2009 Eurovision Şarkı Yarışması-Hadise'miz

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
2009 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Moskova'da ülkemizi bu kez Hadise temsil edecek arkadaşlar :) Türkiye Radyo Televizyonu (TRT) Şebnem Ferah ile Hadise arasındaki kararsızlığının düğümünü çözmek için tercihini Hadise'den yana kullandı :) Şebnem Ferah da alanında iyi sanatçılarımızdan evet ama Hadise kadar dünyaya açılmış ve kendini dalında ispatlamış değil şahsi görüşüm:) Ben şahsen bu kez Hadise ile başaracağımıza inanıyorum :) bu kızdaki hüner estetik güzellik herşeye değer :) Has Türk kızı olmasına rağmen Belçik'da yetişmesinden dolayı yabancı dilini çok daha güzel konuşuyor ve bu bence gurur verici:) özellikle Deli Oğlan ve Aşkkolik şarkılarıyla kendinden bahsettirdiği bu dönemlerde ülkemizde her radyoda her köşe başında her mp3player ve her telefonun çağrı alma sms vs seslerinde de duydukça ben adeta kendimden geçiyorum :mrgreen: ve olduğum yerde dans edesim geliyor :) zaten işyerimde yemek molasından ve çay molalarından arta kalan 10-15dk'lık vakitlerimizde fabrikamızda çalışan dansçı bir arkadaşımla adeta kendimizden geçiyoruz :)

HADİSE'nin sonuna kadar destekçisiyim. :) kendimize oy verebilseydik ben vallahi de 250 kontörlük oy boşaltabilirdim :)


BAŞARILAR HADİSE




9952bd1.jpg


5505jg3.jpg


2641si2.jpg



bütün forum siteleridne var haberi :) bu da benden olsun :wiinkk::wiinkk::wiinkk: hoşçakalın:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet ben de gazetede okumustum.. Basarılar dilerim ; Güzel kız walla :p
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
Sahne şovu ile tam Eurovisiona göre. şebo fanatiği olmama rağmen gitmediğine sevindim. önünde mikrofon sehpası ile sabit yapılan bir şov yeterli olmayacaktır. Hadise sahneyi ziyadesiyle dolduracaktır :)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadise seksi güsel hatun inş. oynamasıyla sahne şovuyla birinci olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçenlerde konserine gittim (Belçikada) arka kulise gizlice girdim ve baktim hadise makyaj yapiyor , ssst güzelim bize imza yok mu dedim bi anda döndü ve nasil girdin içeri dedi ve gülümsyerek pes dogrusu içeri girse girse Türk girer deyip imzali fotografini verdi ... yalanim yok vallah gerçekten..

He birde bu sene sadece SMS ile oylanmiyor yeni 6 kisiden olusan uluslar arasi jüri olusturdular , önceki SMS olayinda çok haksizliklar oldu diye jüri olmasi sart denildi .. bakalim insallah bizim deli kiz birinci olur....
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hemşerim benim Eurovision da Hadise olacak Hadise kop kop kop::pulp::::pulp::::pulp::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst