Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Bu seçimi siz olmadan yapamam

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    wind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    Istanbul
    GSX 600F

    Tipi : 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 4-silindir
    Sübaplar : 4, silindir başına
    Soğutma sistemi : SACS, hava/yağ soğutmalı
    Silindir hacmi : 600 cm3
    Çap : 62,6 mm
    Strok : 48,7 mm
    Sıkıştırma oranı : 11,3 : 1
    Maksimum güç : 77,5 hp / 10500 dd
    Maksimum tork : 54,1 Nm / 9500 dd
    Ön süspansiyon : Sekme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon : Eklem tip, sıkıştırma, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ/gaz sıkıştırmalı
    Ön fren : Çift disk
    Arka fren : Disk
    Kuru ağırlık : 209 kg
    Fiyat:12950YTL

    DUAL PURPOSE /DL650 V-Strom



    Tipi : 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
    Sübaplar: 4, silindir başına
    Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi: 645 cm3
    Çap : 81,0 mm
    Strok : 62,6 mm
    Sıkıştırma oranı : 11,5 : 1
    Maksimum güç : 67 hp / 8800 dd
    Maksimum tork : 60 Nm / 6400 dd
    Ön süspansiyon : Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon: Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Ön fren : Çift disk
    Arka fren : Disk
    Kuru ağırlık: 190 kg
    Fiyat :14018YTL

    ZZR600



    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 64.0 x 46.6 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 12.0:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 98 PS/12.000 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/9000 rpm
    KARBURATÖR : Keihin CVKD 36 x 4
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Hafif Aliminyum
    KASTER / TRAIL : 24.5' / 96 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Uni-Trak
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/60 ZR 17 / 160/60 ZR 17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,4 - piston kaliper
    FREN ARKA : Tek Disk 240 mm, Tek piston kaliper
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2070 x 695 x 1175 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1430 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 780 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 18 Lt
    KURU AĞIRLIK : 195 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya
    Fiyat : 13600YTL

    ER-6f




    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya
    Fiyat:11600YTL / 13100YTL ABS


    CBF 600 S ABS



    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 599,9
    Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
    Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
    Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
    Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
    Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
    Yerden açıklık (mm) 130
    Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
    Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
    Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 202 kg
    Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah
    Fiyat :12792 YTL

    Ducati Monster



    Frame Tubular steel trellis
    Wheelbase 1440 mm / 56.7 in
    Rake 24°
    Front suspension 43 mm upside-down fork
    Front wheel travel 130 mm / 5.1 in
    Front brake 2 x 300 mm discs, 2-piston caliper
    Front wheel 3-spoke light alloy 3.50 x 17
    Front tyre 120/60 ZR 17
    Rear suspension Progressive linkage with adjustable Sachs monoshock
    Rear wheel travel 148 mm / 5.8 in
    Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper
    Rear wheel 3-spoke light alloy 4.50 x 17
    Rear tyre 160/60 ZR 17
    Fuel tank capacity 14 L / 3.6 US gal (includes 3 L / 0.8 US gal reserve)
    Weight * 168 kg / 370 lbs
    Seat height 770 mm / 30.3 in
    Instruments Electronic panel: speedometer, rev counter, neutral light, oil pressure warning light, low fuel warning light, high beam indicator, turn signals, immobilizer system, LCD clock
    Warranty 2 years unlimited mileage
    Colour combinations:
    (Tank-Frame-Wheels) (black-matte black-black) (red-red-black)
    Versions Dual seat
    * = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
    ENGINE
    Type L-twin cylinder, 2 valves per cylinder Desmodromic; air cooled
    Displacement 618 cc
    Bore x Stroke 80 x 61.5 mm
    Compression Ratio 10.5:1
    Power* 46.4 kw - 63 hp @ 9500 rpm
    Torque* 5.7 kgm (41.2 lb-ft) @ 6750 rpm
    Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 45 mm throttle body
    Exhaust 2 aluminium mufflers
    Emissions Euro2
    TRANSMISSION
    Gearbox 6 speed
    Ratios 1st 32/13, 2nd 30/18, 3rd 28/21, 4th 26/23, 5th 22/22, 6th 24/26
    Primary drive Straight cut gears; ratio 1.85
    Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 48
    Clutch APTC wet multiplate with hydraulic control

    Gelelim sadede ilk motorum olacak bu üsttekilerden biri bakalım siz hangisinde karar kılacaksınız..
    One Life Live It !!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    cihans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    Honda cbr125R,yamaha bws 100
    er-6f manyak bir makine alderim içlerinde en şekil o war

  3. #3
    efe150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Bursa/gemlik
    Motosikleti
    mondial 151rs-yuan cup110
    hepsi birbirinden güzel ama ben CBF 600 S ABS tercih ederdim bana çok çekici geldi

  4. #4
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    valla hepsi birbirinden gulez ozellıklerı 3 assagı 5 yukarı aynı bana sorarsan ustlerıne bın hangısınde kendını farklı ve daha ıyı hıssedıyorsan onu al

  5. #5
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 BMW F700GS - '15 Honda PCX125
    GSX 600F, teknolojisi eski ve karbüratörlü.
    V-Strom "enduro-touring" tarzında. Diğerlerinden çok çok ayrı. Ama çok iyi bir motor.
    ZZR 600, Fazer fiyatına.
    ER6F güzel ama yeni.
    CBF600 aralarında özellik olarak en alınası olanı.
    Monster, kendini kabul ettirmiş şık bir naked..

    Sonuç;
    * öncelikle sıralı 4 silindir ile V-Twin motorların farklarını araştır.
    * şehir içi-şehir dışı oranlamasını yap kafanda
    * verebileceğin paraya 1000 YTL civarında tutan aksesuarları da ekle
    * eğer yeni başlıyorsan hiçbiri sana göre değil

    3 assagı 5 yukarı aynı
    Sıralı 4 silindir ile V-Twin arasında 2 silindir fark var. Evet dediğin gibi 3 aşağı 5 yukarıya uyuyor. Ama o 3 aşağı 5 yukarı olayı kağıt üzerinde öyle. Teknolojik olarak çok çok farklı
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  6. #6
    kamsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul-4.Levent
    Motosikleti
    daelim s2 250
    tek kelime ducati ! eğer bir kere üzerine çıkarsn asla başka bir motora binmessin buna emin ol arkadaşım...
    TV DE DİZİ SEYRETMEYE ALIŞTIRILMIŞ , BİLİNÇ ALTI HER AKŞAM DÜZENLİ YIKANAN EY TÜRK MİLLETİ !...... GAZOZUNA İLAÇ ATILMIŞ HASTA GİBİSİN .

  7. #7
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    hayır neye, hangi kritere göre ducati? bana sorarsan da kesinlikle almasın o zaman!!! santee frame midir olay? 60km ile gidonu kırılan da gördüm siteden,araştırın siz de bakın.

  8. #8
    Luckdove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    Canada
    Motosikleti
    ZZR250
    ER6f bence. Bunların içinde başlangıç motoru için en uygunu o. Şehir içi kullanımda da seni fazla yormaz. 4 silindirli yüksek devirli makinalar ilk motor için biraz erken olur. ER6f yeni bir motor olmasına rağmen kendisi pek çok açıdan kanıtlamış durumda. Birazda senin zevkine bağlı tabi. Pek çok kişi için teknik özellikler dışında görünüş de önemli. Ben Naked motorları pek sevmiyorum mesela. Bence fuara gidip hepsinin üzerine otur, yakından incele ona göre kararını ver.
    Because you are mine. I walk the line..

  9. #9
    kontgerilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    sym voyager 250
    er6f derim bence bu motorların yanında hemen farkedilerek öne cıkıyor yinede zevk para ve secim senin...
    ama ilk motor olarak daha ufak capta bise alsan daha iyi olmasmı

  10. #10
    clay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yok
    bunlar sport turingler şunu söyliyeyim içinde en güzeli er6-n ve honda 600 abs bence bu ikisi ducati güzel ancak artçı iin konfor yokmuş + yedek parça sıkıntısı var + bi sürü ikinci el ducati var alan yok + suzuki 750 eski arkadaşın dediği gibi bundan sonra enjeksiyonsuz motora binilmez + vstorm güzel ancak...

    bunların içinde en iyi kendini kanıtlamış yurt dışında şoke yaratmış bir motor varki er6-n bi bakın bakalım tork değeri en yüsek motor ayrıca hızlanmasının race bir motoru andırdığı yazılıyor dünyanın en iyi ikinci vites kutusu varmış yanlış okumadıysam enjeksiyonlu rahat sport ve az benzin tüketimli kesinlikle er6n

  11. #11
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    şimdiden hayırlı olsun.kazasız belasız kullanman dileğiyle
    bu arada honda diyorum ben.

  12. #12
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    En güzel görüntü ER6-f'de.

  13. #13
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 BMW F700GS - '15 Honda PCX125
    ER6F çok yeni yaf, ben şimdilik pek güvenemiyorum. Hele biraz yollarda görelim kroniği var mı anlarız
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler