Trafikteki En Tehlikeli Bombalar....

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Yaz kış motorumla işe gidip gelidiğim için trafikte her gün yeni bişi öğreniyorum..Hangi araçlar daha tehlikeli,nasıl yapmalı nasıl etmeli gibilerinden yani..

Buna dayanarak ufak bir anket yapmak istedim..Bakalım ortaya nasıl bir sonuç çıkacak.Şimdi diyeceksinizki bu seçeneklerin hepsi tehlikeli..haklısınızda ama sadece birini seçin ve bakalım ne çıkacak..

Trafikte ilerlerken hangi aracı daha çok patlamaya hazır bir bomba olarak görürsünüz:silent:

A) Boş giden ticari taksiler.
B) Dolmuşlar
C) Kamyonlar
D) Diğer motorsikletler
E) Hususi Otomobiller
F) Yayalar (hoş bu araç katagorisinde değil ama olsun)
G) Hiçbiri

Benim favori şıkkım A şıkkı ..aman diyim arkadaşlar boş giden bir taksinin sağından gitmeyin derim.Adamlar müşteri gördümü bırakın sağında motor varmı arabanın üzerinden bile atlarlar.
Saygılar...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
F şıkkı diyorum yayaların ne yapacağını anlamak cidden çok zor.
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
87
Bence A) şıkkı adamlar müşteri ararken gözleri dönüyor , dikkat etmek lazım koskoca belediye otobüslerinin önüne atıyorlar kendilerini.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ticari kamyonet ve minibüsleri de ayrı bir kategori olarak değerlendirmek lazım.
çünkü bu tip araçları genellikle ehliyet sahibi olmaktan başka niteliği olmayan hayta takımı kullanıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben j şıkkı diyorum yani hepsi trafikte bi sürü asalak var ne halt yicekleri belli olmuyo..
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
bunların hepsini seçemiyeceğim için tek bir şık olarak F diyorum.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
araçları insanlar kullanır.Eğitim ve tecrübesi olmayan tüm sürücüler potansiyel bombadır.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
22
motosikletlere gıcık olanların hepsine gıcık oluyorum:mrgreen:. bazen otomobiller bilerek önümü kesiyorlar. yayalarada gıcık oluyorum. karşıdan karşıya geçerken motosikletiz diye yanıma kadar geliyorlar neredeyse.:pr: dolmuşlarada gıcık oluyorum. 10 km hızla gidip adamın bütün sinirini tepesine çıkarıyorlar. ticari taksileri zaten söylemeye bile gerek yok.onlara her daim gıcığım. diğer motosikletlere gıcık olmuyorum fakat kullanıcılarından bazılarını hiçbir korumasız görünce adımızı kötüye çıkardıkları için onlara gıcık oluyorum. :farao:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
motosikletlere gıcık olanların hepsine gıcık oluyorum:mrgreen:. bazen otomobiller bilerek önümü kesiyorlar. yayalarada gıcık oluyorum. karşıdan karşıya geçerken motosikletiz diye yanıma kadar geliyorlar neredeyse.:pr: dolmuşlarada gıcık oluyorum. 10 km hızla gidip adamın bütün sinirini tepesine çıkarıyorlar. ticari taksileri zaten söylemeye bile gerek yok.onlara her daim gıcığım. diğer motosikletlere gıcık olmuyorum fakat kullanıcılarından bazılarını hiçbir korumasız görünce adımızı kötüye çıkardıkları için onlara gıcık oluyorum. :farao:

Hocam ne yaptın sen yaa:queen:çok patlamaya hazır bomba gördüm seni...dur bi rahatla sakinleş,tamam geçti..:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
nedım a mı dım hıss sayın blackpanther bı yardımcı bulun bak dıger cokerlerımıde yedın helak oldum burda lutfen :mrgreen:

evet bukadar saka yeter
bence otobusler ve mınıbusler en buyuk tehlıke bunlar
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
e ve f diyorum ben. İnsanlarımız, belki de hayat gailesindendir, ahmak ahmak yürür oldular sokaklarda. Otomobil almak, ehliyet almak kolaylaşınca da kedi köpek araba üstünde...

Diğer bir seçenek olabilir mi:

h) pizzacı activa'lar... Bunlar çok sık başıma dert oluyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabiki J şıkkı ama sana hangisi daha tehlikeli geliyor??

kara kedi ben encok hususi otomobil ve yayalardan şikayetçiyim..

adamlar amip gibi terliksi hayvan gibi önüme atlıyolar..

bi gün birinin üstüne çıkacam hadi hayırlısı..
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
ben A diyorum önüme trafikte hep sorunum onlar,bide yayalar vardı 2 adet cat cat korna o işi halletti heheh:mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
bence hepsi.insanlar trafiğe çıkınca önceliği kendinde sanıyorlar.beni nasıl olsa görüyorlar,körmü bunlar ya gibi.3-5 saniye sonra devam etse (dursa) belki tşk. bile edilir.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
41
ben F şıkkı diyorum çünkü bi keresinde yayanın birini motorun ön çamurluğuna oturttum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst