allah askına yaaw su ılana bakın..:)

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Koptum oğlu koptum :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
big5196050756332d3p4227rp9.jpg
::whip::

:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resim çok fotojenik..... Arkadaş lahmacun güzeli .......:queen::queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yahu adam motora heybe koymuş iyimi,bir semeri eksik:queen:

ilk foto mükemmel :mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
"babam çok zengin bana yamaha bayisi açacak" kısmının ilanla ne alakası var acaba :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İlanın Açıklama Kısmı:
" Ben Silifkede lahmacuncuyum:silent:, aynı zamanda boş vakitlerimde gitaristim:silent:, motor işindede mezarcılık yapıyorum:pr:. Ben motor parçacısıyım:silent: babam çok zengin :silent:bana yamaha bayisi açacak.:silent: "
.
.
.
Her cümlesi ayrı bir trajedi....:cherry:
Bu kadar işle uğraşırsan, baban da zenginse "bayii değil fabrikasını alırsın hemşehruuuuu"...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
yaa bu kadar olur yanı.hanı fotograf fılan olmasa ılanı veren 4-5 yaslarında bır cocuk gıbı canlanıcak zıhınde ama bır kez daha anlıyoruz akıl yasta degıl...:p (babam bana BUYUYUNCE yamaha bayısı acacak:queen:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
puhahah çok komik biri pis şaka yapmış arkadaşaaa :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çatlayacam gülmekten be::xs06::şu duruştaki vahşi cazibe bitirdi beni::xs06::
mersindeymiş adam bide,rezil olduk...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
puuuuhahahaha:queen::queen::queen:

MUhtelemen resimdeki kişi ile ilanı veren kişi aynı degil. Birisi arkadaşı pis bir şaka yapmaya çalışmış..İşin iyi tarafı başarmışta:queen:.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
"Ben Silifkede lahmacuncuyum, aynı zamanda boş vakitlerimde gitaristim, motor işindede mezarcılık yapıyorum. Ben motor parçacısıyım babam çok zengin bana yamaha bayisi açacak"

Abı koptum ya bu nasıl bır ılan adam Lahmacuncu babası zengın ve YAmaha bayisi acacak ona :)
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
bu aşamadan sonra bır karaar aldım arkadaslar bu adamı kurtarmak lazım.silifkeye gezi duzenleyelım. bu adamı meshur edelim...:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
big5196050756332d3p4227rp9.jpg


Ben bunu masaüstü resmi yaptım, sürekli görmessem geriliyorum. :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst