havalı tüfekle kuş vurmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün canım sıkıldı, dağ evimize gideyim dedim, havalı tüfeğimi yanıma aldım, balkona çıkıp kuş avladım 4 tane vurdum, ikisini vurdum ama düştüğü yerde bulamadım:silent:sizinde varmıdır kuş avlama hobiniz:silent:
bide benim tüfek ayarsız galiba onun yüzünden vuramıyorum heralde:silent:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaşlar bugün canım sıkıldı, dağ evimize gideyim dedim, havalı tüfeğimi yanıma aldım, balkona çıkıp kuş avladım 4 tane vurdum, ikisini vurdum ama düştüğü yerde bulamadım:silent:sizinde varmıdır kuş avlama hobiniz:silent:

Esitsek, yani onlarda da silah varsa,
evet.
Benim de hobilerim arasindadir.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Esitsek, yani onlarda da silah varsa,
evet.
Benim de hobilerim arasindadir.:)
ben babamdan kaptım bu kuş avlama olayını, kendisi deneyimli avcıdır ama ben daha bilmiyorum, ya bide yenilmeyecek kuş vurmuşum :silent:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Avcılığı sevmem. Avlananları da sevmem. Hele hele avcılığa spor diyen tiplerden tiksinirim. Ha yanlış anlaşılmasın, uğraşıp didinip bu işden para kazanan ya da karnını doyuran balıkçı gibi meslek sahipleri, tasvirlerimin dışındadır tabi. Tüfeklerle, köpeklerle dağ tepe gezip geyiktir,tilkidir,ayıdır vurup evine yurduna asan, içlerini dolduran insanları kasdettim. Şahsen bende balık tutar, temizler, yerim. Avcılığı sevmemle çakıştı biraz farkındayım ama balık tutmayı nedense avcılık gibi görmedim hiç ya da antipatik bulmadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Avcılığı sevmem. Avlananları da sevmem. Hele hele avcılığa spor diyen tiplerden tiksinirim. Ha yanlış anlaşılmasın, uğraşıp didinip bu işden para kazanan ya da karnını doyuran balıkçı gibi meslek sahipleri, tasvirlerimin dışındadır tabi. Tüfeklerle, köpeklerle dağ tepe gezip geyiktir,tilkidir,ayıdır vurup evine yurduna asan, içlerini dolduran insanları kasdettim. Şahsen bende balık tutar, temizler, yerim. Avcılığı sevmemle çakıştı biraz farkındayım ama balık tutmayı nedense avcılık gibi görmedim hiç ya da antipatik bulmadım.
bende yenilecek kuş vurmamışım, ama avcılar ava gittiğinde hem zevk için hemde karnını doyurmak için vuruyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hobi olsun diye tüfekle hayvan vurulurmu yahu. cinayet resmen

ama nasıl motosiklet tutkumuz varsa, bu işlerinde tutkunu olan kişiler var, hem allah bunları bize faydalanalım diye yaratmış:silent: sonuçta etini yiyoruz:rendeer:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Bizim burada komutanlar kargaları hava tüfekle vurmuşlar. Çok ses çıkartıyorlar, tiplerini beğenmiyorlar diye güzelim canları acımadan vurmuşlar. Sonra kargaların lanetimi olmuş ne olmuş. Bir tanesi ayağından vuruyor kendini, hastaneye gidiyor oradan mahkemeye çıkıp ceza alıyor. Bir tanesi parmağını kapıya sıkıştırıyor..

O günden sonra bir daha karga vurmadılar. Bende balık tutmayı severim ama yerim sonra israf olmaz. Doğanın dengesini mümkün olduğunca korumaya çalışırım. Çok sıkılırsam şişe, kutu teneke vururum. Sebepsiz yere bir böcek bile öldürmem, öldüremem..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim burada komutanlar kargaları hava tüfekle vurmuşlar. Çok ses çıkartıyorlar, tiplerini beğenmiyorlar diye güzelim canları acımadan vurmuşlar. Sonra kargaların lanetimi olmuş ne olmuş. Bir tanesi ayağından vuruyor kendini, hastaneye gidiyor oradan mahkemeye çıkıp ceza alıyor. Bir tanesi parmağını kapıya sıkıştırıyor..

O günden sonra bir daha karga vurmadılar. Bende balık tutmayı severim ama yerim sonra israf olmaz. Doğanın dengesini mümkün olduğunca korumaya çalışırım. Çok sıkılırsam şişe, kutu teneke vururum. Sebepsiz yere bir böcek bile öldürmem, öldüremem..
çünki karganın bir özelliği vardır, intikamcı bir hayvandır, ve kargaların 120 yıl yaşadığını biliyormusunuz? kargaya ateş edip vuramadığında sana saldırır, hemde arkadaşlarınla beraber:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sebepsiz yere bir canlının hayatını sonlandırma hakkını kendinde gören birisinin aynı canlıyı yeniden canlandırma yetisine de sahip olmasını gerektirir ki hali hazırda bunu başarabilen bir canlı yeryüzünde yok..

Dolayısıyla havalı tüfekle kuş vurup öldürdüğün anı unutma sakın..
Umarım bunu hayatının sonuna kadar unutmazsın.

Beni sokmak için odama gelen sivrisinekler hariç, gördüğüm böcekleri dahi öldürmem..
Nedensiz yere hayvan öldüreni hiç sevmem, nefret eder, içimden söverim..

Neden bunları yazdım?
Bil ki ortalıkta senin gibi düşünmeyenler de var..Sen böyle bir başlık açınca bende bu duyguları oluşturuyorsun haberin olsun, dedim sadece..
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
düşünsenize evinize giderken sizi veya çok sevdiğiniz ailenizden birini vuruyorlar akşam sofraya 1 tabak eksik koyuyorlar ve hobi diye eğlence olsun diye canlar kıyılıyor. açsan paran yoksa yardımcı olayım. her canlının yaşamaya hakkı var her canlı şükrediyor ve ibadet ediyor nasıl olurda bunu engellersiniz. Ama şuç sizde değil suç bu eğitimleri verenlerde ...... bir çift göz yaratabilirmisin bir çift kanat yaratabilirmisin ya göz yaşını herşey bi tarafa bir tüy yaratabilirmisin ? Eğer bunları yapabiliyorsan hobine devam et yaratamıyorsan Allah tahsilatını affetsin hayırlı geceler .
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Rıskının peşinde koşan balıkçılarar hariç,spor,tutku,heves,hobi,cansıkıntısı,vs.vs için (avlanan) demiyorum ''öldüren'' diyorum,bunlar için nedüşündüğümü Allah biliyor kuldan ne gizleyin,çok pisss fantazilerim var::angry2::

Yanına 2 veya 3 tane insan avcısı pitbul ve tüfeğini alıp bunları araziye salıcaksın;15dk. mühlet kaç kaça bildiğin kadar.

Budurumu taaaaki ...altına s..çırtıncaya kadar... tekrarlıcaksın.Hobiyi göstericen ozaman.

Neyse ben yavaş yavaş contayı yakıcam burda kesim eniyisi
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ben silahları sevmem sadece askerde kullandım ne derece iyi olduğumu atış postasına alınarak şaşkınlıkla bende gördüm ki iyi sayılırdım ama yinede sevmiyorum arkadaşımda saçma atan havalı tüfek var zevk için arasıra şişelere filan sıkarız ama yakın akrabamın kendi özamcaoğlu tarafından yanlışlıkla vurulmasından ve iki kız kuzenimin öksüz kalmasından dolayı silahları hiç sevmem ava gidenleride anlamam!bir diğer arkadaşımda m6 mıdır nedir pompalı ondan var oda zevk için şilere sıkar durur(ıssız arazide) elime bile almıyorum içime sinmiyor ama seslerini seviyorum tabi oyunda "hunting unlimited"
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ama nasıl motosiklet tutkumuz varsa, bu işlerinde tutkunu olan kişiler var, hem allah bunları bize faydalanalım diye yaratmış:silent: sonuçta etini yiyoruz:rendeer:

motosiklete binerken kimseyi öldürmüyoruz ama
hem kuşun neyinden faydalanıcaz, 2 gram eti var zaten. ha tadı çok güzelse mermiyle değilde başka türlü öldürün. dana etide yiyoruz ama kimse kafasına sıkıp sonra kesmiyor
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2005 yılının temmuz ayında arabamla antalyaya giderken afyon çıkışında bir kediyi ezmiştim. Farkettiğim ilk anda durdum, direksiyonda sigarave su içtim, hayvanin yanina gitme cesaretini bile bulamadım. Farkında olmadan bir canlının yaşamına son verdiğim için kendimden utandım, daha dikkatli olmam gerekirdi. Fakat görüyorum ki sen bilinçli olarak yapiyorsun bunu, sahiden hocam gece nasil rahat uyuyorsun?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:37 ----------

ama nasıl motosiklet tutkumuz varsa, bu işlerinde tutkunu olan kişiler var, hem allah bunları bize faydalanalım diye yaratmış:silent: sonuçta etini yiyoruz:rendeer:

Allah sana kuşmu ye demiş?
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Savunmasız hayvanları öldürmek spor olamaz.

Boğa güreşi, horoz dövüşü, deve güreşi bile bence matah ve kabul edilebilir değil.

Atış yapmayı çok istiyorsan poligon a gidebilirsin.

Ya da sanırım trap denen hareketli hedef var ona atış yapabilirsin.

Hayvanlarla ne alıp veremediğin var, anlamadım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kuş avladım derken? Güvercin mi, kumru mu, karga mı, serçe mi???
Ne yapıyorsun, yiyor musun sonra onları?
Yazık günah zevk uğruna öldürülür mü o hayvancıklar?
Hem yesen bile, av hayvanı mı onlar, ne kadarcık eti varki zaten; git marketten tavuk al canın kuş yemek istiyorsa.
Havalı tüfekle kuş avlamakmış; ne hobisi, ne tutkusu yahu???
Hobiyse, tutkuysa eğer, alırsın çifteyi; gider ördek, bıldırcın, üveyik vs. vurursun.
En azından av hayvanı avlarsın, etinden faydalanırsın.
Bu bile senin yaptığından daha etik ve kabul edilebilir bence.
Zevk için havalı tüfekle kuş vurmak; resmen canilik benim gözümde.
Allah affetsin seni..
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Havalı tüfekle av yapmak yasalara aykırıdır, av yasaklarına uymamanın çok ciddi yaptırımları vardır.

Av , avcılık, avlanmak hakkında bu konuyla ilgili bir başlıkta ayrıntılı tartışmalar mevcut ayrıca. Bilgilenmek siteyen gidip okuyup tartışmalara katılabilir:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savunmasız hayvanları öldürmek spor olamaz.

Boğa güreşi, horoz dövüşü, deve güreşi bile bence matah ve kabul edilebilir değil.

Atış yapmayı çok istiyorsan poligon a gidebilirsin.

Ya da sanırım trap denen hareketli hedef var ona atış yapabilirsin.

Hayvanlarla ne alıp veremediğin var, anlamadım.
hayvanlarla alıp veremediğim yok ama, önceden belirttiğim gibi benim babam deneyimli bir avcıdır, bende havalı tüfeğimi alıp kuşlara attım ama av hayvanı değilmiş babama sordum vurduğum kuşun adı tahtalıymış:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

Kuş avladım derken? Güvercin mi, kumru mu, karga mı, serçe mi???
Ne yapıyorsun, yiyor musun sonra onları?
Yazık günah zevk uğruna öldürülür mü o hayvancıklar?
Hem yesen bile, av hayvanı mı onlar, ne kadarcık eti varki zaten; git marketten tavuk al canın kuş yemek istiyorsa.
Havalı tüfekle kuş avlamakmış; ne hobisi, ne tutkusu yahu???
Hobiyse, tutkuysa eğer, alırsın çifteyi; gider ördek, bıldırcın, üveyik vs. vurursun.
En azından av hayvanı avlarsın, etinden faydalanırsın.
Bu bile senin yaptığından daha etik ve kabul edilebilir bence.
Zevk için havalı tüfekle kuş vurmak; resmen canilik benim gözümde.
Allah affetsin seni..
vurduğum kuşların adı tahtalıyış:silent: yenilebilirmiş ama babam eti sert olur diye yemessen iyi olur dedi, ama pazar günü sazlıkta ördek vurmaya gidicez, sonuçta onu kızartıp yiyicez:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst