Hayattan bekletiniz nedir?

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Hayattan bekletiniz nedir? Ne kadarına sahip oldunuz yada daha ne kadar var? Bekletilerin sonu varmı ? Son dediğimiz olay nedir? Düşüncelerinizi merakla takip edeceğim .
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Benim hayattan beklentim;şuan okulumun son sınıfı yani lise 4 de geçtim.Meslek lisesi okuduğum içinde meslek yüksek okuluna gideceğim.Mesleğim gaz ve yakıcı cihazlar teknik servisi(Klima & kombi bakım onarım).Okul bitincede(üniversite) iyi bir markanın servis dükkanını ya da kendime bir servis dükkanı açmayı düşünüyorum.Tabi bunların yanında da herzaman bir motorsikletim olacak ki şuanda da var.Yani kısacası mesleğimi ilerletip işimi kurmak.Bazen diyorlar o meslek iyi değil felan diye,ama benim ve diğer doğalgaz işletmecilerinde dediiği gibi ne zaman doğalgaz biter bu işde biter.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hayattan beklentim değişik yerleri keşiftir,kabiliyetlerimi geliştirebilmektir,sürekli bedenen ve zihnen kendimi geliştirebileceğim bir şeylerle uğraşmaktır,öğrenmektir,öğrendiklerimi öğretebilmemdir.
hedefsiz,gayesiz,beklentisiz bir insan tekerleksiz motorsiklete benzer. bir adım öteye gidemez:cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geldimse bu dünyaya ne bulmuş dünya
Gitsem de eger kıymeti eksilmez ya !
Bir kimse çıkıp da anlatıp söylemedi
Gelmekte ve gitmekteki hikmet ne ola?...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bu bahar çok güzel bir kız bulayım.
Ve çayırda elinden kadeh alayım.
Gerçi herkez kızacak bu sözüme ama.
Artık cennet istersem köpek olayım!

nevzat çelik dizeleri geldi aklıma;

damdan düşer gibi vurulmak isterdim bir kıza
gecenin kıyısında durmuşum
kefenin cebi yok
koynuma yıldız doldurmuşum
koşun çocuklar koşun
sabah üstüme üstüme geliyor!

geçenki siyaset mevzusunda seni ben gammazladım sinan! :salut:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nevzat çelik dizeleri geldi aklıma;

damdan düşer gibi vurulmak isterdim bir kıza
gecenin kıyısında durmuşum
kefenin cebi yok
koynuma yıldız doldurmuşum
koşun çocuklar koşun
sabah üstüme üstüme geliyor!

geçenki siyaset mevzusunda seni ben gammazladım sinan! :salut:

Senin canin sagolsun :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostlar sağolsun.
tanışalım helallaşalım bi ara dünya gözüyle :rendeer:

Dur daha buradayiz :queen:
İlk firsatta helalleşiriz. İstanbula yolun düşerse misafir edeyim seni.
Bizim evde boş oda çok..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Dur daha buradayiz :queen:
İlk firsatta helalleşiriz. İstanbula yolun düşerse misafir edeyim seni.
Bizim evde boş oda çok..

belki cumartesi! olmazsada başka zaman inşallah. osbourne'unda iskender ve çay sözü var :)

hayattan beklentim mi?
kaderciyiz biraz, plan değil hayal kurarız.
hayırlısı olsun.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
doğduğumdan beri hayattan birçok beklentim oldu, planlarım oldu ama gözünü sevdiğim ülkesinde herşey elimde patladı:)
7 yaşımdan önce tvde gördüğüm çizgifilmden etkilenip japonyaya gidicem diye tutturmuştum. aylarca ağladım, zırladım ama olmadı. biz nere japonya nere dimi
ilkokul döneminde aşık olduğum için bişeler beklemedim hayattan
ortaokulda formula 1 hastası idim, kartingden başlayıp yavaş yavaş yükselirim diyodum ama olmadı. illa okuyucakmışız, öyle diyodu babam
lisede basketbola merak saldım, kendimi geliştirmiştimde baya ama yine okumamız gerektiği hatırlatıldı
liseden sonra müziğe merak saldım, üniversitede bas gitar çalıyodum ve grubumla gayet iyide gidiyoduk ama bu sefer otomatik olarak okumam gerektiğini hatırladım ve grubumdan ayrıldım
üniversitenin sonuna doğru motosiklet aldım bir gazla. yıllardır aradığım şeyi buldum dedim ve hayaller kurmaya devam ettim, öğretmen olunca motosikletimi değiştirip türkiye, sonrada avrupa turu yapıcam diye
sonra üniversitede bitti ve şu anki halimi aldım:)
bütün hayallerimden vazgeçip ve vazgeçirilip okudum, sonunda öğretmen oldum, şimdi ise x partisinin icraatları yüzünden atamam yapılmıyor. bütün gün internet başında iş arıyorum ama öyle bir bölüm mezunuyumki yapılacak işler çok sınırlı.
şu anki hayattan beklentim ise şoförlük, veri girişi, vs gibi işlerden birini bulabilmek.

ne olursa olsun hayat devam ediyor, bende pes etmek yok:)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
doğduğumdan beri hayattan birçok beklentim oldu, planlarım oldu ama gözünü sevdiğim ülkesinde herşey elimde patladı:)
7 yaşımdan önce tvde gördüğüm çizgifilmden etkilenip japonyaya gidicem diye tutturmuştum. aylarca ağladım, zırladım ama olmadı. biz nere japonya nere dimi
ilkokul döneminde aşık olduğum için bişeler beklemedim hayattan
ortaokulda formula 1 hastası idim, kartingden başlayıp yavaş yavaş yükselirim diyodum ama olmadı. illa okuyucakmışız, öyle diyodu babam
lisede basketbola merak saldım, kendimi geliştirmiştimde baya ama yine okumamız gerektiği hatırlatıldı
liseden sonra müziğe merak saldım, üniversitede bas gitar çalıyodum ve grubumla gayet iyide gidiyoduk ama bu sefer otomatik olarak okumam gerektiğini hatırladım ve grubumdan ayrıldım
üniversitenin sonuna doğru motosiklet aldım bir gazla. yıllardır aradığım şeyi buldum dedim ve hayaller kurmaya devam ettim, öğretmen olunca motosikletimi değiştirip türkiye, sonrada avrupa turu yapıcam diye
sonra üniversitede bitti ve şu anki halimi aldım:)
bütün hayallerimden vazgeçip ve vazgeçirilip okudum, sonunda öğretmen oldum, şimdi ise x partisinin icraatları yüzünden atamam yapılmıyor. bütün gün internet başında iş arıyorum ama öyle bir bölüm mezunuyumki yapılacak işler çok sınırlı.
şu anki hayattan beklentim ise şoförlük, veri girişi, vs gibi işlerden birini bulabilmek.

ne olursa olsun hayat devam ediyor, bende pes etmek yok:)


''Runemagick'' samimi paylaşımın için teşekkürler.

Öğretmen olarak iş bulamamam ve sevdiğin işi yapamaman son derece

sıkıntılı ve üzüntü vericidir muhakkak.

Kısa zamanda atamanın yapılması ve gönlüne/ kesene uygun iş bulmanı

dilerimm..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Soruyu sormak için çok geç kaldin hocam.
:p

Geçti gitti.
Huşu içerisinde azraili bekliyoruz.:king:::gozluk::

Gerçi daha var biraz ama bizim beklediklerimiz gelince bize yer kalmadi.
:)

Hani beklediklerinin gelmesi de çok iyi bisey degil.
Ya da çok sey beklemiyeceksin.
Sonra kalabalik oluyor.:wiinkk:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok plnalı programlı biriyimdir ama hayat kafama vura vura öğretiki herşey oluruna varıyor. bıraktım kendimi hayatın akışına artık neresi son durak bilmiyorum.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Niyetim sizleri kızdırmak olmasa da bende bu konudaki görüşlerimi açıklayayım herkes gibi. Hayattan beklenti nevindeki soruları ben biraz da "trafik canavarı" tabirine benzetirim. Yani sanki trafik biz sürücülerin, yol durumunun vb gibi faktörlerin kontrolünde değilmiş de yollarda gezen bir tane ete kemiğe bürünmüş, adına trafik canavarı denilen bir varlık varmış gibi söz edilir. Bu canavar ara sıra yollara çıkıyor ve insanların canlarını alıyormuş gibi. Oysa son uzun yolculuğumda gördüm ki yollarda canavar falan yok, mevcut olan sadece bozuk yol, hız, yetersiz ışıklandırma, yollardaki tümsekler, kamyon, doblu, ford connect gibi araçların terörü var.

Evet, benzetmeme geri dönersem; aslında hayat denilen şey bir varlık değil, ondan bir şey beklenilmez. Tüm olan biten aslında bizim hayat denilen karmaşayı ve belirsizliği ifa ederken, yani yaşarken neleri başarıp başarmadığımız, saygın biri olup olmadığımız, erdemli yaşayıp yaşamadığımızdır. Hayatı böyle varlıklaştırarak hayatı gerçekte denetimimizde olmasa da denetimimizde olmayan bir varlığa dönüştürmüş olmuyor muyuz? Bu da bizleri (insanları) yarı edilgin bir konuma itmiyor mu? İşte “trafik canavarı” ve “hayattan beklenti” konusu bana göre böyle. Her ikisinde de faal durumundaki özneler (failler) olduğumuz için kimseden bir şey beklemiyor ve canavarı da kabul etmiyorum kamyonlardan, yol bozukluğundan başka.

Bu arada hayattan beklentim yok, ama Datçaya yerleşmek ve 3/4 tane çocuk sahibi olmak istiyorum.

Umarım kimseyi kırmamışımdır.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Çoğu zaman hayata dair plan kursamda,hiç biri olmadı;bırak olmayı yanından bile geçmedi ''tam zıttı oldu''

Mesela,motor tamircisi veya araba tamircisi olmak istemişimdir.Bunun için dayımın wolksvagen tamir atölyesinde çalışmaya başladım,dükkanı kapandı ve beni işten tüm aile bireyleri soğuttu.

Mesela,dalgıç olmak istedim.Babam 3yıldızlı dalgıç...,ortaköy dalgıç kursuna gittim burda tek yıldız aldım,devamında nakiti karşılıyamadık işlerimiz alabora oldu,oda yarım kaldı,hatta ve hatta şimdi iş için geldiğim ve şu anda yaşadığım yer Çorum ''denizi olmayan bir yer'':)

Sanki Cenabı Allah ben ne istersem tam zıttını bana veriyormuş gibi geliyordu,meğer hakkımda hayırlısını veriyormuş sonradan anladım...

Artık dualarımı birşeyin beklentisi veya planı için değilde ''hakkımda hayırlısını vermesi için Allaha dua ediyorum''
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
şu sıralar düşüşdeyim lise 3-4 ve mezun oldukdan bi sene sonrasındada toplam 3 sene dersaneye gittim. bir kere olsun gelip test kitabı açmadım evde.ben liseyide hiç çalışmadan bitirmiştim. çalışma gibi bi alışkanlığım yok. sonuç olarakda aldığım puanlar dipde ve 4yıllık kazanmam hayal gibi duruyo! 2güne kadar açıklancak olan lys sonuçlarını bekliyorum.Etrafımdaki herkez benden birşeyler yapmamı beklerken ben bütün gün evde bilgisayar başında oturuyorum.Askerlik geldi ama askerlik için daha erken diyorum kaçıyorum. eğer lise bittiğinde ilk sene polisliğe başvursaydım girerdim belkide puanım çok rahat yetiyodu, hani olmadı 2yıllık bi üniye gitseydim. o zaman ailemde şimdiki gibi 2yıllık üniversite için vercek paramız yok demezlerdi.keşkelerle yaşamak zor ve sevmediğin bi işte çalışıp köle olmak ondan çok daha zor. ne yapacağımı bilmiyorum çok karamsar gelebilir ama artık ne hayal nede beklenti kaldı.
geçen gün okan bayülgenin programına katılan bi fotoğrafcı abi şöyle bir cümle kullandı 'işinden memnun olmayan ve kazandığı parayla hayatını yaşayamayan herkez modern bir köledir'
sonuç olarak bir hedefi olmayan benim gibi insanların dönüşeceği şey bir köleden farklı bişey değildir sanırım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst