Kriz Motorsiklet Fiyatlarını Düşürürmü
-
20 Aralık 2008, 19:16
#21
Düşermi düşmez mi bilinmez ama sektörde öyle büyük indirimlerin olması okadarda iyi birşey degil. Firma 1-2 defa düşük karla veya zararla o motosikleti bize verebilir ama 3.sünde bakıyorki krizden kurtulacak gibi degil kapıya kilidi vurur. Bizde motosikletlere ancak yabancı haber kaynaklarından bakarız.
Reklamlar
-
20 Aralık 2008, 22:21
#22
2. elde düşüş yaşanıyor zaten, ama dövizin yükseldiği bir ortamda sıfır fiyatların düşeceğini sanmam.
Elimde nakit var, şubat gibi fırsatçılık yapıp 2. el bir CBF500 falan almayı düşünmüyor değilim
-
20 Aralık 2008, 22:37
#23
off şimdi aklıma kurt düştü.. Arkadaşlar motor alcam diyorum ama şimdi ben alırım firma iki gün sonra patlar kapatıp giderse ? O zaman yedek parçaları artık evde oturur kendim yaparım heralde
Böle bi kapatma olasılığı olabilir mi sizce?
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
-
20 Aralık 2008, 22:44
#24
Düşürdü bile Bmw'nin indirimlerini hepimiz gördük, para olacak tam alacak zaman.
2.el satışlarda ise kimsenin zevki uğruna satış yapacağını sanmıyorum, ancak ihtiyacı olanlar satacaktır. Bende yükseltmeyi düşünürken bundan vazgeçtim fakat varsa üstüne az alıp Bmw 650gs ile takas edecek bir arkadaş kararım değişebilir.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
20 Aralık 2008, 23:18
#25
KyCd adlı üyeden alıntı
off şimdi aklıma kurt düştü.. Arkadaşlar motor alcam diyorum ama şimdi ben alırım firma iki gün sonra patlar kapatıp giderse ? O zaman yedek parçaları artık evde oturur kendim yaparım heralde
Böle bi kapatma olasılığı olabilir mi sizce?
Sağlam bir firmadan alırsan olmaz, ama çin çan çon alırsan sakat iş
Tavsiyem Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Vespa, Piaggio, BMW, Harley Davidson, Kanuni ve Mondial dışında bir marka almaman. Belki bu listeye KTM, Ducati vb. Avrupa firmaları da eklenebilir. Tutup Yuki, Monero falan gibi bir Çinli alırsan sorun yaşayabilirsin.
-
20 Aralık 2008, 23:34
#26
Khutuck adlı üyeden alıntı
Sağlam bir firmadan alırsan olmaz, ama çin çan çon alırsan sakat iş
Tavsiyem Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Vespa, Piaggio, BMW, Harley Davidson, Kanuni ve Mondial dışında bir marka almaman. Belki bu listeye KTM, Ducati vb. Avrupa firmaları da eklenebilir. Tutup Yuki, Monero falan gibi bir Çinli alırsan sorun yaşayabilirsin.
Ya şu Kanuni ve Mondiali de yazmasan süperdi
-
20 Aralık 2008, 23:49
#27
KyCd adlı üyeden alıntı
off şimdi aklıma kurt düştü.. Arkadaşlar motor alcam diyorum ama şimdi ben alırım firma iki gün sonra patlar kapatıp giderse ? O zaman yedek parçaları artık evde oturur kendim yaparım heralde
Böle bi kapatma olasılığı olabilir mi sizce?
ne marka almayı düşünüyorsun
-
21 Aralık 2008, 00:15
#28
motorhocası adlı üyeden alıntı
Ya şu Kanuni ve Mondiali de yazmasan süperdi
Kanuni ve Mondial kolay kolay çıkamaz Türkiye'den Motor kalitesi değil olay sonuçta, firmanın pazardan çekilme olasılığı. Aşırı büyük bir kriz olmadıkça Çin'den motor getiren firmalardan sadece bu ikisi pazarda kalır.
-
21 Aralık 2008, 17:08
#29
arife günü 2004 kle 500 aldım 9000 kmde ama kirizi takmayan bir baimizden aldım ve 7000 e aldım aslında temmuzdan beri al motoru gez toz parasını aralık ta verirsin diyordu ama ben cebimde param olmasını bekledim kriz motor piyasaını etkileyecek ama nasıl zaten hep krizde olan bir millet bu krizi tınlarmı bilmem zaten tüketim toplumuyuz ki kriz belki bunu değiştirir bu kriz ayagına butun iş yerleri şçi çıkartıp geriye kalnlara fazla mesai yaptırıyorlar böyle fırsat patronların eline haytta geçmez nasıl olsa asgari ücret üzerinden gösteriyorlar herşeyi fazla mesai verse ne olacak olan garibana olacak
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
21 Aralık 2008, 17:57
#30
valla ıkı aydır duzgun hesaplı dylan denkgetıremedık.kırız tutulan motoru etkılemıyor.cın malı harıc
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
22 Aralık 2008, 13:19
#31
Ne kriz olsun ne fiyatlar düşsün,pahalıda olsa motor alacak paramız olsun,pahalıda olsa benzin alacak paramız olsun,motor 1000 ytl olmuş ne fayda,cepte beş kuruş olmadıktan sonra...
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
22 Aralık 2008, 13:22
#32
demirgursel adlı üyeden alıntı
ne marka almayı düşünüyorsun
Kanuni Düşünüyorum Demir...
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
-
22 Aralık 2008, 20:11
#33
ben 3,300e aldım çinli,bikaç ay önce 4000i geçmiş (kanuni caracal)
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
22 Aralık 2008, 20:22
#34
Ocak ayından sonra 0 motor ve aksesuarlara zam bekleniyor..
Bir dost...
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
22 Aralık 2008, 20:26
#35
halbuki kriz var, kış geldi yani sezonu sayılmaz, fiyatların düşmesi lazım ama neyss
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
23 Aralık 2008, 01:16
#36
KyCd adlı üyeden alıntı
Kanuni Düşünüyorum Demir...
kanuni çin mallarını montajlayıp satıyorda olsa firma olarak oturmuş durumda, servis ağı yedek parça sıkıntısı yok(motor olarak hemen hemen tüm çin malları aynı, parçalar birbirinden farksız)
başkalarıda aynı şeyi tavsiye edecektir eminim, onun sıfırına vereceğin paranın azıyla ikinci el tertemiz ybr alabilirsin, kaskını, montunu dahi alabilirsin bence
-
23 Aralık 2008, 09:32
#37
ELINT adlı üyeden alıntı
Düşermi düşmez mi bilinmez ama sektörde öyle büyük indirimlerin olması okadarda iyi birşey degil. Firma 1-2 defa düşük karla veya zararla o motosikleti bize verebilir ama 3.sünde bakıyorki krizden kurtulacak gibi degil kapıya kilidi vurur. Bizde motosikletlere ancak yabancı haber kaynaklarından bakarız.
yıllardır fiyat,yedek parça v.s gibi konularda tüketici hep zor durumda kalıyordu.ara sıra değişiklik iyidir:D:queen
-
bence bundan sonra motosiklet sektörünüde, kriz etkisine alacak,motosikletlerde şu şekilde ucuzlama olacak diye tahminde bulunuyorum,tabiki sıfırlar için peşin paralara cazip indirimli ayrıcada,taksit süreleri uzatılarak kampanya adı altında cazip fiyat taksitleri ile,arkadaşlar ikinci elde ise millet zaten nerdeyse aldıgı fiyata satmak istiyor.kullandıgını nerdeyse hiç hesaba katmadan satmaya çalışacagı için fazla fiat 2.ci elde olmaz diye düşünüyorum.
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
ikinci eller dusuyor, dusuyor ve dusecek. paraya ihtiyaci olan motorunu satisa cikartiyor. bakti ki satilmiyor (kriz) daha da dusuruyor. alicilar icin 1-2 ay sonra muhtesem bir pazar olusacak.
sifirlar ise artmayacak. bilakis kurdan dolayi yukselecek. yamaha, suzuki gibi markalarin talipleri o markalari yine alacak. fiyat cok buyuk bir etken olmaz sifir alicilarinda. adam sifir honda'yi kafaya koyduysa, 2000 daha biriktirir yine alir. agustos'ta 3500'e aldigim caracal 4000 olmus. cin uretimi olmasina ragmen artmis. bu arada bazi parcalari da avrupa'dan geliyormus.
-
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
kriz ne ben şahsen bilmiyorum
içinizden kızanlar olabilir ama valla da anlamıyorum ? insanların ağzına sakız olmaktan başka bişey değil. 12 yaşında çocuk bile "abi kriz var simit satılmıyor" diyorsa halimiz gerçekten ağlanacak durumdadır.
kriz motosiklet fiyatlarını düşürmez. giriş yüksekse çıkış ta yüksek olur.
Senin çalıştığın fabrika da üretimi azaltsın yada durdursun, o zaman anlarsın krizin ne olduğunu.
Seni teğet geçebilir ama şikayet eden adam boşuna şikayet etmiyor.
Ha deriz ki, kriz halkın sadece %5ini filan etkiler, ama %5lik bir ekonimik azalma esasında çok büyük bir azalma.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler