- Katılım
- 4 Ağu 2006
- Mesajlar
- 732
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sürekli olarak bana sizi anlamadigim denildigine göre isin bir asli vardir diyerek üyeligimin iptalini istiyorum.
hep yazilanlari yanlis anlayan ben olduguma göre bariz bir "bad/poor match" olayini yasiyoruz. ben kendimi düzeltmeyecegim bir yasa geldigime göre ve koca MTnin kendini düzeltmeyecek bir kitle büyüklügüne eristigine göre en iyisinin üyelik iptalinin sizlerin sinirini yipratma acisindan en iyisi olacagini düsünüyorum.
simdiye kadar okdugum yazilar acisindan aranizdaki teknik acidan en iyisinin denizcimuzaffer ve sürüs teknigi olarak da eniyisinin boy olduguna inaniyorum. simdiye kadar yer yer onlara itiraz etmis olsam da amacim onlarin bilgilerini elistirmekten cok alternatif bir bakis acisi sunarak konulari olabildigince genis bir acidan sunmak idi. bunun cogu zaman yanlis anlasildiginin farkindayim. ancak kabul etmeliyim ki yer yer benden kaynaklanan ve yersiz olan bir kabul görme istegininin de ifadesiydi. bunun dogru olmadigini düsündügümden artik kendiligimden dur deme vakti geldigini düsünüyorum. herseye ragmen yazdiklarim sizleri yer yer kizdirmis olduysa bile üzerinde biraz düsünüp isinize yariyacak kisimlarini kendinize katminizi tavsiye ediyorum - üslup olarak hosunza gitmemis olsa bile yazdiklarim cogunda isinize yarisyacak dogrular/gercekler var!
dedigim gibi, bu forumda size ve bana daha fazla yarali olamiyacagimi düsünüyorum. boy ve denizcimuzaffer'in bikmadan usanmadan dogru bildiklerini sizlere anlatmasini diliyorum. cocuk olmama ragmen kismen cocukca davranmis oldugumdan özür dilerim. insallah iyi niyetli olarak yazdigim veya itiraz ettigim konulardan isinize yariyacak bilgileri cikirar ve olabildigince emniyetli olarak motosiklet/scooter keyfini sürersiniz.
hepinize keyifli bir forum ve emniyetli sürüsler diliyorum. kendinize iyi bakin!
saygilarimla,
kaan
not: bu yazima lütfen cevap vermeyin! sadece "predator[23rd]" üyesini silin gitsin...
hep yazilanlari yanlis anlayan ben olduguma göre bariz bir "bad/poor match" olayini yasiyoruz. ben kendimi düzeltmeyecegim bir yasa geldigime göre ve koca MTnin kendini düzeltmeyecek bir kitle büyüklügüne eristigine göre en iyisinin üyelik iptalinin sizlerin sinirini yipratma acisindan en iyisi olacagini düsünüyorum.
simdiye kadar okdugum yazilar acisindan aranizdaki teknik acidan en iyisinin denizcimuzaffer ve sürüs teknigi olarak da eniyisinin boy olduguna inaniyorum. simdiye kadar yer yer onlara itiraz etmis olsam da amacim onlarin bilgilerini elistirmekten cok alternatif bir bakis acisi sunarak konulari olabildigince genis bir acidan sunmak idi. bunun cogu zaman yanlis anlasildiginin farkindayim. ancak kabul etmeliyim ki yer yer benden kaynaklanan ve yersiz olan bir kabul görme istegininin de ifadesiydi. bunun dogru olmadigini düsündügümden artik kendiligimden dur deme vakti geldigini düsünüyorum. herseye ragmen yazdiklarim sizleri yer yer kizdirmis olduysa bile üzerinde biraz düsünüp isinize yariyacak kisimlarini kendinize katminizi tavsiye ediyorum - üslup olarak hosunza gitmemis olsa bile yazdiklarim cogunda isinize yarisyacak dogrular/gercekler var!
dedigim gibi, bu forumda size ve bana daha fazla yarali olamiyacagimi düsünüyorum. boy ve denizcimuzaffer'in bikmadan usanmadan dogru bildiklerini sizlere anlatmasini diliyorum. cocuk olmama ragmen kismen cocukca davranmis oldugumdan özür dilerim. insallah iyi niyetli olarak yazdigim veya itiraz ettigim konulardan isinize yariyacak bilgileri cikirar ve olabildigince emniyetli olarak motosiklet/scooter keyfini sürersiniz.
hepinize keyifli bir forum ve emniyetli sürüsler diliyorum. kendinize iyi bakin!
saygilarimla,
kaan
not: bu yazima lütfen cevap vermeyin! sadece "predator[23rd]" üyesini silin gitsin...