ayıptır sorması r 12 nin motorunu koyduda bisi nereye koydu? arkadaşım aynı arabayı bende draglara sokmak için baya bi hesap kitap yaptım hatta 106 gtı ın motorunu koyacaktım ve arka koltukların iptali gerekiyor.. artı yeni kanuna göre sen bir aracın motorunu değişeceksen ruhsatta geçen tip harici bir motor takamıyosun.... nasıl olacakta reno motorlu bis trafiğe çıkacak?
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
sende bilirsin bunun birsürü yolu vardır yeni motor numarası v.b.
Ama cidden tx motorunu koydular hatta suan 3 tane biste var piyasada gezerken hiç görmedim ama sanayi içerisinde denemiştim.
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
arkadaşım canım kardeşim adaşım bak şimdi eskiden taksiciler ne yapıyodu? audi 80 dizel motorunu şahine doğana takıyodu yürüyodu dimi? ha 3.18 motoru taktığımız 131 de oldu lafım yok ama son 3-4 yıldır bu tarz motorları takamıyosun. yassak. biz benzinli dobloya 1.9 jtd motor takacaktık bak kasa aynı frenler vs aynı ve bu motor tipide o arabada var. emniyette yassah hemşerim arabana sadece orjinal motturu neyse onu takarsın dediler. yani eskisi gibi işletemiyosun. hadi bunu geçtim r12 motoru için arka koltuklar iptal oldumu?
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
fazla incelemedim hatırlamıyorum daha dogrusu ama aradan 4-5 yıl geçti zaten
O zamanlar herkez o bise bakardı nasıl gidiyo diye
Bu arada trafikler uğraşmıyorlar ki işin birsürü yolu var diyorum ya hem bu konuları açmak istemiyorum kanunen yasak çünkü
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
arkadaşım söylede bilelim. benim taktığım tüm motorlar yasa dışı... bu motorlar şu anki yasaya göre kullanılamaz ama kullanılıyor. fakat sen tutupta yasallaştıramazsın şu an... düşünsene şahinin askı donanımlarını frenlerini değişmeden 3.25 motoru taktığını... ne olacak? ondan izin yok.. yolu varsa hayrına bi yazda bizde uygulayalım en az bu taz 7-8 tane müşterim var aradan yolumu bulurum
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
gel sana bizim ford taunusu verelim 89 model 1.6 lpgli. beyaz renk
[COLOR="Red"][I]meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,[I][/I][/I][/COLOR]
Yeni yasaya göre farklı motor koymak yasakmış hakkaten(sonradan duyduk ya)
Avrupa'dan falan sandık motor getirip kullanıyordu yarışcı abiler
Ben 4 bin ytl civarı için Skoda Favorit öneririm.
Geçenlerde hurdacı(çıkma oto parça işi yapan) bir tanıdığım cillop gibi Subaru Justy'yi 1500 ytl'ye aldığını söyledi.
Eldede parça olunca ufak tefek sorunlarını halletmişler.
Biraz araştırılsa çok ucuza idareten kullanılacak araçlar bulunabilir.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
bence kartal toros gibi steyşın birşey al motorda bir sıkıntı olursa da arkasına atar götürürsün.
ama biraz daha göze hitap eden konforlu bir araç istiyorsan
hyundai excel gls güzel.92 94 arası üretildi sanırım.4 cam otomatik hidrolik direksiyon .1,5 motoru var.
al bitane şahin lpgli 3,5 veya 4 e bulursun
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
Peder tutturdu araba al diye bende motoru atmadan kapıya koymalık bir araba arıyorum benimde kafamda 131 serisi ve lada niva var dayımda 131 şahin var ve kmde 110 bin yakıyor. 1.6 lt motor lpgli benim motordan az yakıyor. Parçasıda ucuz. komple torpido 60 ytl 4 buji 25 lira 89 dan sonra yeni kasalı modelleri çıktı iyi araştırıp kelepir bir araba almalı. kuş serisi çok daha ucuza modifiye edilebiliyor ben alıp biraz kurcalamk istiyorum. eski kasa bir 131 alıp biraz kaporta masrafı ile yeni kasaya çevirebilirsin. Ben yeni kasa yerine eski kasa alıp uyugn bulmak zor ama bir mirafiori sahibi olmak istiyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
4 liraya arabamı olur?
drag yarışlar için 87 205 topladığım yıllarda bostancı sanayide bi bahattin ustam vardı ve derdiki
'Eski arabaya zenginler binerr gökhanım..'
anlaştıkmı?
GKN MOTORS
ARBETUS, af buyur miafiori ne demek
GKN , anlaştığımız söylenemez , yeni arabaya binmek için çoook çalışmam gerek, kolay mı bu devirde ; 1- benim gibi tecribesiz olacaksın ve yüksek model alacaksın ; 2- Zaten para yok alcan vurcan bi tarafa al başına iş ; ayrıyeten yeni modellerin vergisi , kaskosu ,cartı curtu çok masraflı
anlayacaın aşağı tükürsen bıyık , yukarı tükürsen sakal
Senin usta ; zenginlerin antika merakından dolayı öyle demiştir anladım ben , yoksa zengin adam napsın 85 model golfü:
Neyse almıyorum şimdi bişey , iyice kafam karıştı
mirafiori bizim murat 131 diye bildiğimiz arabanın italyan versiyonudur. asıl ismi fiat 131 olan modelin mirafiori adlı versiyonudur. bu modelin en büyük özelliği sport versiyonlarının tek kapı olması ve üstten çift eksantrikli orjinal olan 2000 cc lik motoru olmasıdır. artı bu araçların lüks versiyonunda o dönemde klima deri döşeme elektrikli cam gibi özelliklerde bulunmkataydı...
buda tek kapının resmi;
buda yapılısı
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Bir murat'ı mirafiori ye çevirmenin (görsel olarak) maliyeti nedir? Ben internette mirafiori abarth ın body kitinin takılmadan önceki fotolarını buldum. ondan yola çıkarak o parçaları çıkartabileceğime inanıyorum. nette 4-4500 ytl dolaylarında 1.8 lt 4 kapı mirafiori bulmuştum ama ne kadar gerçek bilmiyorum. 2 kapı ve 2000 tc motorlu mirafioriler el yakıyor zaten resimdeki siyah mirafiori sahibinden de 16000 ytl ye satılıyor.
124 ve 131 bir insanın en kolay erişeceği efsane otolar arasındadır. bugünün Türk ralli pilotlarının bir çoğu (Volkan Işık Ercan Kazaz) Fiat 131 Abarth ile kariyerlerine başlamışlardır. Benimde kullanmaktan zevk aldığım bir otomobildir. Ayrıca mirafiorinin lüks versiyonund Türkiyede doğan Avrupa da da Super miafiori denmektedir. Avrupa'da 1983 yılına kadar üretilen 131, ülkemizde sanıyorum 2002 ye kadar üretildi. Türkiye'de Tofaş markası ile üretilen 131, Yurt dışında Seat 131 olarak da üretilmiştir. Yanılmıyorsam sport versiyonunda, Bertone ninde katkısı vardı.
@GKN
anlaşamadık maalesef, 4000 ytl miz var motor alamıyoruz ya çinli ya da eski sorunlu. Araba alamıyoruz. Bu paraya Mezar mı yaptıralım?
@başkentin_asi_pilotu sorularıma cevap verirsen sevinirim.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Arkadaşım bunun maliyeti yerine ve ustasına göre değişir. ve kabaca bişey denmez ancak eğer dört kapı bir 131 i çevireceksen 300-350 ytl ye tamam. yok dört kapıyı tek kapı yapacaksan buda ortalama 2000 ila 4000 ytl arasında değişir. 1.8 ini ben hiç görmedim. 1.4 1.6 2.0 larını gördüm hatta kollandım ama diyorum ya 1.8 i hiç görmedim ve benced alınmaz. 2000 cc ye bir çok parçayı rahatlıkla uydurabiliyorsun fakat 1.8 de sıkıntı çekersin. türkiyedeki doğan avrupadaki supermiafiori işinde yanlışın var yanlız. burada da italyadada ortak üretildiler 124 131 fakat bizim seriler kuş serisine geçince yani doğan şahin kartal 88 de kasa yenilediğinde italyada daha lüks ve bence daha güzel görünen regatalar mevcuttu. kuş serisi bu kalıplar üzerine yapıldı. yani devşirme bir araç. italyanlar zaten o dönemlerdede tempra tipo derken ne arabalara binerken bize yıllarca kuş serisi yutturuldu... halen italyada türkiyede olmayan bir çok model var... 131 i üretim bandında tofaş gezisi sırasında görmedim fakat 2005 yılında halen doğan şahin. 3. dünya ülkeleri için (ne demekse artık ) üretiliyordu ve sanıyorum 2006 nın sonuna kadar sürdü ve 2007 nin başında kalıplar ütopyaya yollandı.....
ha alıcam dersen bence bulaşma... ben sanayiciyim bende düşünüyorum şu an bir mirafiori ama o araba bana koymaz. bozulursa rektefe isterse kendim yaparım ve yaptıracağım parçalar senin yaptırmaya kalktığın işlerde %50-60 ucuza gelir. artı bi arkadaşında dediği gibi eski arabaya binmek zengin işi denir ya doğru gibi aslında bozuldukça ben uğraşırım fakat sanayici değilsen sana zor olur arkadaşım...
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Bahsettiğim supermirafiori, kare farlı olandı. YAni TR'de eski kasa doğan olarak satılan modeldi.
Bu da bir dönem Seat tarafından üretilen 131 den birisi.
Yeni kasa kuş serisi Regata dan esinlenerek yapılmıştı zaten. Motorumda olduğu gibi arabamda da kendimden birşeyler olsun istiyorum. italyada 131 banttan çekilince 132 çıktı daha sonra regatalar çıktı TR 'deki yeni kasa kuş serisi melez gibi birşey zannımca.
Cevapların için teşekkürler. BAşkentin_asi_pilotu
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bu arabaları toplayacaz ama 1972 ve altı araçları trafikten çekiyorlar toplarken bunlarada dikkat etmek lazım
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)