Gerçekten güzel bir çalışma olmuş. Amator bir olay olmadığı belli oluyo. Yarışmaya veya benzeri bir etkinliğe katılmışlar sanırım...
Sosyal mesaj da verilmiş : Stüdyo yok , param yok diyenlere çok güzel bir ders...
Adamlar koskoca İstanbulu stüdyo olarak kullanmış. Alın elinize kamerayı sabah 4 - 5 de kimse olmaz. Takılın kafanıza göre
