- Katılım
- 17 Tem 2007
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben özellik gün içinde iş yerinde sitede sürekli onlie durumdayım. Ama tabi ki pc iş yaptığım için site hep arka planda kalıyo ve sayfayı yenileme komutunu yada F5 kullanarak sitenin güncel sayfasına ulaşıyorum. Fakat bazı haber sitelerinin bilindiği üzere rss hizmeti var. rss okuyucu programlarla msn deki gibi yeni eklenen bi haber hemen pencerecik şeklinde bildirilio bizim sitede de yeni konu açılınca böle bi pencere çıksa felan diyorum. Yani teknik kısmını bilmiyorum belki teknik olarak mümkün değildir ama eğer olabiliyosa da fena olmaz hani. öyle değil mi?