidonların ortasında "cross bar"(ara çubuk) olduğu zaman hem daha sağlam oluyor hem de titreşimi daha çok engelliyor. Tabi 28lik gidonlar da en sağlamları ve titreşimi en az iletenler.

    Yabancı forumlarda 22lik protaper'lerin bile 4-5 düşme sonra yamulduğunu okuyunca 28lik almaya karar verdim ben de.

    Diyeceğim şu ki, gidon önemli, hem titreşim hem de sağlamlık açısından. Adamın canını sıkıyor bir yerden sonra.

    Benim Mondial'i(Xtreme250) çok düşük hızlarda ve duruken kafa üstü birkaç kez yere çaktığım oldu -Hep asfalta-. Birkaçında "aha busefer gitti gidon" dediğimi hatırlıyorum. Şuanda çok çok hafif bir "hoş"luk var gidonda, tam anlaşılmıyor kayıklık. O düşmelere rağmen bence çok başarılı bile diyebilirim Ve şimdi düşünüyorum da bizim Xtreme250 deki gidonlar CRF nin gidonlarından bariz daha dayanıklı. Arazide kullanan arkadaşım da aynı şeyi söylüyor.

    Bu arada bahsi geçen gidonlar;

    2007 öncesi DRZ gidonu;


    2007 sonrası DRZ gidonu;


    Renthal Twinwall (28mm)


    CRF-L gidonu;


    Bizim Mondialin gidonu
    cenkito, blamir ve Ahmanamra bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)