20 yıl önce bile ne kadar güzelde bir şehir yapılaşması yapmışlar binalr çevre düzeni çok güzel fakat hastaneler,oteller,okullar,siteler,lunapark öylesine mahsun duruyorki
ayrıca heryer yemyeşildi ağaçlarlaçevrili idi facia ağaçlara zarar vermemişmi acaba?