yunusun kazası

Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
akşam 21:00 gibi komşumun karasına motosikletli yunus çarpmış , kadın bakkala karşıya gecerken, yukarı egimli yolda hızla cıkan memur kadını çarpmanın etkisiyle elektirik diregine savurmuş,durumu agır şuan haydarpaşa numunede komşumun karısına acil şifa diliyorum.birde şu yunus arkadaşlara benden bir tavsiye benim burdaki izlenimlerim cok süratli geciyorlar, bu caddeden altlarındaki aygırın farkındalar ama kontrolsuz güç güç degildir herhalde polis olmanın keyfini sürüyorlar. :farao:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
öncelikle kaza magduresi teyzeye geçmş olsun diyim..evet bencede çok suratlı kullanıyorlar motorsikletleri.birde çok agresifler..benm üzerimde öyle bir etki bıraktılar:( karşılaştıgım zamanlarda hep sert tavırlarıyla müdahaleleri ilgimi çekti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst