Bu arabadan sağ çıktılar!

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Burdur'un Çeltikçi İlçesi'nde, çarpıştığı kamyonun önünde 15 metre sürüklenen otomobilin ehliyetsiz sürücüsü 30 yaşındaki Emine Salim ile yanındaki kızı 10 yaşındaki Yasemin Salim, kazayı hafif sıyrıklarla atlattı.

Antalya- Burdur karayolundaki Çeltikçi İlçesi'nde kavşaktan geçen Emine Salim yönetimindeki otomobil, Antalya'dan gelen Durmuş Akgül yönetimindeki sebze yüklü kamyonla çarpıştı. Kmyonun önünde sürüklenerek hurdaya dönen otomobilin sürücüsü Emine Salim ile kızı, şans eseri kazayı hafif sıyrıklarla atlattı. Ambulansla Bucak Devlet Hastanesi'ne kaldırılan anne kızın sağlık durumlarının iyi olduğu açıklandı.

Ehliyeti olmadığı anlaşılan Salim, 75'inci Yıl İlköğretim Okulu 5'inci sınıf öğrencisi kızını okula götürdüğünü söyledi.



Hürriyet


718420081103052906732.jpg


743920081103052919284.jpg


455420081103052931112.jpg


783720081103052944613.jpg


409020081103053001210.jpg


605320081103053015729.jpg


281920081103053026439.jpg


Fotoğraflar: Haber 7




Öldürmeyen Allah öldürmüyor vesselam!
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allhın işi işte diyecek bişey bulamadım gecmiş olsun kaza gecirenlere daha yaşayacak günleri yiyecek ekmekleri varmış
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
:cyclopsan:cyclopsan allah korumuş nasıl sağ çıkmayı becerebilmişler hayret öldürmeyen allah öldürmüyor işte
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Tofaş'ın Kuş serisine binmektense motora kasksız binmek daha güvenli.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
İkinci bir şans diye ben buna derim...Kim bilir ne hayır yaptıda bu onun diyeti oldu.. çok geçmişler olsun..hepimize de İbret olsun...
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arabayı görüp sağ çıktıklarına inanmak mucize ama öldürmeyen allah öldürmüyor işte demekki daha görecekleri yaşayacakları zamnalra varki allah onları korumuş geçmiş olsun
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Allah korumuş. şükürler olsunki bişey olmamış :) hallerine şükretsinler :) araba için de üzüldüm açıkcası .:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tofaş'ın Kuş serisine binmektense motora kasksız binmek daha güvenli.

Bak şimdi..Gene taş attın....:pr::pr:

Lam türkiyede yüzbinlerce aile bunlara biniyor.... Ben de dahil......:cat::cat:
Habire kötüleyip durma.... :bounce::wiinkk:

O kamyonun altına mercedes i sok... Bak bakalım farklı bir görüntü bulabilecek misin?.... :cat::cat::cat:

Kaza feci.... Çok feci hemde.... Allah korumuş.... Sevenlerine bağışlamış.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gercekten inanması cok güç arkadaşlar ; Allah ın takdiri işte.. Araba denen bişey yok resmen ortada ; Allah Korumuş...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bak şimdi..Gene taş attın....:pr::pr:

Lam türkiyede yüzbinlerce aile bunlara biniyor.... Ben de dahil......:cat::cat:
Habire kötüleyip durma.... :bounce::wiinkk:

O kamyonun altına mercedes i sok... Bak bakalım farklı bir görüntü bulabilecek misin?.... :cat::cat::cat:

Kaza feci.... Çok feci hemde.... Allah korumuş.... Sevenlerine bağışlamış.... :cat::cat::cat:

Abi Çin malı olmayan hiçbir yeni araç bırak kamyonu, üzerinden uçak gemisi geçse bu kadar pestil olamaz :) Tofaş'ın 2000'e kadar ürettiği Kuş serisi İtalya'da 1990'da kalktı üretimden. Kuş serisi araç almam, aldırtmam, trafikte yakınında bulunmam, binene de kasksız motora binene kızdığım gibi kızarım :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öldürmeyen Allah öldürmüyo derler ya o hesap ne dielim geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
OHA!
Demekten başka bişi söylenmez ki buna takdir-i ilahi be abicim yaw..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim kütük burun kıvırıyor ama aynı kazayı bmw ile yapsalar sağ kalamazalardı büyük ihtimal.
neden mi? anlatayım:
muhtemelen ilk çarpışmada arabanın bütün bağlantıları dağılıp içindeki yolcuları dışarı fırlattı ve daha sonra kamyonun altında pestil oldu.
Türk möhendisleri bunu hesaplayaraktan yapıyor bu arabaları
hemde parçası ucuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst