Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mondial Xtreme Supermoto 250cc ilk 1500km sonrası değerlendirme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Değerli motosiklet.net ailesi , sizlerle Mondial Xtreme Supermoto ile yapmış olduğum 1500km sonrası şahsi görüşlerimi ve bilgileri paylaşmak istiyorum. Öncelikle Xtreme modelleri hakkında kısa bilgi vereyim ; Enduro , supermoto ve Cross olarak 3 modeli mevcut Cross modeli trafiğe çıkamıyor.
    Lastikler KENDA marka üretici (Kenda Rubber Industrial Company 1962) tayvan menşeidir, üretim tesisleri hem tayvan hemde çinde var üzerindeki lastikler çin üretimi
    Arka lastik 140-70-17 boyutlarında

    Ön lastik 110-70-17 boyutlarında
    http://fc09.deviantart.net/fs71/f/20...az-d5drzha.jpg
    Lastikler ne iyi ne kötü , fren esnasında ön lastik (ön amörtisötlerle) kayma yok , arka lastik ne yazık ki sağa sola kayma yapıyor motosikletin ağırlık merkezinin yukarıda olması nedeniyle virajlarda yatırmada problem yok.
    Jantlar telli ve Siyah rengi genel görüntü açısından çok uyumlu , gayet sağlam ve güven veriyor.
    Amortisöler
    ön amortisörümüz sanırım emsallerinin en kalın çaplı modeli ve Sertlik ve yükseklik ayarlı , yüksekliği çok olması engelleri görmezden gelmenizi sağlıyor ve gayet iyi bir sürüş sağlıyor


    arka amortisörümüz ön ile aynı marka FASTACE yükseklik , sertlik ve geri tepkime ayarlı , bana biraz sert geldi fakat selenin rahatsızlığı buna etmen olabilir.


    frenlerimiz ön arka disk olup , fren hortumları çelik , buda güven verici
    ön diskimiz 28cm çaplı ve çift pistonlu ve diskimize korucu plastik bir parçada mevcut.



    arka diskimiz 22cm çapında tek pistonlu ve onunda küçükde olsa plastik koruma parçası mevcut.


    Göstergemiz Dijital ve sade tasarıma sahip videoyu seyrederseniz daha detaylı görünüyor.

    göstergemizde hız km veya mil olarak gösterebiliyor tripmetreside var sinyal göstergesi ve boşta ışığı var , negatif olarak vites , yakıt ve devir göstergesi yok. gece turuncu aydıntması ile gözleri yormayan bir tasarıma sahip

    egzoz son derece basit bir şekli olan ama ürkütücü sese sahip , kullanılan malzeme iyi gibi yanlız ön kısmında aşırı sıcaklık ayaklardan hissediliyor.


    Radyatörlerimiz sağda ve solda iki adet ve fan ile desteklenmekte (görünen kablolar benim eserim) şehir içinde çalışıyor ve gayet hızlı soğutuyor.


    Aydınlatma Ön farımız küçük ve basit bir tasarıma sahip aydınlatma görevini gayet iyi yapıyor

    Kafa grenajı basit bir şekilde açılabiliyor ve pratik


    sinyaller tamamı Led ve güçlü ışık veriyorlar

    arka fren lambamız led ve çok iyi ışık veriyor.

    Arka dişlimiz büyük kaç diş olduğunu saymadım tahmini 48-52 arası

    korucu demirler motor blogun hemen altında ve üzerinde geliyor görevini iyi yapıyor neden mi? kaza yaptım koruyor

    Karbüratörümüz

    Korna , güçlü bir ses veriyor

    Depomuz plastik ve kapağında kilit yok

    Grenajları güzel görüntüsü ama kalite olarak harika değil fakat fiyatları uygun ön çamurluk 55TL mesela



    Selenin çok sert ve kullanışsız olduğunu söyleyebilirim.


    gelelim beğendiğim özelliklerine

    Tork ve hızlanma : daha önce kullandığım 200cc(zonghsen cross) ile muakayese edilemeyecek kadar güçlü ve hızlanması çok iyi , gaz koluna verdiği tepki harika yani

    sürüş pozisyonu : 1.90 cm boyunda bir kullanıcının altın hemen hmen bütün motosikletler ufak kalırken Xtreme gayet iyi duruyor.

    Yakıt tüketimi : daha kullandığım 200cc motosiklet kadar yakıyor ortalama 3.3 -3.5 LT 100kmde

    Dış görüntü : şehirde durduğumda meraklı bakışlar ve "abiieee süper motorun var" , "yarışlara katılıyormusun?" gibi sorular duyuyorsunuz en çok sorulan " kaçlık abi bu ?"

    Beğenemdiğim yönleri

    ilk kalkışta arada debriyajdan gıcık bir ses gelmesi (kalitesiz debriyaj balatasından şüpheleniyorum)
    üzerindeki yapıştırmaların çabuk çıkması
    aynalar çok dandik
    sele aşırı sert
    egzoz sesi yüksek ( kimilerine göre güzel olabilir)


    bu kadar laftan sonra "arkadaş o kadar uzun uzun yazdın eder mi? o kadar para ? verilir mi çinliye? diye soranlar olacaktır.
    Eğer süpermoto merakın varsa piyasa seçeneğin az 2.el japon almak bir risk , çin malı japonun yerini tutar mı? yok tutamaz Ama !
    bu çinliler kaliteyi biraz biraz yükseltiyorlar, önceki kullandığım çinli ile arasında çok fark var, bazı aksesuarlar düşünüyor onlarıda yapabilirsem daha da iyi olacak, mesela El koruması , xenon far ve kaliteli aynalar düşünüyorum ilk etapda sizlerinde gözlerine sağlık hepsini okuduğunuz için teşekkür ederim.
    şimdide bir kaç video atalım ve resim

    ilk aldığım hafta

    Çakar Led uygulaması (sonradan yerlerini değiştirdim)

    son hali


    fotoğraflar






    bonus olarak da yapmış olduğum tişört çalışmalarından bir kaç örnek
    resimdeki ben

    resimdeki Tunç arkadaşımız
    makseli, zenon, polo34 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Emodog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ DL-1000 V-STROM
    güzel motosiklet ama sorusu hep aklımda malesef :(.Sanırsam disklerimizin şekli aynı modnial mash.
    Sür gari

  3. #3
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Güzel motor Bayağı bir incelemiştim motor almadan önce, hala bir süpermoto hayalim var, Güle güle kullanın.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  4. #4
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    öncelikle hayırlı olsun nice km reler dilerim.Acaba bu aleti 7.880tl yemi aldınız?
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #5

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    eline sağlık @mt

    tişört çalışmaları ve motorun çok güzel gözüküyo ;)

    gayet detaylı olmuş. baya özellik varmış sizin motorlarda.

    radyatörler, ayarlanabiliri amortisörler felan kıskandım yani

    sen yazıda değinmemişsin ama sanırım sizin fren kabloları çelik destekli. bu her motorda olmayan birşey. birileri iyi düşünmüş bunu ;)

    böyle motorda kıprama var mı diye sorulur mu onu bilemedim ama

    aklımda hep şu var;

    SM ler hoplama zıplama motoru mudur ? tekerleri uygun hale getirince mi hoplama zıplama motoru olur ?

    yani şuanki hali ile offroad yapmaya elverişli midirler ?

  6. #6
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Emodog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel motosiklet ama sorusu hep aklımda malesef :(.Sanırsam disklerimizin şekli aynı modnial mash.
    denemeni tavsiye ederim imkan olursa, diskler aynı olabilir Mash göremedim daha

    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun nice km reler dilerim.Acaba bu aleti 7.880tl yemi aldınız?
    teşekkürler , peşin alımlarda biraz indirim yapıyorlar

    Alıntı makseli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık @mt

    tişört çalışmaları ve motorun çok güzel gözüküyo ;)

    gayet detaylı olmuş. baya özellik varmış sizin motorlarda.

    radyatörler, ayarlanabiliri amortisörler felan kıskandım yani

    sen yazıda değinmemişsin ama sanırım sizin fren kabloları çelik destekli. bu her motorda olmayan birşey. birileri iyi düşünmüş bunu ;)

    böyle motorda kıprama var mı diye sorulur mu onu bilemedim ama

    aklımda hep şu var;

    SM ler hoplama zıplama motoru mudur ? tekerleri uygun hale getirince mi hoplama zıplama motoru olur ?

    yani şuanki hali ile offroad yapmaya elverişli midirler ?
    tişört çalışmasında iyiyimdir , sanada bir şey yapabiliriz

    Fren kısmında hortumların çelik olduğunu belirttim tekrar bakınız

    balansörlü olması titreşimi oldukça azaltmış ama sıfır diyemeyiz, yüksek devirlerde aynadan arkayı göremiyoruz.

    Sm tam anlamıyla asvalt motorudur (gerçek sm) , ama bizim motosiklet cross çakması olduğu için ne tam cross nede tam sm yani dualsport ikisinide yapar. şu anki hali ile off road yapamaz lastikler tutunmaz , bi çift jant+lastik ile yapabilir.

    ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:45 ----------

    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel motor Bayağı bir incelemiştim motor almadan önce, hala bir süpermoto hayalim var, Güle güle kullanın.
    pardon atlamışım , teşekkür ederim süpermoto ülkemizde yeni ama sanırım potansiyeli var.
    makseli bunu beğendi.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  7. #7

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    fren kablosu demişim yaa. çoh utandım

    şimdi dikkatlice bakınca yazında gördüm, tamam.

    bence bu motorun gideri var

    güle güle binin, kaskınız ve korumalıklarınız olmadan çekinceli olarak binin

    ---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

    hee bu arada kaç yapıyo abi bu


    .

  8. #8
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    süper motorlar hoplama zıplama yaparsınız hafif toprak yol asfalt ve dirift için iyidir mehmetin söylediği gibi janta ihtiyaç yok belki birazdaha toprağa tutunabilecek lastiğe gereksinimi olucakıtır

  9. #9
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı tunctepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süper motorlar hoplama zıplama yaparsınız hafif toprak yol asfalt ve dirift için iyidir mehmetin söylediği gibi janta ihtiyaç yok belki birazdaha toprağa tutunabilecek lastiğe gereksinimi olucakıtır
    janta ihtiyaç var , 17lik lastiklerde enduro veya cross lastiği bulunmuyor
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  10. #10
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Eline sağlık. Ben senin paylaşımından otlanıcam Bir kullanıcı olarak eklemek ve çıkarmak istediklerim var, tabi seni eleştirmek manasında değil, millet fikir edinsin diye. Yorumlarımı kalın olarak yapıyorum. Bu arada benim motor da 1800 km yi devirdi.

    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikler KENDA marka üretici....
    Lastik görüşlerine katılıyorum ve lastiklerimiz Tubeless. Yani iç lastiksiz.

    Göstergemiz Dijital ve sade tasarıma sahip videoyu seyrederseniz daha detaylı görünüyor.
    göstergemizde hız km veya mil olarak gösterebiliyor tripmetreside var sinyal göstergesi ve boşta ışığı var , negatif olarak vites , yakıt ve devir göstergesi yok. gece turuncu aydıntması ile gözleri yormayan bir tasarıma sahip
    Gösternin tripmetre sıfırlama tuşu yok, kontak aç-kapa şeklinde sıfırlanıyor. Kullanışsız bence. Ayrıca benim gösterge hız ve mesafe olarak 100km yi ~120 km gibi gösteriyordu. Geçenlerde kendi kendine düzeldi

    egzoz son derece basit bir şekli olan ama ürkütücü sese sahip , kullanılan malzeme iyi gibi yanlız ön kısmında aşırı sıcaklık ayaklardan hissediliyor.
    Egzozun sesi, bir ton para bayıldığımız markaların egzozlarının sesini aratmıyor. Yani 250 lik bir motordan ancak bukadar güzel ve gür bir ses çıkar. Tabi belki bir FMF alsak biraz daha gümletir ama o zaman da tadı kaçıyor bir süre sonra. Bir de egzoz gerçekten çok çabuk ve fazla ısınıyor, malzemesinden dolayı sanırım. Görüntüsü güzel. Bir de susturucu kısmını kelepçe ile değil de kaynak ile tutturmuşlar, arazide kırılıyormuş. Bir kelepçe takarak sorun düzeliyor. Kelepçe gibi ucuz bir yöntem yerine kaynak gibi işçilikli, pahalı ve dayanıksız bir yöntem seçmelerini hala anlayabilmiş değilim. Çin mühendisliği işte, akıl sır ermiyor

    Radyatörlerimiz sağda ve solda iki adet ve fan ile desteklenmekte (görünen kablolar benim eserim) şehir içinde çalışıyor ve gayet hızlı soğutuyor.
    Radyatörlerimiz çok şekil Ancak sol tarafta bulunan rad. kapağı gidonun sağa çevrildiği kadar çevrilmesini engelliyor. Ama yinede fazlasıyla dönüyor gidon. Ayrıca radyatörden bir kablo da çıkıyor, sanrım destekleyen göstergelerde sıcaklık değerini okuyabiliyoruz.

    Aydınlatma Ön farımız küçük ve basit bir tasarıma sahip aydınlatma görevini gayet iyi yapıyor
    Aydınlatmamız 35w ampul ile bence çok da iyi aydınlatmıyor. 35w sonuçta

    Kafa grenajı basit bir şekilde açılabiliyor ve pratik
    Amortisör kolları okadar kalınki kafa grenajını tutan lastikler bir süre sonra gerilimden pes ediyorlar! benimkinin 1i koptu ama çok basit bir şekilde bağlanabiliyor tekrar

    sinyaller tamamı Led ve güçlü ışık veriyorlar
    arka fren lambamız led ve çok iyi ışık veriyor.
    Sinyaller ve özellikle fren lambası harbiden güçlü ışık veriyor.Ayrıca fren lambaları tasarımı şahane. Sinyallerin bağlantı yerleri de körüklü lastik tarzında, herhangi bir kazada kırılma, kopma neredeyse mümkün değil.

    korucu demirler motor blogun hemen altında ve üzerinde geliyor görevini iyi yapıyor neden mi? kaza yaptım koruyor
    Koruyu demir tırt değil, harbiden sağlam. ve tasarımı sonucu işlevsel

    Karbüratörümüz
    PZ30. 30mm lik çok güçlü olmayan bir karbüratör. Bir çok çinlide kullanılıyor. Bulması kolay. Çok yaktırmıyor motoru. Made in JAPAN, yazıyor üzerinde.

    Korna , güçlü bir ses veriyor
    Kornanın sesi, yüksek hızlarda suratında patlayan rüzgar ile(açıkta kaldığı için) ürkek bir kedi gibi kesiliyor . Bu tarz motorlarda klasik

    Depomuz plastik ve kapağında kilit yok
    Depomuz 8 litre. Bu tarz detayları atlamayalım lütfen mehmet ! Bir depo ile 220~250 km gidebiliyorum, ve genelde en sonunda yolda kalıyorum.

    Grenajları güzel görüntüsü ama kalite olarak harika değil fakat fiyatları uygun ön çamurluk 55TL mesela
    Grenajları ben çok beğendim. Sertlik-esneklik-kalite karışımı iyi bence. Ah bir de ön çamurluk ile arka kuyruk doğuştan yamuk olmasa Bağlantı vidaları felan güzel, hepsi metale bağlanıyor.

    Selenin çok sert ve kullanışsız olduğunu söyleyebilirim.
    Selenin derdi sert olması değil aslında(doğal olarak sert), asıl sorun çok dar olması. Biraz da sert olunca 15 dakka sonra kıpırdanmaya başlıyorsunuz Buarada 2 kişi rahat sığıyor seleye, uzunlamasına yer var yani. AsyaRX250 de pek mümkün değil mesela bu...Ha bu arada sele kaydırmayan bir kumaşa sahip, o konuda başarılı. Aslında tam olması gerektiği gibi, SM motorun selesini eleştirmek biraz yersiz, kabul ediyorum

    ***gelelim beğendiğim özelliklerine***
    - Hızlanma çok tatlı. Belki önü yerden kalmıyor ama özellikle yokuş yukarı sağladığı çekiş süper bişey. Katalizörlerden ve küçük karbüratörden dolayı üst devirlerde biraz kesiliyor.

    - Oldukça yüksek bir motor. Hani 1.80 altındaki adamın ciddi ciddi(kara kara) düşüneceği bir yükseklik. En büyük sebebi düz sele. Bu özelliğini sevsem mi sevmesem mi...


    - Yakıt tüketimi 3,2~3,5 arası. Şehir içi, sakin olmayan kullanım ! Uzun yolda 3/4~tam gaz(çok farketmiyor) şeklide gittim. 110 u görüyor düzlükte. Ancak ben sürerken ciddi rüzgar vardı ve motor rüzgardan çok etkileniyor. Diğer kullanıcılar daha yüksek hızlara çıkabilmişler ve 100~105 km/h arası rahat kullanımı olduğu söylüyorlar. Ben o değerleri biraz zorlayarak ulaştım. Ancak +200 km mesafede sürekli tam gaz gitmeme rağmen 3,8 litre yaktı.

    - Acayip yakışıklı bir motor. Daha beğenmeyen, ilgi göstermeyen görmedim. Piyasadaki tüm japon ve çinli crosslardan daha tatlı bir tasarımı var bence.

    - Gidon özel bir gidon. alt bağlantı tarafı 28mm, uçlara doğru 22mm ye kadar inceliyor. baya sağlam. Duyduğuma göre yarışlarda kullanılan tiptenmiş. Zaten göbek kısmının kalın olması güzel. Bir de buna destek çubuğu taktıkmı tam olur. Kaliteli malzeme kullanmışlar.

    - SM tarzı gereği sürüşü çok eğlenceli. Usta bir sürücü iseniz motor daha da zevkli oluyor tabi.

    - Soranlar için söyleyim, titreşim yok. Hani bunu benim önceki 125 lik hyo ya göre söylüyorum. Bu motorda titreşim yok diyebilirim. F650 kullanan arkadaşım da aynı şeyi söyledi.

    ***Beğenemdiğim yönleri***

    ilk kalkışta arada debriyajdan gıcık bir ses gelmesi (kalitesiz debriyaj balatasından şüpheleniyorum)
    - Aynı ses bende de mevcut ve aynı şeyden şüpheleniyorum

    - Lanet olası kontak anahtarını radyadörün dibine koymuşlar, diğer anahtarlar ve eliniz sıkça yanabiliyor. Gidon Kilit anahtarını ise biraz daha yukarı koymuşlar, anahtar üzerindeyken gidon dönünce kırılıp içerde kalıyor. 2 anahtarı birbirinde ayrı yapmaları yetmemiş gibi kasten çok uyuz noktalara monte etmişler...

    Bana göre motor parasını hak eden bir motor. Ancak 0 km fiyatlarının zaten genel olarak yüksek olduğunu kabullenirsek... Araştırdım, avustralyada da aynı fiyata satılıyor, ingilterede ise biraz daha pahalıya satılıyor. Bu performansa yakın olan japonlar ise bu paranın neredeyse 2 katına satılıyor. Yani sakal-bıyık durumunda arada kalmış bir motor bu. Bir de SM olması çok iyi çünkü 17" jant arasanız bulamazsınız.
    Bu arada buradan otlandım çünkü benden önce tanıtım yapmışsın. Motoru almadan önce böyle birşey yaparım diyordum ama çok üşendim sonradan Ben de modifikasyonları yapınca tanıtırım artık


    Bir de egzoz sesi için bir video koysaydın

    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun nice km reler dilerim.Acaba bu aleti 7.880tl yemi aldınız?
    Geçen serviteyken bir adam geldi, kaça aldın diye sordu. Benim motoru görünce içerdekilerle konuşmuş, adama 7000 TL ye getiririz demişler. Peşin-taksit mi bilmiyorum ama benim servisteki adamlar biraz "anasının gözü".
    #sürenadam

  11. #11
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    Geçen serviteyken bir adam geldi, kaça aldın diye sordu. Benim motoru görünce içerdekilerle konuşmuş, adama 7000 TL ye getiririz demişler. Peşin-taksit mi bilmiyorum ama benim servisteki adamlar biraz "anasının gözü". haha harbimi lan iyi miş 7000 tl ye 2 ci ele iyi patlatırlar valla herife mondide kalmadığıan gre bu motordan yeni gelicek olanlarda en aşa 8000 tl den aşa olmayacağını düşünüyorum

  12. #12
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Guzel calışma guzel tanıtım. Tesekküerler.
    mehmetmumtaz bunu beğendi.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #13
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    polat egzoz sesi birinci videoda da var ama HD olarak bir daha çekeriz ayrıca kuru laf ile olmaz polat , tunç resim video ile gelin buraya
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  14. #14
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Gerçekten çok yakışıklı 1 motor amortisörler felan da fena duruyor hani kazasız belasız.Zaten bağımlılık yarattı xtreme sayfasını takip ediorm hergün çaktırmayın

  15. #15
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    arka stop arabalarınkinden fazla aydınlatıyo valla çok hoşuma gitti aynı f1 arabalarının yağmurlu havada yaktıklarına benzemiş...
    Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...

  16. #16
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Cidden benzin deposunda kilit yok mu ya yanlış mı anladım ? Bu kadar detaylı düşünülmüş bir motorda çok büyük eksiklik. Ama diğer özellikler çok iyi. Tel jantta tubeless lastik, koruma demiri, disk koruma kapakları, arka tek piston kaliper. Açıkçası benzin deposunda kilit olsa ve gösterge paneli bu kadar zayıf ve basit geçilmiş olmasa gönül rahatlığıyla alabilirdim
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  17. #17
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten çok yakışıklı 1 motor amortisörler felan da fena duruyor hani kazasız belasız.Zaten bağımlılık yarattı xtreme sayfasını takip ediorm hergün çaktırmayın
    bizi izlemeye devam edin

    Alıntı kaan898 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka stop arabalarınkinden fazla aydınlatıyo valla çok hoşuma gitti aynı f1 arabalarının yağmurlu havada yaktıklarına benzemiş...
    Evet gerçekten muazzam ışık veriyor , bu konuda aşmışlar kendilerini

    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cidden benzin deposunda kilit yok mu ya yanlış mı anladım ? Bu kadar detaylı düşünülmüş bir motorda çok büyük eksiklik. Ama diğer özellikler çok iyi. Tel jantta tubeless lastik, koruma demiri, disk koruma kapakları, arka tek piston kaliper. Açıkçası benzin deposunda kilit olsa ve gösterge paneli bu kadar zayıf ve basit geçilmiş olmasa gönül rahatlığıyla alabilirdim
    benzin deposuna kilit takmamalarını sebebi yedek depo girişli bir kapak takmaları sanırım, depo kapağından çıkan hortumu yedek depoya bağlantısı için , gösterge olayınıda Syanur arkadaşımızın incelemesi var göster kısmı için devir, sıcaklık, vites vs kablolarının mevcut olduğunu , başka bir gösterge takılırsa çalışacağını söylüyor.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  18. #18
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizi izlemeye devam edin



    Evet gerçekten muazzam ışık veriyor , bu konuda aşmışlar kendilerini



    benzin deposuna kilit takmamalarını sebebi yedek depo girişli bir kapak takmaları sanırım, depo kapağından çıkan hortumu yedek depoya bağlantısı için , gösterge olayınıda Syanur arkadaşımızın incelemesi var göster kısmı için devir, sıcaklık, vites vs kablolarının mevcut olduğunu , başka bir gösterge takılırsa çalışacağını söylüyor.
    o hortum yedek depo için değil benzin deposunun içine hava girişini sağlaması için koyuluyor benim bildiğim...
    ANGARAJ

  19. #19
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cidden benzin deposunda kilit yok mu ya yanlış mı anladım ? Bu kadar detaylı düşünülmüş bir motorda çok büyük eksiklik. Ama diğer özellikler çok iyi. Tel jantta tubeless lastik, koruma demiri, disk koruma kapakları, arka tek piston kaliper. Açıkçası benzin deposunda kilit olsa ve gösterge paneli bu kadar zayıf ve basit geçilmiş olmasa gönül rahatlığıyla alabilirdim
    Temsilci olduğunuza göre tecrübelisinizdir biraz diye düşünüyorum. Ancak bahaneniz biraz garip geldi bana. Bu tür motorlarda depoda kilit olmaz. Orjinal olarak olanını görmedim. Ayrıca 20 TL ye halledersiniz isterseniz. Bir de göstegenin dijital olmasına dua edin. Genelde sadece hız göstergesi olan analog birşey itelerler bu türdeki motorlara. Çoğunda devir göremeyebilirsiniz. 100~150 TL ye o da hallolur. Hadi siz alın motoru bunlar benden hediye olsun, tek bahaneniz bunlar ise...
    #sürenadam

  20. #20
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Temsilci olduğunuza göre tecrübelisinizdir biraz diye düşünüyorum. Ancak bahaneniz biraz garip geldi bana. Bu tür motorlarda depoda kilit olmaz. Orjinal olarak olanını görmedim. Ayrıca 20 TL ye halledersiniz isterseniz. Bir de göstegenin dijital olmasına dua edin. Genelde sadece hız göstergesi olan analog birşey itelerler bu türdeki motorlara. Çoğunda devir göremeyebilirsiniz. 100~150 TL ye o da hallolur. Hadi siz alın motoru bunlar benden hediye olsun, tek bahaneniz bunlar ise...
    Benim motorun gostergesi bozulduydu, tamir ettirdiydim (Angaraca boyle mi yazilir bilmiyorum :p) bileydim masraflari sana havale ettirirdim
    Guzel calisma olmus, her ikinizede tesekkurler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)