[COLOR="SeaGreen"]BU GÜNÜ HAYATINIZIN SON GÜNÜYMÜŞ GİBİ YAŞAYIN ÇÜNKÜ YARININ GARANTİSİ YOK ! ! ! [COLOR="Red"]( söz : y.K )[/COLOR][/COLOR] :pr:
[COLOR="Red"]ve BASIN MAKİNALARINIZLA BASIN CC HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL BASIN ! ! ![/COLOR] :pr:
Bencede çok normal bir ilan, hatta bir çok ilana göre daha anlaşılır bir dil ile ve güzel bir Türkçe ile yazılmış.
Tofaşın kuş serilerine ısuzu motoru takmak da tuhaf değil, İstanbulda bir çok şahin doğan taksi var bu şekilde dizel olan.
km de 130-150 yakıyor demiş, doğrudur o motora o kasa çok hafif gelir. 100 km de 5-6 litre ancak mazot yakar.
Hayvan ile takas etmeside çok normal, paranın haricinde hayvanda işine yarar demek ki. Arazi ilede takas olur yazabilirdi, ne bilim herşeyi yazabilirdi işine yarıyabilecek.
Barter denen şey yeni icat olmadı di mi?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
la havle ... ALLAH'ım akıl fikir dapıtırken bu arabanın sahibi nerdeymiş acaba
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Arkadaşlar yorumlarınızı okudum ve şunu anladım ki hayvancılık konusunda bilgi sahibi olmadan yapılan yorumlar biraz dahi olsa komedi nedeni olmuş. Ancak bir çiftlik sahibi olarak şunu söyleyebilirim ki; bu iş ile uğraşan insanlar için kaliteli bir büyük baş herzaman için paradan daha değerlidir.
Şöyle düşünün, bir işletmeniz var ve satışa çıkarttığınız malınıza peşin para ile alıcı bulmakta zorlanıyorsunuz. Ozaman size önerilen demirbaş takası hiç de yabana atılacak bir teklif gibi gözükmez. Bu vatandaşımızın durumu da bu konseptte değerledirilebilir.
Sizlerden ricam olayları irdelerken bir de işin arka planına bakmanız. Eğer sadece su yüzeyindeki ufak kısım ile ilgilenmeye devam ederseniz büyük resmi kaçırır ve espri yapmak isterken espiriye konu olabilirsiniz.
Hepinize iyi günler dilerim.
Saygılarımla.
trabzon'da çok yakın bir geçmişe kadar şehiriçi ulaşımda taksi dolmuşlar kullanılırdı. bildiğiniz otomobiller hususi değil, dolmuş olarak çalışırdı ve her birinin bağlı olduğu duraklar vardı. en revaçta olan araçlar ise tofaş'ın isimleri önceleri murat 131 şahin-doğan-kartal olarak geçen sonra murat131 kısmı kalkıp sadece şahin-doğan-kartal olarak anılan ama kısaca "kuş serisi" dediğimiz araçlardı. şimdi artık bu taksi dolmuşların yerini, doblo-caddy sınıfı (bu sınıfın kesin bir adı yok, ondan böyle diyorum, hafif ticari sınıf da diyebiliriz) ve ford transit12 tarzı araçlar aldı. ancak bu taksi dolmuş döneminde (ki bu dönem LPG'nin henüz araçlarda kullanımının bilinmediği 80'li yılları da içerir) günde yüzler hatta binlerce km yol yapan bu araçların kaputlarının altında çok yakan ve ömrü bu uzun vadeli kullanım için uygun olmayan standart orjinal motorların yerine ISUZU markalı uzun ömürlü, sorunsuz, yakıtı nispeten daha uygun dizel motorlar yatardı.
bu motorların fiat 131 serisinin kaputunun altına çok ufak değişikliklerle kolaylıkla ve çok ucuza adapte edilebildiğini de ekleyeyim. yani bu beceri bu amcanın icadı ve becerisi dahilinde olan bir durum değil. türk sanayisinin gerçekten "usta" tanımlamasını sonuna kadar hak eden beyinlerinin ve el becerilerinin bir başarı ürünü...
adam yaptırmış muayenesini ama biz geçiremiyoz sıfır arabayı muayeneden...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)