Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Samsung Galaxy S II Alacakların Dikkatine!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Tasarım, arayüz mevzuna girince hepsi birbirinin aynı. Ona bakarsan Symbian UIQ nun arayüzüdür bugün kullanılan tüm smartphoneların arayüzü.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bütün telefonların birbirine benzediği bir gerçek ama samsung bu işi abartıyor...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  3. #63

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    tasaım arayüz muhabbeti hikayaden öte...
    isterseniz değiştirmesi çok kolay...
    bugün servise uğurladım tekrardan telefonumu...
    @atahulpa üstadım;
    ağabey 3. kere gitti servise, inanıyorum ki yaptıkları hatayı kabul etmeyecekler ve bizden kaynaklı olmadı diyecekler...
    bende soluğu seninde dediğin gibi tüketici mahkemesinde alacağım....

    şu konuyuda ifade etmek isterim ki;
    arkadaşlar türkiyede samsung kullanılmaz...
    alacaksanız yurtdışı cihazı alacaksınız, inanın tek bir sorun bile yaşamazsınız...
    s1 i o kadar hor kullanmama rağmen bir gün bile tık demeden çalıştı telefon....
    s2 yide sözde kullanmaya çalıştım bir hafta....

  4. #64
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    @Unnamed
    Kardeşim; servisten mutlaka servis kağıdı al eline. 3 tane servis belgesi varsa elinde hakem heyeti senin lehine karar vermeye meyilli olacaktır. Zaten genelde müşteri yanında olurlar.

    @Görkem
    Moderatörüm o arayüz samsung a ait değil ki sadece. Android tabanlı hepsi birbirinin aynı nerede ise.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  5. #65

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    Ağabey servis formlarını saklıyorum....
    faturası garanti belgesi herşeyi mevcut cihazın, kutusuna kadar...
    hele bir gelsinde abi zaten alıştım telefonsuzluğa hiç kullanmadan direk dediğini yapacağım....

  6. #66
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    vala, elektronik cihazlarda iş şansa kalıyor tamamen. paketinden çıkan sıfır iphone'un dokunmatiğinin çalışmadığını da gördüm. pili 1 saat giden iphone da gördüm.

    ev arkadaşım sıfır macbook pro aldı. fan sesinden duramadığımız gibi, sol hoparlörü de çalışmıyor. ve servis sol hoparlörü yaptık dediği halde hala çalışmıyor. arkadaş, servise götürüp iki hafta daha bilgisayarsız kalmamak için sallamadı.

    aynı macbook'un klavyesi çok tırt. 3 - 4 ay sonra tuşları kendiliğinden atmaya başladı mesela.

    daha önce sagem, motorola, htc marka telefonlar kullandım.

    hp ve sony marka laptoplar kullandım.

    sagem telefonum o tarihin telefonlarına göre süperdi. hiç bir motorola telefonumda bir tane şikayet edecek bir durum olmadı. htc snap modelini kullandım. bir hafta sonra ölü piksel hatası baş gösterdi.

    serviste bir hafta kaldı. yenisini gönderdiler. o da bir hafta sonra ana navigasyon tuşlarında zor basma peydah oldu. en son tekmeleyerek basıyodu tuşlar. servise gönderdim. tuş paneli değişmiş.

    galaxy s2 alıncaya kadar onu kullandım.

    genelde smartphone kullandığımdan ve eskiden windows mobile'a alternatif rakip olmadığından hep windows mobile kullanmıştım.

    yani bir çok arkadaş bilmese de, o bahsettiğiniz herşeyi yapan iphone'dan önce zaten bir çok windows mobile telefon vardı ve bir çok uygulama yükleyip kullanabiliyordun.

    blackberry yokken de gayet iş adamı telefonlarıydı hepsi de. daha dokunmatiğin ne olduğunu kimse bilmiyorken ( her ne kadar pek başarılı bir cihaz olmasa da ) ben motorola accompli kullanmıştım fi tarihinde. gayet dokunulabiliyordu

    bu gün samsung bir çok telefonunda apple'ı veya diğer markaları taklit ediyor olabilir.

    bir çok üretici bu gün bir çok markanın ürününü taklit ediyor zaten.

    eğer, en son çıkan iphone ios sürümüne bakarsanız, androidde bulunan dashboard'ın ( yukarıdan aşağı sürüklenerek açılan ) bir kopyasının aynen yerleştirildiğini görebilirsiniz.

    yani apple da yeri gelince başarılı uygulamaları kopyalıyor demekki.

    ben kişisel olarak ürün satın alırken, ilk olarak satın aldığım ürünün ihtiyaç ve amaçlarımı karşılayıp karşılamadığına bakıyorum.
    ikincil olarak da verdiğim paraya değip değmeyeceğini.


    yıllarca mac, windows, linux kullandım bilgisayarlarda. her birinin kendine göre avantajı ve dezavantajı var.

    cep telefonlarında da windows mobile, android kullandım.. windows mobile'ın android'e göre çok başarısız olduğunu düşünüyorum.

    iphone kullanmadım. çünkü performans ve biraz daha renkli arayüz dışında, windows mobile daha işlevsel bence...

    apple'ın markadan kaynaklanan bir kalite farkı olduğu doğru. ancak bence, apple ürünlerinde eksik olan birşey var ki, bazı şeyleri tasarlarken nedense bir çok şeyi unutuyorlar...

    hiç bir ürünün mükemmel olmasını beklememek lazım. türkiye şartlarında da, ürün seçerken doğru ürünü seçmek, mümkün olduğunca da teknik servisten kaçmak lazım ... tr de teknik servis mantığı yok çünkü. tamirci mantığı var.

    bu güne kadar benim memnun olduğum teknik servislerden o kadar çok şikayetçi olan var, şikayetçi olduğum teknik serviste bağıra bağıra hakkımı ararken, servis kalitesinden ne kadar memnunolduğunu söyleyip benim isyanıma anlam veremediğini söyleyen de var

    şunu unutmamak lazım ki, türkiyede işler, taşeron firmayla yürüyor.

    telefonu samsung yapıp satıyor olabilir. üretici garantisi demek, eğer paketinden uygun çıkmamışsa, veya belirli bir süre içerisinde olması gerektiği gibi çalışmıyorsa, üretici teknik servis hizmeti verecek demek.

    tr de yasal şartlar 30 gün teknik servisi kabul ediyor.

    bir çok taşeron servis de, elinde stok malzeme tutmayıp, servis gerektirdiği zaman temin ediyor. bunun anlamı, sizin ürününüzün bozuk olan anakartı yurt dışından gelecekse, sizinki gibi 100 tane arıza bekletiliyor. toptan siparişler geçilere toplam maliyet ve nakliye ücretleri düşürülüyor.

    bu noktada, sıkıntı yaratan taşeron servisler.

    ben pahalı bir ürün alırken ( galaxy s2 gibi ) servisini kimin verdiğine dikkat ediyorum. samsung'un kendi servisleri de var, taşeron servisleri de.

    eğer taşeron servislere götürüyorsanız servis hizmetinde sıkıntı çekebilirsiniz.

    samsung yada başka marka farketmez, eğer bir ürünle sıkıntı yaşıyorsanız, öncelikle ana distribütörüne ulaşmayı deneyin.

    örneğin samsung galaxy s2 aldınız ve sıkıntı yaşıyorsanız samsung türkiye'den bir yetkiliye ulaşmayı deneyin.

    genelde distribütörler müşteri memnuniyetini es geçmezler ve servislere baskı yaparlar.

    en son motorola telefonumu taşeron servis olan K.V.K ya verdiğimde 2.5 ne telefonu geri alabilmiştim ne de bir servis görebilmiştim.

    ayrıca ürünün faturalarını da kaybettiğimden benim böyle bir telefonum vardı bile diyemeyebileceğim için tüketici haklarına da gitmedim. belki hakkım varmıştır bilmiyorum.

    motorolayı aradım. motorola türkiyenin açık adresini istedim. telefondaki şaşkın ses, hayırdır gibisinden neden istediğimi sorunca, " bi motorola telefonum var, bir gün eğer mümkün olur da kvk dan geri alabilirsem size göndereceğim.eğer bir yerlerde motorola müzesi varsa, kvk rezaleti diye sergileyin dedim.

    görevli telefonun imei numarasını istedi. ardından kvk ile iletişim kurup sorunla ilgileneceğini söyledi.

    5 dk sonra kvk dan aradılar. telefonu neden teslim edemedikleri ile ilgili bir dizi mazeret okudular. en kısa zamanda telefonun teslim edileceğini söylediler. ertesi gün sms geldi. telefonu servisten teslim alabilirsiniz diye.

    bir arkadaşım hp laptop aldı. paketinden çıktığında uçak kalkıyor gibi bir fan sesii vardı. servise götürdü. servis bu ses normal dedi. ikimiz konuşurken arka planda laptopun fan sesinin de olduğu bir ses kaydını hp türkiyeye email attık. ardından hp türkiyeden arkadaşı arayıp bilmem nerdeki servise laptopu gönderebilirse 1 hafta içerisinde yenisinin geleceğini söylediler.

    lg marka aldığım pc monitörünün ortasında kocaman bir çizik vardı. ancak çizik, ekranın dışında değil içindeydi. ekranın üzerindeki anti-reflektif gibi, çizilmeyi önleyici katman gibi ne varsa artık, onun altındaki bir çizik olduğunu, ve muhtemelen fabrikada olduğunu anlamak zor değil. zira, en dış kaplamanın içinde bir kaplama.

    servise verdiğimde servisin ilk tepkisi =

    - bu çizilmiş ama kullanıcı hatası bu.
    - arkadaşım baksana neresi çizilmiş.
    - ekranı çizilmiş işte kullanıcı hatası.
    - bi dokunur musun o çiziğe.
    - aaaa.. içerde bu.
    - yaaa...
    - ürün değişimi yazıyorum o zaman.
    - hay yaşa...

    :D...

    neyse. bu konuda çok şeyler yazılabilir. ben elektronik cihazlarla insanların bir iletişimi olduğunu, ve insanın bir cihaza karşı olan enerjisinin cihazı etkilediğini düşünürüm hep.

    mesela pc ler. bir sorun çıkartırsa kızarız. ve saçma sapan olan sorun, düzelmediği gibi saçma sapan başka sorunlar ardı arkası peydah olur sonra ne olduğunu bilmediğimiz bi sebepten kendiliğinden çözülür.

    biz tam çıldırıp pc yi kıracakken sorunlar çözülerek bizi gene sinir ederler ... halbuki sorun çıktığında sinirlenmeyip kendi haline bıraksak her sorunu geçiyor pc lerin.

    bi sony laptopum vardı. 4 yıldır kullanıyorum. başına gelmeyen kalmadı. hala çalışıyordu. geçen gün açtım. bir dk sonra kapandı. gene açtım gene kapandı. gene açtım gene kapandı.

    bir kaç gün dokunmadım. dün açtım. saatlerce çalıştı. muhtemelen o absürd hatayı bir daha yapmayacak ...

    şirketten geçenlerde bi casper laptop almıştım. öff bu da laptop mu derken bi baktım 3 vidası düşmüş kendiliğinden. derken geçen gün kapandı ve bi daha açılmadı... hala öyle.

    halbuki bir arkadaşım 5 - 6 yıldır aynı casper laptopu kullanıyor ve bi ırzına geçmediği kalmıştır...

    bence bunlar hep kişinin o ürüne olan yaklaşımı ile alakalı :D
    !?

  7. #67

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    üstadım sıkılmadan okudum..
    hakikatende güzel yazmışsın....
    ama sonrasını anlayamadım:(
    belki absürd gelebilir ama telefonum bi yârenim gibidir, sırdaşımdır, sağ kolumdur...
    buna rağmendemi bu şekilde oluyor...
    yada ben söylediklerinizi yanlış anladım...
    ikinci bir olay ise taşeron firma muhabbeti...
    3 tane firma var;
    telpa, başarı, kvk...
    ilk başta telpaya göndermediğime çok pişman oldum, çünkü telpayla daha öncede bir kaç muhabbetimiz olmuştu adamlar herşeyi on numara yapıyorlar...
    diğerlerini saymıyorum bile.....

  8. #68
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Görkem
    Moderatörüm o arayüz samsung a ait değil ki sadece. Android tabanlı hepsi birbirinin aynı nerede ise.
    Htc cihazlarının android arayüzü değişik sanırım , ayrıca galaxy ace de değişikti , ha menü yine icon şeklinde bu normal...
    Velasıl isterse işbirliği yapsınlar , benzer telefonları kullanmak hiç hoşuma gitmemiştir. Değişiklik iyidir. Wp7 kullanıyorum arayüzü bilmeyen bakıyor bu ne yahu diye. Abuk subuk uygulamalar var mı? Yok. Ana uygulamalar var mı? Var. Bana yetiyor. Bu iş telefonu kimin ne için kullanacağı ile alakalı.

    Yalnız bir ara android wp7 teması buldum hastası oldum. Sırf bu tema yüzünden androide geçiş yapabilirim...

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  9. #69
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Wayyy . Hangi tema bu şefim ? Hangi Launcher da kullanıyoruz bunu ?

    @Sessizsakin

    Ben de Motorola A008 A900 ve A1000 kullanmıştım zamanında Mpx200 ve Vox u saymıyorum bile
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  10. #70
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Valla yazilanlari okudum.
    Sonra gidip telefonumu cebimden çikarip öptüm, pamuktan yatak yapip yatirdim.
    Canim telefonum benim..
    Seviyeli bir iliskimiz var.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #71

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    bugün gittim telefonuma kapak aldım hemde orjinal....
    şaka filan bir yere 6230i yolda bırakmıyor gibi....
    daha en az 1 ay buna talim edeceğim bari güzel kullanayım(:

  12. #72

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    bugün s2 den haber geldi...
    cihazda kozmetik hata bulamamışlar öyle diyorlar...
    ama aldığım bayi telefon bana bu şekilde gelse toplama telefon zanneder almam dedi....
    servis buna rağmen hata bulunamadı diyor...
    haftaya büyük ihtimalle telefonum servisten gelir...
    bununla beraber servise gittiği 3. oldu...
    2 kere kapanma arızasından, 3.cüde servisin yaptığı hatadan dolayı...
    şimdi servis formlarını ve evraklar herşeyini saklıyorum...
    bu şekilde tüketici hakları mahkemesine gitsem, para iadesini geçtim hiç değilse değişimini sağlatabilirmiyim?

  13. #73
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün s2 den haber geldi...
    cihazda kozmetik hata bulamamışlar öyle diyorlar...
    ama aldığım bayi telefon bana bu şekilde gelse toplama telefon zanneder almam dedi....
    servis buna rağmen hata bulunamadı diyor...
    haftaya büyük ihtimalle telefonum servisten gelir...
    bununla beraber servise gittiği 3. oldu...
    2 kere kapanma arızasından, 3.cüde servisin yaptığı hatadan dolayı...
    şimdi servis formlarını ve evraklar herşeyini saklıyorum...
    bu şekilde tüketici hakları mahkemesine gitsem, para iadesini geçtim hiç değilse değişimini sağlatabilirmiyim?
    Sağlarsın. Ancak serviste, aleti teslim almadan sana o halde verdiklerine dahil zabıt tuttur.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  14. #74

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    abi servise kurye ile gidiyor geliyor....
    bu şekilde nasıl işlem yapabilirim?

  15. #75

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    bugün samsungtan telefon geldi..
    saolsun bir çalışanı çok yardımcı oldu, ama onunda yapacakları sonuçta sınırlı...
    verdiği haber beklediğim bir haber değildi, benim bildiğim samsung sattığı bu telefonun arkasında durur gerekeni yapardı...
    ama maalesefki yanıldım:(
    09.09.2011 tarihinde alınan ve ayın 14.09.2011 tarihinden bugüne kadar servis macerası başlayan telefonuma samsung sahip çıkmadı...
    bundan sonra geri kalan mahkeme sürecidir artık telefon verselerde kabul etmeyeceğim ki zaten vermiyorlarda...
    verdiğim parayı geri alıp bundan sonra samsung ürünlerinden uzak durmaya çalışacağım....

  16. #76
    harun1077 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    KYMCO SUPER8// Yamaha XJ6N'e Kasııyor.
    PİNHONE 4G/V2 hakkında bilgisi olan var mı?

  17. #77
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Uzun zaman önce konuyu görüp yazma fırsatı bulamadım ama, öncelikle üzüldüm yaşananlara, geçmiş olsun...

    Ardından Samsung görünce kendi yaramı paylaşayım dedim, gayet ünlü ve tutulan bir Samsung servisinde geliyor olay başıma; açılır açılmaz belli olan bir sorun sebebiyle bir telefon götürdüm servise, 3 defa arka arkaya tamir ettiklerini belirterek almaya çağırdılar, her gittiğimde önlerinde telefonu açıp sorunun hallolmadığını gösterdim, ısrarla anlamadıktan sonra 4.defada nasıl olduysa sorun hallolmuştu, fakat bu defa da bir şeyler çalıştırmayı deneyip sorunun devam edip etmediğini kontrol etmek istediğimde hafıza kartının yerinde olmadığını gördüm. Hemen orada ayrılmadan söylememe rağmen, böyle bir şey olamayacağını alırken içindeki kartı, bataryayı formda belirttiklerini söylediler. Fakat daha önceki bütün teslimatlarımda bunlardan hiçbiri kontrol bile edilmemişti. Bataryanın hala içinde olduğunu ama işaretlenmemiş olduğunu anlatmaya çalıştıysam da bir işe yaramadı. O gün böyle saçma bir anı yüzünden Samsung'un ve elemanlarının gözümde değerinin azaldığı bir zamandı işte.

    Bunu da niye yazdım bilmiyorum ama, bu da böyle bir anımdır...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  18. #78

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    siz bi hafiza kartiyla yirtmissiniz dua edin yinede....
    bir haftalik telefonun uzerinde yuzlerce kilcal cizik arka stikirinin sokulmus olmasi...
    servise bu yuzden gidipte herhangi bir hataya rastlanmadi denmesi...
    samsung un telefonuna hic sahip cikmamasi...
    daha bircok sey sayabilirim...
    islerin yogunlugundan firsat bulabilipte tuketici mahkemesinede gidemedim bir turlu...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)