Olcan138 Super Moderator Katılım 15 Kas 2005 Mesajlar 5,081 5 Ocak 2010 #2 Kötüydü.. Ama olmuşken 4 çekirdek olsun madem Son düzenleme: 5 Ocak 2010
KUVVETMİRA Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 9,061 5 Ocak 2010 #3 harleyci dedik horgördük ya fenada değil yani konu :queen:
zamisli Katılım 27 Eki 2009 Mesajlar 823 5 Ocak 2010 Konu Yazar #4 olcan138' Alıntı: Kötüydü.. Ama olmuşken 4 çekirdek olsun madem Genişletmek için tıkla ... üstad bunun çok çekirdeklisi çıkmış dün :queen:
olcan138' Alıntı: Kötüydü.. Ama olmuşken 4 çekirdek olsun madem Genişletmek için tıkla ... üstad bunun çok çekirdeklisi çıkmış dün :queen:
racer2000 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Eki 2009 Mesajlar 1,302 6 Ocak 2010 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. benimkide pc lerin büyükbabası... TEK ŞEMŞAMER li :queen::queen:
zamisli Katılım 27 Eki 2009 Mesajlar 823 6 Ocak 2010 Konu Yazar #6 hoca senin bilgisayar iyiymiş ekran kartı ne ?:queen:
racer2000 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Eki 2009 Mesajlar 1,302 7 Ocak 2010 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. yokki r:... onboard...