Süper kupa TRABZONSPOR'un..

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Trabzonspor, Turkcell Süper Lİg Şampiyonu Bursaspor'u 3-0 yenerek

Süper Kupayı müzesine götürdü.. ::coool::::coool::

Şenol hocamı, ekibini ve Trabzonspor'a gönül verenleri kutlarım..

Trabzonspor'un 2010-2011 sezonu parolası: Şampiyonluk ve asgari 2 kupa.. ::coool::::coool::


En buyuk trabizon ...

http://[URL=http://img72.imageshack.us/i/511720100807111640724.jpg/][/URL]


http://[URL=http://img21.imageshack.us/i/tsbur26077501.jpg/][/URL]

http://[URL=http://img175.imageshack.us/i/1rtb.jpg/][/URL]

http://[URL=http://img718.imageshack.us/i/11966159.jpg/][/URL]
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel maçtı. devamının gelmesi ve eski parlak günlere dönebilmek ümidiyle...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kupayı hakederek aldınız.:cat:

Bir Fenerbahçe'li olarak Trabzonspor'u tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst