Mclaren LPG'li Yeni Aracını Tanıttı!!!!

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
mclaren-lpg.JPG


Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 Takımı, 2011 Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda yarışacak yeni aracı MP5-25’i İngiltere’deki merkezinde tanıttı. Kaportası ve kanatları büyük ölçüde yenilenen araçtaki en büyük değişiklik ise yakıt olarak LPG kullanılması.


ilgili haber aşağıdadır :mrgreen:
http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=1952
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Burda herkes bu haberi %80 ciddiye alıcak farkında değilsin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunların söylediklerini hiç inandırıcı bulmadım.Feyk haber.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
puhahahaa gülerim buna:mrgreen:bi ara çıksın yola da göstereyim onlara benim palio mu yoksa bu macleren mi daha çok GAZa gelcek:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
yaa madara olduk iyimi :D

ya ben şey..(rezil oldum kabul ediyorum)

ya aslında o yorumuda dalga geçmek amaçlı söylemiştim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst