Hayat içince güzel günlük!

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıptır söylemesi ben kendi başıma yiyorum lahmacunları valla günlük.
*''Ayıpsa neden söylüyorsun lan'' dediğini duyar gibiyim günlük.
Haklısın..

Yanında biramı da içiyorum.
Biramın köpükleri burnumun ucunada bulaşıyor sevgili günlük.
Lahmacunun peşine tuzlu fıstığımı da yiyorum kabuklarıyla birlikte.
Hayat bana güzel olm. İçince herşey güzel. Hepsi bana güzel lan günlük.

Bu cumartesi çalışmasam, ben de vursam kendimi yollara sevdiğimin yanına gitsem, veya o bana gelse, Şile'ye falan götürsem onu günlük, ne de güzel, ne de hoş olurdu Türkiyemin Keko Turizmine açık sahillerinde...
Ama gel gelelim, gelemiyor o düşlediğimiz güzel günler. En azından şimdilik gelemiyor.
Ama olsa kafam güzel, herşey olurdu mükemmel. Şiirsel derecede içesim var, çakır keyif olasım var. Aklımın engin denizlerini karıştırasım var. Esen rüzgarın tenimi yalayıp geçişini yaşamak ve yüzümün gülümsemesini, yudumladığım biranın dudağımın kenarından akıp, göğsüme damlamasıyla pekiştirmek isteğindeyim günlük.

Esen rüzgarın tenimi yaladığını bir düşünsene günlük.
Ne hoş olurdu..

(Yeter düşün dediysek hayallere dal demedik günlük.)

O his çılgınlık verici bir güzellik günlük anlatması imkansız, kelimelerin kifayetsiz kaldığı nokta.
İşte o zamanlar çok mutlu oluyorum inan. Belki sana saçma gelicek ama ben mutlu oluyorum lan günlük.
Buz gibi biranın, buz gibi dokunuşunun gülümsetici etkisi beni başka diyarlara götürüyor..

Düşünce sınırlarını kıran rahatlık ve mayhoşluk, diline vurduğun pranganın kırılışı bu günlük,
Senin hayattan bezmene neden olan bir çok kaliteli b*kun tanrısal sarılığın arkasında yok olması,
Notaları anlama kapasitesine indirilen aydınlık, şiirlere anlam katan ferahlık, gülümseten suskunluğu bu günlük.,
Coşturan muhabbet, konser alanında tüm hücrelerine verilen gaz, sevişirken bulutların üzerinde yüzmene neden olan afrodizyak ve böbreklerini çalıştıran s*dik ve dahası. Bünyeye göre değişiklik gösterebilir..

İşte bu yüzden hayat içinde güzel günlük!



Sinan AKSU



''Birgün bende ağaç gibi devrilirim.
Yerde ecelin tekmeleriyle ezilirim.
Testiden başka birşey yapmayın çamurumdan.
Ola ki şarap dolar yeniden dirilirim!''

Ö.HAYYAM
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günlüğün cevabı:
Ah be kardaş,nerden buldun beni
ben beklerdim 15 yaşında bir kızın aşk dizelerini
Naif ama cesur,cesur ama nazlı,
hani hep Murat GÖĞEBAKAN,Candan ERÇETİN dinler de arasına Tarkan filanla içi kıpır kıpır edeni
hani gecenin bir yarısında uyanıp"sevgili günlük,platonik aşkım olan çocuk bugün bana gülümsedi" yazarken eli titreyeni,
Kız böyle yazar ama bilmez o platonik aşkı tam bir odun.
Onu da ben bilirim
Sen ucuza getirdin beni,tek cilt düz çizgili defter fiyatına psikolog buldun.
bari üstüme şarap damlatma leke yapınca çıkmıyor:)
bi de rica ederim,bitik tükenmez kullanma can yakıyor.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
0
Günlüğün cevabı:
Ah be kardaş,nerden buldun beni
ben beklerdim 15 yaşında bir kızın aşk dizelerini
Naif ama cesur,cesur ama nazlı,
hani hep Murat GÖĞEBAKAN,Candan ERÇETİN dinler de arasına Tarkan filanla içi kıpır kıpır edeni
hani gecenin bir yarısında uyanıp"sevgili günlük,platonik aşkım olan çocuk bugün bana gülümsedi" yazarken eli titreyeni,
Kız böyle yazar ama bilmez o platonik aşkı tam bir odun.
Onu da ben bilirim
Sen ucuza getirdin beni,tek cilt düz çizgili defter fiyatına psikolog buldun.
bari üstüme şarap damlatma leke yapınca çıkmıyor:)
bi de rica ederim,bitik tükenmez kullanma can yakıyor.

tam ben sinana günlüğün sesinden seslenmek üzereydim heyhat geç kalmışım:queen:
şaka bir yana yıllardır günlük tutan bir genç kız olarak söylüyorum; evet platonik olduğum bütün erkekler odun çıktı savaskayan doğru bir günlük seslendirmesi:cat:
sinan sana gelince günlüğe daha kibar davranınca 450. sayfada sürpriz hediye veriyor:wiinkk: tabi sen böyle sürpriz müpriz hikayelerini aşmış bir kişisindir büyük ihtimall, bu kadar hayatını inceleyip günlük yazdığına göre:mrgreen: yine de sırf özlemenin kendisi için bile içilir... içelim dostlar, dostlar içelim zamanında bir semiramis pekkan parçası olması sebebiyle dillere pelesenk olmuştur...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam ben sinana günlüğün sesinden seslenmek üzereydim heyhat geç kalmışım:queen:
şaka bir yana yıllardır günlük tutan bir genç kız olarak söylüyorum; evet platonik olduğum bütün erkekler odun çıktı savaskayan doğru bir günlük seslendirmesi:cat:
sinan sana gelince günlüğe daha kibar davranınca 450. sayfada sürpriz hediye veriyor:wiinkk: tabi sen böyle sürpriz müpriz hikayelerini aşmış bir kişisindir büyük ihtimall, bu kadar hayatını inceleyip günlük yazdığına göre:mrgreen: yine de sırf özlemenin kendisi için bile içilir... içelim dostlar, dostlar içelim zamanında bir semiramis pekkan parçası olması sebebiyle dillere pelesenk olmuştur...

Ne tesadüf benim de platonik takıldığım bütün kızlar odun çıktı ya da odunlarla çıktı :)
Hele şimdiki hallerini o günlerden bilebilseydim kesinlikle emek ve zaman harcamazdım.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
'' Sinan Aksu '' yine döktürmüşsün !.. Tebrik ederim..

Karaciğerine dikkat etmeli yağlı - tuzlu, fındık - fıstık tüketmemelisin .. ::sefereee


Şair derki;

Sevgili günlük bir memnuniyetsizlik var adında..
Sevgililerin günlük değiştiği bu zamanda... ::142::::138:



.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günlüğün cevabı:
Ah be kardaş,nerden buldun beni
ben beklerdim 15 yaşında bir kızın aşk dizelerini
Naif ama cesur,cesur ama nazlı,
hani hep Murat GÖĞEBAKAN,Candan ERÇETİN dinler de arasına Tarkan filanla içi kıpır kıpır edeni
hani gecenin bir yarısında uyanıp"sevgili günlük,platonik aşkım olan çocuk bugün bana gülümsedi" yazarken eli titreyeni,
Kız böyle yazar ama bilmez o platonik aşkı tam bir odun.
Onu da ben bilirim
Sen ucuza getirdin beni,tek cilt düz çizgili defter fiyatına psikolog buldun.
bari üstüme şarap damlatma leke yapınca çıkmıyor:)
bi de rica ederim,bitik tükenmez kullanma can yakıyor.


Ah be savaş abiciğim.
Keşke günlüğün düşünceleri seninkiler kadar güzel olsaydı.
Ama biliyorum ki o benim hakkımda senin kadar iyi şeyler düşünmüyor.
Senelerdir aklıma her esmesinde kendisini yazı tahtasına çeviriyorum.
Biliyorum ki elime her kalemi alışımda, sağlam bir biçimde ne anamı bırakıyor ne bacımı :cherry:
En uyuz olduğum noktada bunu bana bire bir söylemiyor kendisi.
Hep sinsi sinsi içinden saydırıyor.
Bi günlük delikanlı olsun gelsin benim canımı yesin..


tam ben sinana günlüğün sesinden seslenmek üzereydim heyhat geç kalmışım:queen:
şaka bir yana yıllardır günlük tutan bir genç kız olarak söylüyorum; evet platonik olduğum bütün erkekler odun çıktı savaskayan doğru bir günlük seslendirmesi:cat:
sinan sana gelince günlüğe daha kibar davranınca 450. sayfada sürpriz hediye veriyor:wiinkk: tabi sen böyle sürpriz müpriz hikayelerini aşmış bir kişisindir büyük ihtimall, bu kadar hayatını inceleyip günlük yazdığına göre:mrgreen: yine de sırf özlemenin kendisi için bile içilir... içelim dostlar, dostlar içelim zamanında bir semiramis pekkan parçası olması sebebiyle dillere pelesenk olmuştur...

450. Sayfada bana çok güzel sürprizi oldu.
Oraya geldiğimde bilgisayar başında geçirmekten meydana gelen g*t göbek kombinasyonu edindim. :)

Benim hiç platonik aşkımda olmadı :) zaten toplasan 2-3 tane sevgilim olmamıştır. Kim ne yapsın benim gibi ruh hastasını.
Ama sevgilimi çok özledim abi :salut:


'' Sinan Aksu '' yine döktürmüşsün !.. Tebrik ederim..

Karaciğerine dikkat etmeli yağlı - tuzlu, fındık - fıstık tüketmemelisin .. ::sefereee


Şair derki;

Sevgili günlük bir memnuniyetsizlik var adında..
Sevgililerin günlük değiştiği bu zamanda... ::142::::138:



.


Teşekkür ederim sevgili Şamil.
Beğendiğine sevindim.
Evet karaciger konusunda haklısın. Son zamanlarda baya kilo verdim.
Kendimi biraz daha iyi hissediyorum şu sıralar :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------

Düzeltme için teşekkür ederim Skull :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne tesadüf benim de platonik takıldığım bütün kızlar odun çıktı ya da odunlarla çıktı :)
Hele şimdiki hallerini o günlerden bilebilseydim kesinlikle emek ve zaman harcamazdım.

Platonik aşk yaşamayan tek canlı benimdir büyük ihtimalle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst