Muş İnsanı Hakkın da Bilgi Çok önemli..

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar muş halkı nasıldır nedir necidir biraz anlatırsanız çok sevinirim çok önemli benim için..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muş ovası dümdüz bir yer onu biliyorum da insanı nasıl bilmiyorum :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için sağol etfeyla..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 de Erzurum'un Hınıs ilçesine gitmistim...orda aracamı bozuldu...mus daha yakın oldugu için oranın sanayisine gitmistim....adamlar çok yardımcı olmuslardı...
türkiye de gitmediğim 3-4 tane il kaldı...coğuna göre baya yardımcı olmuslardı...:rendeer:

aksam da musta otelde kaldım...internet cafe de baktım oyun oynuyorlar...
counter-strike
hemen bende dalıverdim oyuna...geleni indiriyom gideni indiriyom...::cekic::
baktılar onlardan iyi oynuyom,oyundan attılar beni....pis mızıkçılar...:queen: :p
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
muşlu bir kızla tanışmıştım çok tatlıydı ama yalanlarıma inanmadı :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nihat doğan mı :mrgreen:

[YT]jBf5NJKKWNA[/YT]
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
tüm TR gezdim sayılır Muşta'da 1.5 sene kaldım , dikkat edilmesi gereken hususlar var.
şehirde sakıklara ait alanlar var bu noktalara giriş çıkışa dikkat etmelisiniz şehir zaten küçük ve yarısı sakık aşiretinindir. köylerde ise hayat farklı ılımlı ve mantıklı insanlarla karşılaşılıyor. şehir içindeki esnafların bir çoğu istanbula gelmiş kalmış büyük şehir ve orada yaşayan insanlar hakkında bilgileri var önyargılı değiller yani.
her zaman et yemekten çekinmeyeceğin her gün uçak kalkan ve kesinlikle1,5 m. karda bile kar zinciri kullanılmayan bir şehirdir.
yazın tozu , kışın buzu , kargadır kuşu .... muşu diye bir maniside vardır.
türkiyedeki tüm kargalar sanki muşta toplanmış gibidir. yazın kronik astım baş gösterir.
şehirde her daim sakallı bıyıklı full ekipmanlı özel harekat dolaşır.
düğünler 3 gün 3 gece sürer ve tek çalan parça megri megridir.
burası muştur yolu yokuştur türküsüde muş için değil yemendeki huş için yazılmış sonrasında muş için uyarlanmıştır.
şehir halkı ile uyum sağlamakta sıkıntı olmaz ancak hayat askeriye üzerine kurulmuştur.
aklıma gelenler bunlar farklı bir sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst