Kusursuzluk hastalıkmıdır?

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar birçoğumuz motosiklet kullanıyoruz.Ancak kendimi hasta gibi görmeye başladım.Motosikletimin herşeyini kendim yaparım.Yıkarım yağlarım. . .Geçen gün aküsünü sökmek zorunda kaldık(Arkadaşıma verip vizeyi geçmesini sağlayacaktım.) Sökerken akünün içinde bulunduğu kutunun kapağı kırıldı.Şu anda motosikletin ne dış görünüşte ne de başka bir yerinde birşey var.Ama motosiklet sanki bana sorunluymuş gibi geliyor.Motosiklet kusursuz olsun istiyorum.Motosikletin heryeri fabrikadan çıktığı gibi.3-5 günde bir biner yıkar cilalar koyarım.Uyuz olduğumu kabul ediyorum.:)Ama hastalık derecesine ulaşmasını istemiyorum.Motosikletimin şu anda 2 tane eksiği var.:salut::salut:
1-Akünün kutusu kırık
2-Beyaz yanaklarım eskidi. . .Sizlerde de böyle takıntılar var mı?
Yoksa hastamıyım?:salut:
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
6
Kardeş aynısından bendede var bazen nefret ediyorum bazende hoşuma gidiyor bu alışkanlığım sanırım dünya malına çok değer veriyoruz yanlış aslında nasıl olsa bi zamandan sonra başkalarının olacak yada hurda
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlarda ben de öyleydim şimdi benzin istasyonunda yıkama sırasına girip su tutturmaya bile üşeniyorum, motorumdan bıkmış da olabilirim.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar abartmayın. yerine tekrar konulamayacak ve telafi edilemeyecek şeyler için hiç kendime eziyet etmem. ve daha da önemlisi, bu tür metalar için kimsenin kalbini kırmam... bunlar 3 kuruşluk dünya malı.

siz onları kullanın, onlar sizi değil...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
arkadaşlar abartmayın. yerine tekrar konulamayacak ve telafi edilemeyecek şeyler için hiç kendime eziyet etmem. ve daha da önemlisi, bu tür metalar için kimsenin kalbini kırmam... bunlar 3 kuruşluk dünya malı.

siz onları kullanın, onlar sizi değil...

Abi çok güzel söyledin.Ama ne bileyim beni sakinleştiren birşey var.:) Şu anda motora binemiyorum.Yarın kısmetse parçalarım gelir.Takarım gezerim. . .Hasta olduğumu onayladık resmen. .
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kusursuz birşey yoktur.
Çok bilen çok yanılır.
Fazla üzerine düşme, takıntı haline gelir yoksa :rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
motosiklet araçtır,amaç haline geldiği zaman
sen motoru kullanmazsın,motor seni kullanır.
bu takıntıdan kurtul bence kardeş....
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Nerdeyse 1 yıldır yıkadığım yok. yağmurda ne kadar ıslanırsa o kadar yıkanıyor.bugün kafaya esti karterde yağ kalmışmı diye baktım, kafi derecede var.eksilirse ilave ederim.aküyü sorun etmiyorum. bitsede , uzamalı kablolu bir lablop adaptörü ile çalışıyor gideceğim yere kadarda ne kadar şarj olursa yetiyor.fazla takıntı yapmak o kadar iyi değil.

Yanlızzzzzzz yolda akü kutusu kırık motor görsem, selam bile vermem, O ayrı.:) :) :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Nerdeyse 1 yıldır yıkadığım yok. yağmurda ne kadar ıslanırsa o kadar yıkanıyor.bugün kafaya esti karterde yağ kalmışmı diye baktım, kafi derecede var.eksilirse ilave ederim.aküyü sorun etmiyorum. bitsede , uzamalı kablolu bir lablop adaptörü ile çalışıyor gideceğim yere kadarda ne kadar şarj olursa yetiyor.fazla takıntı yapmak o kadar iyi değil.

Yanlızzzzzzz yolda akü kutusu kırık motor görsem, selam bile vermem, O ayrı.:) :) :)

:p:mrgreen: Vallaha sabah sabah okurken yüzümde tebessüm oldu.:) Sanırım ben şu uyuz hastalığından kurtulsam iyi olacak.:) Yorumlara çok teşekkürler.Bu arada servis aradı.:mrgreen:Akü kutusu gelmiş.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst