MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Benelli TNT 250
Hudson Deri

Siyah blazer ceketin altına ne giyilir?

  1. #1

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Benelli TNT 250

    Arkadaşlar 1 Ay sonra sözlümün ablasının düğünü var önemli bir gün benim için ve düzgün birşeyler giymem gerekiyor. Aklımda siyah blazer ceket içine hangi renk tshirt giymeliyim ? altıma da kot giymeyi düşünüyorum sizce kotu açık renk mi giymeliyim koyu renk mi? Birde eğer kot koyu olursa ayakkabı hangi renk olmalı? açık olursa ne renk olmalı? Konu ciddi beyler


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    CB
    Mavi renk tisört,iyi gider.
    Kot pantolonun altina da parmak arasi terlik giyersin.
    Papyonda taktin mi tam olur.

    Abicim kot pantolonla dügûnemi gidilir yahu?
    Küçük hirsiz el feneri, büyük hirsiz deniz feneri kullanir.
    Ancak her ikisininde çalismasi için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #3

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mavi renk tisört,iyi gider.
    Kot pantolonun altina da parmak arasi terlik giyersin.
    Papyonda taktin mi tam olur.

    Abicim kot pantolonla dügûnemi gidilir yahu?
    Abicim tarzım olarak öyle takım elbise falan giymeyi seven biri değilim.Hem şık dursun hemde spor gözüksün diye kot pantolon tercih ettim.Anlıcağınız sportif giyinen biriyim.

  4. #4
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    bencede düğünde kot pek iyi gitmez ama geçen arkadaşımın yaptığı konfige vardı siyah blazer ceket alta dar kalıp koyu maviye yakın kot ( çok koyu değil ) beyaz tsort beyaz lacosta ayakkabı kahverengi siyah karısımı gibi acaip bi kemeri vardı
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  5. #5

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Aslında ben ayakkabı olarak 1.Vans 2.Lacoste düşünüyorum.Da işte yarar veremedim. Aslında tshirt sözlümün giyceği elbisenin renginde olmasını istiyorum. Uyumlu olsn diye.

  6. #6
    COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    CB
    Alıntı OnRYzK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim tarzım olarak öyle takım elbise falan giymeyi seven biri değilim.Hem şık dursun hemde spor gözüksün diye kot pantolon tercih ettim.Anlıcağınız sportif giyinen biriyim.
    Valla kayinpeder kizi verdigine göre onun için de sorun yok demekki.
    Bu yûzden bana pok yemek dûser.
    Ama bana is istemeye gelsen is bile vermem o kiyafetle.
    Hani birak kizi.

    Simdi sözlerimi yanlis anlamaman dilegiyle bir noktayi anlatmak istiyorum müsade edersen.
    Dügün gibi ôzel toplantilara tarzimizi yansitmak için takim elbise giymeyiz.
    O topluluga olan saygimizin, olayin uhreviyetine olan tabiligimizin geregi olarak takim elbise giyeriz.
    Yoksa bizim miletin %90 gibi ezici bir çogunlugunun takim elbise gibi bir tarzi olacagini zannetmiyorum.
    Mesela ben.
    Yani mesele tarz meselesi degil, mesele saygi meselesi.
    Hani cenazede siyah giyinmek gibi.
    Üstelik spor giyinmeyi seviyorsaniz, illa böyle agir abi havasinda bir takim elbise olmasi gerekmez.
    Onun da spor tarzlari var ve siritmayacaktir.
    Küçük hirsiz el feneri, büyük hirsiz deniz feneri kullanir.
    Ancak her ikisininde çalismasi için ampul gerekir.(Cosinus)

  7. #7
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    şu vans dedğin ayakkabılar desenli şekilli convers karısımı birşey mi
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  8. #8

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla kayinpeder kizi verdigine göre onun için de sorun yok demekki.
    Bu yûzden bana pok yemek dûser.
    Ama bana is istemeye gelsen is bile vermem o kiyafetle.
    Hani birak kizi.

    Simdi sözlerimi yanlis anlamaman dilegiyle bir noktayi anlatmak istiyorum müsade edersen.
    Dügün gibi ôzel toplantilara tarzimizi yansitmak için takim elbise giymeyiz.
    O topluluga olan saygimizin, olayin uhreviyetine olan tabiligimizin geregi olarak takim elbise giyeriz.
    Yoksa bizim miletin %90 gibi ezici bir çogunlugunun takim elbise gibi bir tarzi olacagini zannetmiyorum.
    Mesela ben.
    Yani mesele tarz meselesi degil, mesele saygi meselesi.
    Hani cenazede siyah giyinmek gibi.
    Üstelik spor giyinmeyi seviyorsaniz, illa böyle agir abi havasinda bir takim elbise olmasi gerekmez.
    Onun da spor tarzlari var ve siritmayacaktir.
    abi anlatamadım dediğimi Ben aslında çok gömlek giyip kravat takıp çeket giyip ipek pantolon ve kundura giyip dışarı çıkan birisi değilim. Valla bu konuda kimse kusura bakmasın ama saygı için falan kendimi sıkamam abi ben böyle düşünüyorum yani rahat edemiyorum kravat taktığımda gömlek giydiğimde bunalıyorum. Kısacası kendime Yakıştıramıyorum abi Ha spor tarzları varsa abi link at bakıym hoşuma gider belki ama ben daha spor tarzı görmedim abi. Yanlış anlama sana bişey demiyorum. Cidden görmedim. Yani benim hoşuma giden giyim tarzı o. Ha ben teyzemin düğününede spor gittim çünkü ben buyum yani.Sıkıntıya gelemiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

    Alıntı no_name adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu vans dedğin ayakkabılar desenli şekilli convers karısımı birşey mi
    Yok , aslında desenlileride var ama ben sade olanlarını düşünüyorum yani çok abartlı olanlarını değil.

  9. #9
    Phantom264 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul\Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBR250R TriColor Cibcib*
    Bencede takım elbise tarzında bişey olmalı ;) Yok olmaz giyemem dersen kot yerine kumaş pantalon (keten di galiba) onlar güzel olur
    Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor

  10. #10

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    ya dediğim gibi kendime yakıştıramıyorum ben takım elbiseyi nedense . Sıkıntı yapıyorum.

  11. #11
    firework - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa-Nilüfer Erzurum-Merkez
    Abi senn için önemliyse hafif kaçmaz mı? Tabii senn tercihin ama başkası için değilde belki sözlün için azıcık katlamabilirsin.zira bunun resim çekinmesi var ki herkes takım elbise papyon kravat falan olacak sen ortada kotla biraz hafif kalabilirsin.bide motorcusun,kesin damgayı yersin
    Yolculuk etmeyi seviyorum ama varmaktan nefret ederim (Einstein)

  12. #12

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Alıntı firework adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi senn için önemliyse hafif kaçmaz mı? Tabii senn tercihin ama başkası için değilde belki sözlün için azıcık katlamabilirsin.zira bunun resim çekinmesi var ki herkes takım elbise papyon kravat falan olacak sen ortada kotla biraz hafif kalabilirsin.bide motorcusun,kesin damgayı yersin
    ya aslında sözlüm karışmıyor ne giyersen giy diyor ama bakalım pederin takım elbiselerinden denicem yakışırsa takım elbise alırım Tabiki ince kravat alıcm

  13. #13
    firework - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa-Nilüfer Erzurum-Merkez
    Hocam aslında yaz şimdi,açık renk kumaş pantalon,kısa kollu ince bi gömlek çek hem kravat takmak zorunda da kalmazsın.ama italyan bi takım ince kravatta karizma katıyo adama tabii
    Yolculuk etmeyi seviyorum ama varmaktan nefret ederim (Einstein)

  14. #14

    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    -İ Yar
    Motosikleti
    İnş GSX-R600
    Alıntı firework adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam aslında yaz şimdi,açık renk kumaş pantalon,kısa kollu ince bi gömlek çek hem kravat takmak zorunda da kalmazsın.ama italyan bi takım ince kravatta karizma katıyo adama tabii
    işte hiç denemedim bu zamana kadar takım elbise ama bakalım. Ama takım elbisenin altına spor ayakkabı giyceğim kesin :D

  15. #15
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul-Beşiktaş / Çorum
    Motosikleti
    SATTIM.


    Kemer renginde ayakkabı
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  16. #16
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  17. #17
    studio ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2011
    Motosikleti
    cb125R
    blazerın altına şayet kot giyecekseniz üzerine mutlaka beyaz tshirt giymeniz gerekir.
    mavi veya diğer renkler blazeri kotla birlikte kaldırmaz
    keten türünde bir pantolon olabilir uzerinede fit kalıp gömlek

  18. #18
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gilera VXR 200. Kymco Agility 125 (siyah)
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mavi renk tisört,iyi gider.
    Kot pantolonun altina da parmak arasi terlik giyersin.
    Papyonda taktin mi tam olur.

    Abicim kot pantolonla dügûnemi gidilir yahu?
    süper yahu koptummm

  19. #19
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    cbf 150
    1993-1994 yıllarında başlamıştı bu blazer ceket modası,altına da kot giymek şart oğlu şarttı o zamanlar
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)