Saryer de oturan arkadaşların dikkatine...

Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Araç gayet temiz gözüküyor. LPG' nin ruhsata işli olup olmadığını öğren.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
İşli diye hatırlıyorum.
İçimzden arabadan anlayan biri inceleyip gerekirse satıcısı ile görüşüp bilgi alabilir mi? Yani İstanbula kadar gelipte aracın kusurlu çıkma ihtimali olursa her ihtimale karşı ... yani bir kusur olursa oraya kadar boşu boşuna 2 günümden olmayayım.
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
Ben düzcede galericiyim bu araç stw olduğu için biraz ağır satılan bir araçtır ama alıcının takdirinde aracı kullanım amacı ile stw gereksimimi duyuyorsa fiyatta pazarlık yapılıp alınır ve cok memnun kalacagınızA eminim.şöle bir örnek vereyim 96 model sedan 1.6 xei klimasız ı 12500 e yeni sattım.bu araç ste kullanıcıları için cok güzel bir araçtır şiddetle tavsiye ederim 2000 model olması kliması olması da artısıdır.
eksi tarafı aracın arka kısmındaki kaporta parçaları pahalıdır aracınızın arkasına dikkat edin geri kalan bütün parçaları diğer sedan modelleri ile aynıdır.ve birde aracın altı yere çok yakındır kasislerde araç yüklü olduğunda aracınızın altı sürter dağa bayıra köy yolarında altını vurmamak için biraz gayret gösterdikten sonra hiç bir sıkıntı cıkaracağını sanmıyorum.
Aracın evveliyatında ağır bir kazası yoksa ufak tefek sürtmeler hariç alınıp kullanılabilinir.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bu fiyat edermi o konuda bilgim yok ama 2000 model ve 120bin km olması aracın aşırı kullanılmadığını gösteriyor ayrıca fotolardan çok temiz görünüyor. sw bir araca ihtiyaç varsa gayet uygun gibi
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
araç gayet temiz görünüyor sadece bir konuda yalan sölemiş aşikar şekilde şehir içinde lpg olsa dahi 20 kuruş yakmaz burda sallamış
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
5 yıl kadar 2000(ön farın iç kısmı karartılmış çift farlı ilandakinden sonraki kasa) model sedan 1.6 vvti motorlu corolla kullandık. Normal bakımları dışında her hangi masraf çıkmarmamışı. Düzgün klullanıldığı taktirde masraf çıkarmayan bir model olduğunu söyleyebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
5 yıl kadar 2000(ön farın iç kısmı karartılmış çift farlı ilandakinden sonraki kasa) model sedan 1.6 vvti motorlu corolla kullandık. Normal bakımları dışında her hangi masraf çıkmarmamışı. Düzgün klullanıldığı taktirde masraf çıkarmayan bir model olduğunu söyleyebilirim.

Üç yıldır xei binek kullandım 1 hafta önce sattım. ste düşünüyorum Toyota her zaman kaliteli ve sorunsuzdur. Bu 3 sene zarfında en ufak bir vidası dahi değişmedi. O yüzden ömrümün geri kalnında toyota dan başka araç kullanmam heralde.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Üç yıldır xei binek kullandım 1 hafta önce sattım. ste düşünüyorum Toyota her zaman kaliteli ve sorunsuzdur. Bu 3 sene zarfında en ufak bir vidası dahi değişmedi. O yüzden ömrümün geri kalnında toyota dan başka araç kullanmam heralde.

Şuan toyota auris kullanıyoruz:) Yine bir toyota. Corolla'nın da tek bir masrafı çıkmış oda benzin ile ilgili elektronik bir kart yanmış. Bundan sonraki aracımızda Toyota olucak gibi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst