Kışın motosiklet hasreti

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
İşleriminden dolayı 8 gündür motosikletime binemiyorum, bu hafta sonuda binemiyeceğim ve acaip özlüyorum,
bizler akdeniz bölgesinde yağış olmadığı sürece kışın bile rahat rahat motosikletlerimize binebiliyoruz, diğer bölgedeki arkadaşlarım kışın ne yapıyor :silent:acaba motosiklet hasretlerine nasıl gideriyorlar :silent:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
bazen üşüyorum ama biniyorum yinede. Donuma kadar ıslanıyorum :) ama yinede biniyorum :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bende biniyorum hele soguk hıc onemli değil donanımlarımız var çok şükür de ancak Cok yogun yagmurda montdan akan su pantolonumu ıslatıyor o yuzden bıde pantolon alırsam tam olacak...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yağmurlar bastırana kadar binmeye devam. Sonra pantolon almak lazım :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
vaybe millet yağmurda da soğukta da biniyormuş :cyclopsan
Ben yağmurda binmiyorum :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yazı kısı bilmem ; Hava yağmıyorsa Çıkarıyorum kullanıyorum ; ondan sonra yağsa da farketmiyor :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aynen dediğin gibi ; Burda Her zaman hava bozuktur ; sabah bulutsuz olsa dahi saat 11.00 geldiğinde hava nın Çiğselemeye basladığını görürsünüz :p
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Farketmez ben zaten kar yağmasını bekliyorum, en çok karda sürmesi zevkli oluyor.
Karda düşmesi bile ayrı bir zevk,
Bu fotoyu düştükten sonra çektim iki motorda düşmüştü:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
delikanlı olan burda biner çorumda ikamet ediyorum 2 senedir burda kalıyorum (askerliğimi kuzey ırakta yaptım dam dolusu kar derlerya aynen öle kar vardı soğuktu) yanlız ben ömrümde daha böle soğuk görmedim ayazla karışık -37

giyisi felan hikaye olur
motoırdan sıcak suyla ayırırlar
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
:mrgreen:
çorumda arkadaşım burda havasoğuk demek yetersiz kalıyo corafi konumu üstü samsun altı ankara yani anadoluyu karadenize balayan bir köprü denilebilir yukardan esince karadenizin soğu aşağıdan eserse anadolunun ayazı...ee haliyle -37 oluyo ben katiyen binmiyorum (belki inanılmıcak ama gözümün önünde geçen kış sığırcık denen kuş türü çam ağacından diğer ağaca uçacaktı hayvan resmen havada uçmasıyla yere düşmesi bir oldu arkadaşla yanına gittik hayvan kaskatı olmuş...kanımca beklerken donacaktı uçmak istedi kanatları tutuldu zannedersem) burda hersene tüpcü ve su taşıyan motorcuları yaza yakın gömü yolar:) 4 ay kış oluyo sen gel birde bize sor
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bizim burada kış yok 4C 'den aşağı düştüğü nadirdir.ancak ağrı dağının -40 C soğuğunu çektikten sonra 4 derece bana hikaye geliyor.artık güllük gülistanlık geliyor motosikletime binmek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst