Arkadaşlar 19/06/2008 tarihinde 580YTL ödiyerek TEKNOSA dan NOKİA N73 model telefon aldım telefon aldığım tarihten bu yana 3 defa joystik arızası yaptı ve servise 3. gidişinde arıza tam giderilmemiş olarak döndü.
dün akşam servis hasar tutanakları, cihaza ait fatura ve TEKNOSA kaşeli garanti belgesiyle mağazaya gittim.
Garanti belgesinde
MADDE 6- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen Malın;

a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması,

c) Arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, bu durumlarda, tüketici Malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

bunu gösterdim fakat mağaza yetkilileri garanti belgesinde belirtildiği gidi cihazın alındığı tarihten itibaren değilde mevcut takvim yani tarihe göre 1 yıl içersinde ve yine belgede belirtilenin aksine 2 değil 3ten fazla arıza yapınca değiştirilebileceği şeklinde saçma bir cevap verdiler.

Üzerinde TEKNOSA kaşesi bulunan bu garanti belgesi, servis hasar tutanakları ve cihaza ait fatura ile tüketici haklarına, garanti belgesi yok sayıldığından nitelikli dolandırıcılıktan savcılığa başvursam şansım nedir?
Daha önce farklı ürünler üzerine bu tür olaylar yaşansığından görüşlerinizi almak istedim!