Sitenin Rss Hizmeti Yok!!!

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
arkadaşlar ben özellik gün içinde iş yerinde sitede sürekli onlie durumdayım. Ama tabi ki pc iş yaptığım için site hep arka planda kalıyo ve sayfayı yenileme komutunu yada F5 kullanarak sitenin güncel sayfasına ulaşıyorum. Fakat bazı haber sitelerinin bilindiği üzere rss hizmeti var. rss okuyucu programlarla msn deki gibi yeni eklenen bi haber hemen pencerecik şeklinde bildirilio bizim sitede de yeni konu açılınca böle bi pencere çıksa felan diyorum. Yani teknik kısmını bilmiyorum belki teknik olarak mümkün değildir ama eğer olabiliyosa da fena olmaz hani. öyle değil mi?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aBİ BENİM GİBİ ADAMLAR O KADAR ÇOK GEREKSİZ KONULAR AÇIYOLARKİ SIKILIRSIN o pencereleri görmekten:bounce:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Toknolojiden faydalanmak gerek kanımca....

Yenilikçi olmak zarar verirmi?..Bu soru tartışılır....
Tartışma sonuda asma kilitle noktalanır kanımca..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst