SSANGYONG Actyon Sports hakkında
-
boyraz adlı üyeden alıntı
off-road pilotu bir arkadaşımda mitsubishi L200 var ve bu videodakilerden çok daha sert dönüşler yapıyor(eğimli yolda el freniyle u dönüşü vs.) fakat aynen videodaki gibi tekerlerde yükselme, araçta hiçbir dengesizlik yok.Gerçekten de çok dengeli bir araç, alıp rallici gibi kullanabilirsiniz(tabii kullanabilirseniz :p)
(bu arada bahsettiğim yol, pamukova tırmanma rallisi etabı,arkadaş da yarışçılarla yarışırken kullanıyodu bunu :p)
Reklamlar
-
Ben de bunun hastasıyım.Biraz araştırdım,sorduklarımda şu ana kadar pek sorunlu çıkmamış.Hal de çalışan pazarcılarda bile var,ağır işe de geliyormuş.
Senin baktığın sport modeli,ticari olduğu için SUV olanından daha ucuz.Ancak yucika abimin de dediği gibi,bu pick up larda özellikle çukuru-virajı çok hissettiriyor,arazi aracı olduğundan olacak sallana sallana gidiyorsun.
Bu arada iç mekanda işçilik de bir kolpalık sezdin mi?Hani cilalı ahşabı,derisi plastiği tamam da biraz dikişleri falan kötü gibi geldi.
-
boy adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Kızlarımız ailemize dahil olup kişi sayımız artmış olduğundan Peugeot 207 boyut olarak yetmemeye başladı ve bir süredir daha geniş ve rahat bir araç alıp almama konusunda düşüncelerim oluştu. Gerçi şu anki kriz ortamında bu tür bir hareket ne kadar doğru olur bilmiyorum ama en azından ilgilendiğim araç konusunda çok sıkı bir araştırmaya giriştim.
Bu kriz ortamından en rahat çıkış tarzı bol nakit,az maldır.
Sadece vasıta değil,gayrımenkul bile bu ortamda değer yitirecektir.
İlle alacaksan bekle 2 ay sonra 2.elde inanılmaz uygun fiyatlarla bulabilirsin.
-
Birçok arkadaş Ssangyong Actyon Sports ile aynı segmentte bulunan Mitsubishi L200, Toyota Hilux veya Nissan Navara gibi diğer markalar konusunda öneride bulunmuş. Ancak şunları da göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum. Benim bu aracı beğenmemdeki en önemli şey fiyat/özellik oranı ve kalitesi. Şu anda satın alma konusunda net bir düşüncem yok, sadece araştırma yapıyorum.
Normalde bu 4 araç ticari araç olarak sınıflandırılsa da Actyon bunlardan birçok özellik ile farklılaşıyor. Bunlar :
1. Süspansiyon : Aynı segmentteki tüm araçların arka süspansiyonu aks şeklinde, Actyonda otomobillerdeki gibi yaylı süspansiyon sistemi mevcut.
2. Fren : Aynı şekilde diğer araçlarda ön disk arka kampana, Actyonda arkalar da disc fren.
3. Motor : Actyonda Mercedes'in ürettiği 2.0 litre dizel motor var. 141 hp ve 310 Nm torka sahip. Diğer araçların hepsi ancak 2.5 litre motorda bu performansı elde ediyorlar.
4. Şanzıman : Actyonda 6 ileri Triptronic otomatik vites var, diğerlerinde 5 ileri triptronik özelliği yok.
5. Arka kasa kapama : Actyon ile birlikte 2 tip (hard-top veya sport hard-top) kasa kapamadan istenen herhangi biri bedava hediye ediliyor. Diğer markalarda bu tip birşey opsiyonel ve maliyeti 4000-5000 TL civarında. Eğer aracı ticari olarak kullanmayacaksanız bagaj olarak kullanabilmeniz için mutlaka arkayı kapatmak gerekiyor. Ayrıca kapatıldığında ticari araç gibi değil, cip gibi bir havası oluyor.
6. Görünüm : Actyon görüntü olarak ticari araç olmaktan uzak. Özellikle arka kasayı kapattığınızda ve camlara koyu renk film çektirdiğinizde çok hoş bir görüntüsü var. Diğer markalara ne yaparsanız yapın kamyonet gibi havası var.
Diğer markalarda bu özellikler olmadığı gibi, bazılarını opsiyonel olarak istediğinizde aradaki fiyat farkı 10000-15000 TL gibi oluyor. Ssangyong 38000 TL fiyata tüm bu özellikleri barındırıyor. Bu arada Peugeot 207 ile takasa da giriyorlar, tabi şu anki kriz ortamında arabanın hakkını vermiyorlar ama birçok markada takas bile söz konusu değil.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
@aYe
Mustahak sana.
Abi harbi harbi sattın mı motoru
Heee sattım, Çin malı motorla geziyom
Len manyak mısın hayvan gibi modifiye ettiğim motoru neden satayım?
Hiçbir problemi de yok, bu sene bineceğim, belki sonraki sene de binerim.
Bu motor satılır mı olm? Şunun güzelliğine bak..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mantıklı
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
Birçok arkadaş Ssangyong Actyon Sports ile aynı segmentte bulunan Mitsubishi L200, Toyota Hilux veya Nissan Navara gibi diğer markalar konusunda öneride bulunmuş. Ancak şunları da göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum. Benim bu aracı beğenmemdeki en önemli şey fiyat/özellik oranı ve kalitesi. Şu anda satın alma konusunda net bir düşüncem yok, sadece araştırma yapıyorum.
Normalde bu 4 araç ticari araç olarak sınıflandırılsa da Actyon bunlardan birçok özellik ile farklılaşıyor. Bunlar :
1. Süspansiyon : Aynı segmentteki tüm araçların arka süspansiyonu aks şeklinde, Actyonda otomobillerdeki gibi yaylı süspansiyon sistemi mevcut.
2. Fren : Aynı şekilde diğer araçlarda ön disk arka kampana, Actyonda arkalar da disc fren.
3. Motor : Actyonda Mercedes'in ürettiği 2.0 litre dizel motor var. 141 hp ve 310 Nm torka sahip. Diğer araçların hepsi ancak 2.5 litre motorda bu performansı elde ediyorlar.
4. Şanzıman : Actyonda 6 ileri Triptronic otomatik vites var, diğerlerinde 5 ileri triptronik özelliği yok.
5. Arka kasa kapama : Actyon ile birlikte 2 tip (hard-top veya sport hard-top) kasa kapamadan istenen herhangi biri bedava hediye ediliyor. Diğer markalarda bu tip birşey opsiyonel ve maliyeti 4000-5000 TL civarında. Eğer aracı ticari olarak kullanmayacaksanız bagaj olarak kullanabilmeniz için mutlaka arkayı kapatmak gerekiyor. Ayrıca kapatıldığında ticari araç gibi değil, cip gibi bir havası oluyor.
6. Görünüm : Actyon görüntü olarak ticari araç olmaktan uzak. Özellikle arka kasayı kapattığınızda ve camlara koyu renk film çektirdiğinizde çok hoş bir görüntüsü var. Diğer markalara ne yaparsanız yapın kamyonet gibi havası var.
Diğer markalarda bu özellikler olmadığı gibi, bazılarını opsiyonel olarak istediğinizde aradaki fiyat farkı 10000-15000 TL gibi oluyor. Ssangyong 38000 TL fiyata tüm bu özellikleri barındırıyor. Bu arada Peugeot 207 ile takasa da giriyorlar, tabi şu anki kriz ortamında arabanın hakkını vermiyorlar ama birçok markada takas bile söz konusu değil.
Ssangyong Actyon Sports Pick-Up Truck Test Drive
Arkadaşlar başka sitelerden de birçok yorum okudum. Actyon Sports modeli SUV sınıfından bozma SUT adı verilen ve bu sınıfta üretilen ilk araçmış. Yazan kişi aynen şunu söylüyor...
Yol tutuş konusunda bazı testlerden bahsedılıyor. Benı uzen bu aracın yol tutuş olarak dıger Pıck Up larla kıyaslanması! Aracın bılgılerını okuyan herkes gorecektır ki bu araç sınıfından bır ılk tir. SUT dıye gecer. Bunun anlamı SUV sınıfı bır kasanın kısaltılarak Pıck UP a uygulanmıs versıyonudur. Yanı bagımsız suspansıyonları ıle bizim halk arasında CİP sınıfı olarak tabir ettiğimiz araçların kategorisinde yol tutuşa sahip bir araçtır. Bu özellik aracın gorunmeyen ama belkıde en guzel ve onemlı ozellıgıdır.
Diğer forumlardaki insanların yorumları, kullananlar ve senelerdir bu araca binenler de var..
FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ
Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Teknik yöndeki avantajları ve fiyat avantajı elbette gözardı edilemez. Fakat otomobil gibi bir konuda yatırım yaparken üreticinin gücü, distributor ve marka imajı (2. el değeri) gibi konuları da ciddiye almak gerekir.
Motosiklet sitesi motosiklet örneği verelim. Bakınız Hyosung MS3 250. Aynı sınıftaki rakiplerinden ortalama 2000 ytl daha ucuz diye bunu almıştım. Ayrıca teknik olarak da rakiplerden daha üstün (enjeksiyon, önde çift disk, led sinyaller, 250 cc'de en güçlü motor vs vs) Ama ne oldu motor elimde patladı, aldığım zaman rakiplerinden 2000 ytl ucuz olan motor şu anda 5000 ytl daha ucuz. Neden; üreticisi tırt, distributor tırt, motor hepsinden tırt. Şu anda bu motoru elden çıkarsam en az 2000 ytl zararım var (ikinci el ladığım halde) 40,000 tl değerinde bir araçta bu zarar 10,000 tl'e çıkabilir.
Hyosung bu dönemde (distributor sorunları) marka imajını çok zedeledi. Bundan sonra Honda'dan daha kaliteli motor bile yapsa imajı bozuk. Ssangyong'da Musso'ların getirildiği dönemde imajını çok bozdu. Yani bu aracı elden çıkaracağın zaman insanların güvenmediği bir aracı satıyor olacaksın.
-
@boyraz
Hyosung bu dönemde (distributor sorunları) marka imajını çok zedeledi. Bundan sonra Honda'dan daha kaliteli motor bile yapsa imajı bozuk. Ssangyong'da Musso'ların getirildiği dönemde imajını çok bozdu. Yani bu aracı elden çıkaracağın zaman insanların güvenmediği bir aracı satıyor olacaksın.
Bu konuda çok haklısın. Acaba Türkiye dışında "kolay satılabilir araç almak" konusuda bu kadar takıntılı başka bir ülke var mıdır? İster istemez her insan araç seçiminde en çok bu konuya önem veriyor. En kolay satılan araç Tofaş ancak üstüne para verseler yine de o araca binmem. Bir ara taksilerin hepsi Tofaş'tı ama artık insanlar akıllanmaya başlıyor. Yedek parçası ucuz diye Tofaş tercih ediyorlardı ama harcadıkları benzin yedek parçadaki karı götürünce insanlar Renault, Hyundai, Toyota gibi markaları tercih eder oldu taksi işinde. Bu aracın da aslında tek eksiği imajı. Yoksa burada tavsiye edilen Mitsubishi L200, Toyota Hilux ve Nissan Navara gibi modellerin hepsinden çok üstün.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Tespitin çok doğru: bu aleti cazip kılan şey fiyatıdır.Bu özellikleri başka hiçbir markada bu fiyata alamazsın.Firma güvenilirliği, servis, vırt zırt ise denemeden öğrenemeyeceğin şeyler ne yazık ki... Zİra fiyatının bu şekilde olmasının tek sebebi de markanın bu belirsizlikleri. Aklına gelebilecek olumsuzlukları silebilmek için düşük fiyat.Ancak bu tarz bir araç, satacağım düşüncesi ile alınmaz tepe tepe kullanmak için alınır. Ha ne kadar kullanabilirsin onu hiçbirimiz bilmiyoruz.
Bence asıl karar vermen gereken şey bir pick up isteyip istemediğindir :
* İstanbul da 1. köprünün kullanılamayışı ve park için pek pratik bir araç olmayışı
* Eşinin ( pek üzerimize düşmez ama tecrübelerle sabittir ) Araca hakim olup olamayacağı
* Ticari araç statüsünde olmasının dezavantajları gibi şeyler..
Ama bir pick up ın aile aracı olamayışının asıl sebebi olan arka koltuğun taş dökme merkezi olması sorunu bu araçta diğerleri kadar yok.Nissan skystarım var ordan biliyorum
-
Aracı yaklaşık 1 senedir 4.4 modelini kullanıyorum. Aracınilk gelen modellerinden almıştım. 4 ileri otomatik vitesli olanlarından. Şimdikiler 6 ileri çıkıyormuş. Benimki 4 ileri olmasına rağmen yakıtı ve performansı çok iyi. Atrılarını ve eksilerini yazayım
Artıları
1) Çok sağlam. her türl yola girmeme rağmen 40000 i bulmama rağmen gıcırdayan tek bir yeri dahi yok.
2) Motoru çok iyi. Aşırı kuvvetli. Bu araçla mx hızı 180 km hıza kaç saniyede çıktığına şaşırırsın. Belki 6 ileri olanlar daha da hızlı gidebilir. Kar çamur banamızın demiyor. tabiki 4.4 için
3) Yok yok Otomatik açılır kapanır dış aynalardan park sensörüne herşey var. Sınıfının rakipleri ile her konuda yarışır. Kesinlikle geri kalmaz.
4) Kullanımı o kadar rahatki taksiden daha rahat desem abartı olmaz. Aracın ilk binince bir yabancılığı olurya bunda öyle bişi yok. Yılardır sürüyormuşsun hissine kapılıyorsun.
5) Yakıtı oldukça iyi. 250 -350 arası
Eksileri
1) Tipi zamanla hoşuma gitmemeye başladı. Burnu bir acaip geliyor. yandan arkadan iyide önden mutlaka bir ızgara korumalık birşeyler istiyor.
2) İçi dışardan göründüğü kadar geniş değil. Senin pejo kadar desem yalan olmaz . Özellikle arka koltuklar hafiften dar. Dışarıdan bakınca çok geniş geliyor binince şaşırıyorsun.
3) İçeri hafiften ses veriyor. Sanırım bu sunufun özelliği bu.
4) Bu arabaya arkasını yüksek kasa kapatmadan binemezsin. Arabanın önüne 4 kişi binince kasa boşsa arkadan hafiften gezmeye başlıyor. Bizde arkaya 80 100 kg civarı bir ağırlık koyduk ve kasayı da kapattık. Bu sorunu çözdük. Ama bu aracın sorunumu yoksa bütün kamyonetlerin mi bilmem.
Sonuç olarak Araç binicisini her yönüyle şaşırtıyor. Aracı alırken satılmasına bakarım mantığı artık eskilerde kaldı. Bana piyasada hangi arabanın ikinci eli satılıyor bir gösterirmisiniz. Araba pazarları kan ağlıyor. Bu geçici bir durumda deil. Bundan sonra böyle. Piyasa arabaya aşırı doydu. 3 milyara araba var.
Aracı almadan önce bir kamyonet olduğunu unutmamalı. Şehir içinde her yere park edemezsin. Cip niyetine alınacak araçlar değil. Araziye hiç çıkmıyorsan sırf şehir içi binemezsin. Özellikle park sorunu çok zorluyor. alacaksan kırmızısına bak derim. Çok farklı duruyor.
Aracı bizim 23 yaşıda kızımız bile rahatlıkla kullanıyor ondan yana sorun olmaz
-
ledo adlı üyeden alıntı
İstemezük
Bu araç Kore malı
Japon değilse beş para etmez
valla levent abi ben de başta kaygılıydım şu anki aracımı alana kadar ama açık söyliim
şu an yeni kia rio hb kullanıyorum
ve gerek performansı, gerek sorunsuzluğu ve gerekse ekonomikliği benden tam not aldı
rahatlıkla korelilerin bu konuda çok yol katettiklerini söyleyebilirim.
önyargıya gerek yok benbce...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
en azından konuda iki tane motosiklet resmi var
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
meharis adlı üyeden alıntı
en azından konuda iki tane motosiklet resmi var
konuyu motorsiklet forumu ile bağlayayım bari alakası olsun.
Gerçekten merak ediyorum bu ssangyoung marka arabalar ile hyosung markası aynı fabrika yada ortak fabrikalarmı Belkide hiçbir alakası yoktur ama nedense isim benzerliği nedeniyle bana öyleymiş gibi geliyor.??????
-
Hyosung markasının üretici firması Koreli S&T Motors'dur. Bildiğim kadarıyla da Koreli olmak dışında Ssangyong ile bir alakası yok. Detaylı bilgiyi aşağıdaki linkten alabilirsiniz.
S&T Motors
Bu arada 2009 Dakar Ralli'sine Ssangyong Kyron modeli ile katılıp yarışı tamamlayan bir ekip de varmış. Benim arazi ciplerine ilgisi olan ve rallilere katılan bir tanıdığım var, onun da bu marka konusunda görüşlerini aldım. Markayı duyduğum zaman pek önemsemedim ama gidip incelediğimde kafamdaki ön yargı tamamen değişti dedi. Actyon Sports modelinin de burada sayılan bütün muadili markalardan özellik olarak üstün olduğunu söyledi. Zaten bu araç SUT olarak üretilen ilk araç, ciplerin arazi performanına sahip, konforlu bir arabanın özelliklerine sahip bir ticari araç.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
actyonu değil ama kyronu izmirde test etmiştim.
4*4 ve pick-up sınıfına yabancıyım kıyaslama yapacak tecrübem yok ama kyronun motor vibrasyonu direksiyondan dahi hissedilecek yükseklikte gelmişti.
biraz şaşırmıştım.
kaldı ki motor soğuk da değildi.
ama verdiği his olsun, fren ve motor performansı kullanma fırsatı bulduğum santa-fe den geri kalmıyordu.
sonuçta kia, sorento ile segmente girdiğinde kimse yüz vermemişti ama o dönem 0 sıfır sorento alanlar kısa bi süre sonra neredeyse aynı fiyata ikinci el olarak sattılar araçlarını.
ssanyong hyosung la kıyaslanacak marka değil
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
Süper Moderatör (BBRR)
-
yucika adlı üyeden alıntı
Bu araçların hemen hepsinde arka süspansiyon makas sistemine sahip. Aile kullanımı için uygun değil bu nedenle. Yola çıktığınız zaman arkada oturanların içi dışına çıkar. Bu tip pick up yerine aile kullanımı için SUV sınıfı araçlara bakmak lazım.
Kesinlikle katılıyorum. Abim denemek için Mitsubishi'yi 1 gün kullandı, hemen arkadaşına geri verdi. Hiç memnun kalmamıştı. Bu sınıfta arkada amortisör kullanan tek marka Ssangyong, ama onunda geleceği belirsiz
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler