hortladığı iyi olmuş.iyi bilgiler öğrendim
Bende 1992 model ejderha yeşili 60 s olanından vardı.. üzerinde karbüratörlü 1100 cc LANCIA motoru vardı, araba İtalyan üretimiydi. LPG tam uyumluydu.. Yani çoğu fiat gibi rahatsız arabalar ama yine bütün italyanlar gibi kendine bağlayan bir yapısı var. Çokta alınası binlesi bir araba değil şehir içi tatminkar. Enjeksiyonlu modelleri problemli.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
2012 hortlatması konuya dönersek bilende yorum yapmış bilmeyende.70 kasa Unolar 1998 ve öncesi modelleri Karbüratörlüdür 1999-2001 modeller ise Teknokta Enjeksiyonludur ve hidrolik direksiyondur.bazı arkadaşlar tek nokta enjeksiyonlu olan modellere çamur atmışlar Karbüratörlü modellerin daha iyi olduğunu yazmışlar ama bu kesinlikle doğru değil.Hobby modelinde ise 1999-2001 modele ek olarak araç çift renktir gövde Mavi tamponlar ve etek altı gri renktir döşemesi kapı yüzleri km saati falan aynı şekilde mavidir direksiyon orjinal fabrika çıkışlı Sparcodur ve far yıkama vardır ama bu özellik hiçbir unoda çalışmaz.ben olsam Hobby modelini alırdım
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
Bence biraz daha para biriktirebilirsin biriktir ve Renaul Laguna Rxe al süper araba ne ararsan var
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
valla güzel bir hortlatma olmuş ben konuyu 2009 da açmıştım bu tarihden sonra 3 araç değiştirdim : )) neyse bari sonucu yazayım belki başka merak eden cıkar .evet uno gerçekten harika bir araç çok ama çok memnunum şu anda.10 tl ile 44 km yol yapıyorum son ölcümümde 98 model tek nokta enjeksiyonlu model var yani almak isteyen herkesde tavsiye ederim şehir içi kıvrak ve park sorunu yok ama tek kusuru bagajı cok küçük helede benim gibi birde tüp varsa bagaj da kullanım için cok az yer var
yanlız yokuşlarda çok bayılıyo diyolar doğrumu bu ?
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
uno bayılmaz motoru kasasına buyuk geliyor. hakkı 1000 cc ama 1400cc motoru var. bayılan arabanın bakımı ya yapılmamıştır yada adam araba kullanmayı bilmiyordur.
yıl 2000 uno ilk arabam'dı milliyet gazetesi kampanya yapmıştı o zamanlar almıştım.ailem motosiklet almama karşıydı yanlız uno'nun koltuğuna oturunca motosiklet gibi olduğunu farkettim.Kasaya göre motor oldukça güçlü idi.Hatta aranızda kullanmış olan varsa bilir.kimse inanmayacagından 2.vites'te redline'da yaptığı sürati yazmayayım bile.Yanlız ibre 150-160 km gibi rakamları görse de c100km'den sonra güven veren bir arac degil.Heryerinden ses gelmeye,titremeye başlar.Tabi aracın basit ve parcasının bol olması bir tercih nedenidir.Artık marmara bölgesinde pek bulunmuyor uno'lar büyük bir kısmı anadoluya gitti.Anadolu da köy ve kasabalar da sıkca rastlamak mumkun. Oldukca revacta bir arac.
Bende de 70 sxie vardı. Ön takımı ve frenlerinin zayıflığı, güvensizliği dışında (geriye ne kaldı bilmiyorum) fena araba değildi. Motorundan memnundum açıkçası.
O dönemde pejo 106 hastasıydım, bigün gittim bi 106'nın içine oturdum, aman tanrım meğer benim uno malzeme kalitesi, genişliği ve konforuyla bildiğin mercedesmiş 106'nın yanında. O gün arabamı daha bir sevdim, baya km yaptık üniversite yıllarımda. Hava filtresini arada bir sökerdim, boxer motor gibi ses verirdi hey gidi..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)