Hangi Radyoları Dinliyoruz?

Hangi Radyoları Dinliyoruz?

  • BEST FM

    Oy: 9 37.5%
  • ALEM FM

    Oy: 5 20.8%
  • POWER FM

    Oy: 3 12.5%
  • NUMBER ONE FM

    Oy: 0 0.0%
  • RADYO KLAS

    Oy: 2 8.3%
  • RADYO TATLISES

    Oy: 1 4.2%
  • MYDONOSE TURK POP

    Oy: 0 0.0%
  • POWER TURK

    Oy: 3 12.5%
  • SHOW RADYO

    Oy: 0 0.0%
  • RADYO D

    Oy: 0 0.0%
  • SLOW TURK

    Oy: 1 4.2%

  • Kullanılan toplam oy
    24
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Benim pek fazla radyo dinleme kültürüm yoktur, uzun yıllardır aynı kanalı (belli programlar) dinlerim.

Acaba motosiklet kullanıcıları genel olarak hangi radyoları dinliyor?

Belkide daha önce hiç bilmediğimiz veya duymadığımız bir radyo programını yada radyo kanalını bu anket sayesinde keşfedip TV tutsaklığından kurtulup Radyo kültürümüzü genişletiriz. :cat:

Ankette dinlediğiniz radyo yoksa mesajınıza ekleyin ankete katacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Lüleburgazda fazla radyo alternatifim yok. :) Ama ist. otursam bir çok radyoyu dinleme imkanım olurdu sanırım.Tabii otomobil kullanırken :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eczane de radyo dinlemiyorum valla, genelde pc de kayıtlı (kenanım yani :p ) şarkıları dinliyorum...
Radyo dinlersem eğer, powertürk ve powerfm :)

Radyo D de Muzo vardı, her akşam dinlerdim..Şimdi Tatlıses de mecburen orayı dinliyorum.. :wiinkk:
Seçeneklere Tatlıses i ekler misiniz sayın modum :p :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar ben sabahları BESTFM'in GAZOZ AĞACI ve akşam da GAZOR'u yani CEM ARSLAN'ı dinlerim.Tavsiye ederim işe giderken ve işten çıkarken harika zaman geçire bilirsiniz.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
turkbase radıo ve nüve radyo internet üzerinden dinliyorum
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
Lisedeyken akşamları Alem Fm'de Zeki Kayahan Coşkun'u; bi de Radyo D'de Muzo'yu dinlerdim..

uzun zamandır öylesine açıyorum radyoyu:) ipod'lar sağolsun:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Lisedeyken akşamları Alem Fm'de Zeki Kayahan Coşkun'u; bi de Radyo D'de Muzo'yu dinlerdim..

uzun zamandır öylesine açıyorum radyoyu:) ipod'lar sağolsun:)

:cat: :cat: Matrax devam ediyor. 2002'den beri dinliyorum...(Tabi vakit buldukça.) :cat:

Alem FM , Matrax Hafta içi 23:00 - 02:00 arası :bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Power fm dinliyorum,arada da Slow Türk iyi gidiyor.Tabi radyo artık çok fazla dinlemiyorum bende,mp3 playerların yaygınlaşması radyoları biraz öldürdü gibi...İstediğin müziği netten kolayca bulmak da cabası oldu tabi ki.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
powerxl dinliyorum gerçekten çok güzel hem yabancı hem türkçe...80 ve 90ların türkçe ve yabancıları çalıyor. en az reklamla tadını çıkartıyorum
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
42
107.9 radyo dokuz eylül.dj ler dokuz eylül üniversitesi öğrencileri.rock ağırlıklı çalıyorlar.izmir de olanlara tavsiye ederim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sabahları Alem FM'de Nihat'la curcunayı dinliyorum sadece.

+1

sabahları 08:00-09:00 arası alem fm'de nihatla curcuna'yı dinlerim. 09:00-10:00 arasıda best fm de murat erdin'le konuşan gazete programını dinllerim.

bence her ikiside dallarında en iyileri.
alem fmdeki nihat yorumuna güvenilecek birisi dogruya dogru yanlışa yanlış diyen birisi ve birçok kez vali ile belediye başkanı ile davalık oldu. çok konuşan birisi ve lafıda yukarıdakilerin pek işine gelmiyor.ayrıca geyik ile karışık laf otutturmasını çok iyi yapıyor:mrgreen:

murat erdin ise sabah sabah tarafsızca oldugu gibi hiçbir degişiklige ugramadan haberleri dinleyebilecegimiz bir sunucu.ve ayrıca sabah konuğu 09:20'de Metehan Demir'in yorumlarıda dinlenilmeye deger.

ben her ikisininde yaptıgı programı begeniyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam Zeki kayhanın programını dinlerdim eskiden. Ama bi süre sonra monotonlasma yaptı bünyede simdi dinlemiyorum. Mp3 dinlerim genelde ama mümkün oldugunca Power FM deki Bay J' yi kacırmam, kacırmamanızıda tavsiye ederim arkadaslar. Havayı Koklayan adama takıldığı anlar bomba oluyor. Üstüne tanımıorum, Hastasıyım

2e31cc6b7ewv6.jpg
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ben "europa plus 126.0fm"u dinliyorum ama secenekler arasinda yok..:silent:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
aslında pek çok radyo alışkanlığım yok ama gece 10:00 ile 01:00 arasında tatlısesi dinliyorum diğer saatlerde radyo dinleme imkanım olsa bile açmadığım bir kanal aslında o belirttiğim saatlerde; yıllardır fırsat buldukça dinlediğim "muzo ile yastık sohbeti" programı için dinliyorum yani daha önce radyo d deydi daha öncede başka bir radyoda adam kanal değiştikçe bizde frakans kayıtlarımızı değişitiriyoruz anlıyacağınız :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Elıntcım Mete Han Demir 09.21 de başlar...:)

Sabahın köründe ister istemez bizim keko Gazoz ağacını dinliyoruz...çok zeki sayılmasada olayları irdelemesi yetiyor...sonrasında Ali Ferah Bod'dan spor yorumları...Adaşdan TR yorumları...sonracıma uyuz olduğum cıvıtık bir kız çıkıyor...ayçamıydı neydi adı...


öğlen 12 de adamım manyak Ceyhun Yılmaz çıkıyor...Hayri abiyle iddia geyikleri...son olarakda 18-200 arası mümkün mertebe Yavuzun Minibüsünü dinliyorum...Heleki Aziz başkan taklidine bayılıyorum...kaçmaz program...


Bay J den nefret ediyorum...Gezegen Mehmetden nefret ediyorum...


kafam yerinde değilse Radyo Şahinde eski Kral fm tayfasına takılıyorum...oda Cengiz Kurtoğlu şarkıları çıktığında...


Yabancı müzikte ise favorim 90.2 radyo hits...50 şarkıyı yıllardır tekrar tekrar çalıyor...artık alıştım hangi çalacak ezberledim...alışkanlık işte...
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
TRT FM, bazı geceler çok hoş latin müzikleri çalıyorlar
ADANA KRAL var bide, onlar da sabah 5 civarı kamuran akkor'dan bir ateşe attın beni diye bir şarkıyı çalıyorlar,hiç aksatmıyorlar sağolsunlar, onu dinliyorum, yakıyorum sigaramı, gün doğuyor,kafayı vurup yatıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst