- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
- Konu Yazar
- #1
Trabzonspor, Turkcell Süper Lİg Şampiyonu Bursaspor'u 3-0 yenerek
Süper Kupayı müzesine götürdü.. ::coool::::coool::
Şenol hocamı, ekibini ve Trabzonspor'a gönül verenleri kutlarım..
Trabzonspor'un 2010-2011 sezonu parolası: Şampiyonluk ve asgari 2 kupa.. ::coool::::coool::
En buyuk trabizon ...
http://[URL=http://img72.imageshack.us/i/511720100807111640724.jpg/]
[/URL]
http://[URL=http://img21.imageshack.us/i/tsbur26077501.jpg/]
[/URL]
http://[URL=http://img175.imageshack.us/i/1rtb.jpg/]
[/URL]
http://[URL=http://img718.imageshack.us/i/11966159.jpg/]
[/URL]
Süper Kupayı müzesine götürdü.. ::coool::::coool::
Şenol hocamı, ekibini ve Trabzonspor'a gönül verenleri kutlarım..
Trabzonspor'un 2010-2011 sezonu parolası: Şampiyonluk ve asgari 2 kupa.. ::coool::::coool::
En buyuk trabizon ...
http://[URL=http://img72.imageshack.us/i/511720100807111640724.jpg/]
[/URL]http://[URL=http://img21.imageshack.us/i/tsbur26077501.jpg/]
[/URL]http://[URL=http://img175.imageshack.us/i/1rtb.jpg/]
[/URL]http://[URL=http://img718.imageshack.us/i/11966159.jpg/]
[/URL]