Nazar diye bişey varmıdır?

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Evet ben bu konuyu hep merak etmişimdir,nazar varmıdır,varsa nedir,nazar boncuğu ne işe yarar,bu gün evden çıkarken 3-4 kişi motora bakıp aman ne güzel,nasıl gidiyor ,kaça aldın şudur budur gibi bir sürü nazara meal bakışlar attılar,yolda giderken ula dedim uçmayak bi yerden aşşağı,Nazar varmıdır acep?
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
ccbbdd, bende motoru alıralmaz bir nazaboncuğu edinip taktım. İşe yarayıp yaramadığını bilmiyorum ama, denemekten zarar çıkmaz değilmi? sakata gelmiyelim yani :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
ben bu konuda bilgi sahibiyim. nazar vardır dinimizde. ama boncuk olayı sadece batıl bir inançtır. aynen dilek ağacına çaput bağlamak veya havuza para atmak gibi. :farao:
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
257
nazarın varlığına ınancım sonsuzdur ve çoook nazarım deger manyak bi göz var bende bişeyde gözüm kaldımı tamamdır hasar kesindir
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
nazar var ise bunun bir antinazar yöntemide olmalı,bu boncuk olur,tuz olur,fiş olur,yani birşey olmalı..ayrıca mavi gözün nazarı daha mı çok değer,ben bilime inanırım bunun bilimsel bir açıklaması varmıdır peki?
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
CCBBDD KARDEŞ NAZARINDA BİR DUASI VAR. NİYE SOMUT BİŞEY BEKLİYOSUNKİ? GELECEĞİ KİMSE BİLEMEZ DEĞİLMİ. BUDA ÖYLE BİŞEY.


******************************************
- Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Kullanıcıların özellikle forumdaki yazışmalarda olabildiğince düzgün Türkçe kullanmaları önerilir. Tamamı büyük harften oluşan, noktalama işaretlerine yer verilmemiş veya haddinden fazla seviyesiz bir tarzda yazılmış iletilerin zor anlaşıldığı ve anlaşılsa bile dikkate alınmadığı bilinmelidir. Bu tür hatalar ihtiva eden ileti veya başlıklar kaldırılabilir ve bu tür davranışları sergileyen üyelere ceza verilebilir...
- Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
******************S***********************
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
olsun duada olur o da somut en az boncuk kadar yahut 2side soyut ne farkederki,peki hangi duadır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bende motorumu dün teslim aldım sabah evden çıkarken Annem saolsun nazar boncuğu taktı aman Allah kem gözlerden korusun hepimizi :) :rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
shadow-vt demiş ki:
ayet-el kürsi+felak+nas
+1

çok dogru nazarın ilacı budur :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi insan bi hayırlı olsun falan der yaa :cyclopsani: :pale: :pale:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
evet nazar vardır annenin çocuguna bile nazarı deger ama nazar boncugu tamamen hurafedir arkadaşlarında dedigi gibi nazardan korunmanın yolları dualardır benim de kendi yaşadıklarımı anlatayım küçükken çok güzel dişlerim oldugundan herkes aa ne güzel dişlerin var öyle hatta kendi ailem bile dişlerim için dişleri çok güzel derlerdi ve önce dişlerim haliyle çıkmaya başladı tabi ortalarda boşluklar sonra ana dişlerim çıkmaya başladı ve sonra bisikletten düştüm ve en öndeki tavşan dişimi kırdım ve o günden sonra ne çektiysem dişimden çektim siz belki buna nazar olarak bakmayacaksınız ama ben tamamen nazar olduguna inanıyorum sadece bu degil tabi başka olaylarda yaşadım nazarla ilgili ama daha fazla anlatmayaym sıkılmayın :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cok ınanırım.helekı nazar boncugunun koruduguna nazardan daha cok ınanırım.bızı pek cekemeyen bı komsu kapıdan gecerken balkonda asılı nazar boncugu gozumun onunde asılı oldugu yerden dusup uc parca oldu.hemde kadın bızım eve bakarak balkonda naptıgıöı gormeye calısırken.ınanırım yanı.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
RUZGARSEVDALISI, hayırlı olsun kardeşim...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
aynı şekilde 3-4 kişi moturn cok guzel demıslerdı yakıt alırken. kalkmamla yere çakıldım. kesinlikle var bence.
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
geçmiş olsun imkanın varsa bi bağış yap koyun falan kes kendine 3 alıyorsan 1'ni olmayanlara ver :) motorun hayırlı olsun allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin:) ama yaptığın kazaları nazardan beladan çok dikkatsizliğine yorarsan bi o kadar faydasını görürsün.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
6
Var abi nazar ama ben bunu negatif enerji olarak algılıyorum. Yani çevremizde her an hazır ve nazır durumda. Ama bunu iyi veya kötü şekilde yönetecek olan da bizim olduğumuza inanıyorum. Nasıl kötü söz söylersen döner dolaşır gene sana gelir bunun gibi bir şey. Olaylara olumlu bakarak (nazar boncuğu takarak nazardan korunacağına inanmak da olumlu bir bakış açısı) bundan korunabileceğine inanıyorum.
Nazar boncuğu da hala alamadım ama. Bulduklarım çok büyük geldi. Selamlar.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
Evet nazra bende inanırım,bazı arkadaşların da belirttiği gibi boncuk işe yaramaz ve hatta bildiğim kadarıyla nazar boncuğunu nazardan koruduğuna inanmakta günah.Ben motorumun görünmeyen yüksek bi yerine mesela bu farın içi olabilir cevşen koyuyorum.Bu dua her türlü belalardan sizi korur inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst