Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Brodway rn mi rni mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Ocak 2020
    Selam arkadaşlar ben havalar soğuduğu ve yağmurlarda başladığı için bütçeme göre bi araba almaya karar verdim ve Renault un brodway modelinde karar kıldım hep parçası ucuz he az yakıyo ama brodway rn ve rni paketleri var biri karbüratör lü sistem biri enjeksiyon lu sistem bilenler yazabilirmi sizce hangisini almalıyım ve artıları eksileri nelerdir şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Tecrübeli DEDE'leri başlık altına davet ediyoruz.

  3. #3

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    karbüratörlüsünü al, hava boğazını Globe marka(en önemli nokta) elektrik izolasyon bandı ile %33.3(1/3) oranda kapatın lpgnin keyfini sürün. hidrolikSİZ direksiyon ve manuel camlar da tam bir spor salonu havası yaratır.
    hem enjeksiyonlusu daha pahalı
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    HerveauX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2019
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 2021
    Tüp takacaksan karbüratörlüyü al daha sorunsuz benzinli binicem dersen karbüratörlü çok yakar enjeksiyonlu modeli al

  5. #5
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava boğazını Globe marka(en önemli nokta) elektrik izolasyon bandı ile %33.3(1/3) oranda kapatın lpgnin keyfini sürün.
    Böyle yapınca ne faydası oluyor acaba?

  6. #6
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Birde konuyu doğru başlık altında açmayı becerebilsek...
    bassturbin bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    bence broadway ler tamamen çöp, buna kızacaklar olacaktır illa ama çöp arkadaş bence aynı paralara başka modellere bakın, lada samara, skoda favorit, ford taunus gibi , eski mitsubishi suzuki ler de işinizi görecektir

  8. #8

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Bütçen uyuyor ise efsane kasa toyota bak ,
    1,6 olmalı
    Tek nokta Enjeksiyonlu ,
    KArbüratörlüsü de fena değil.

    Onlar olmaz ise renoda saglamdır kötü değil. KArbüratörlüsünü alıp tüp takardım...
    Motosikletde CG/cub ne ise ise karbürlü REno 9 da öyledir.

    Opel corsa Renoult 19 ,Cilo 1 öneririm

    Ama R9 alacak isen fairfay alma 1,6 motorlu olanı, brezilya üretimidir ,1.4 motor oran orantı ile 1.6 yaptılar yeni tasarım degil direk oran orantı ile 1.6 çektiler sorunlu bir motordur. 19 un 1,6 sı farklı cilo nun ki de ..

  9. #9

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle yapınca ne faydası oluyor acaba?
    ben de tam bilmiyorum ama büyük ihtimalle arabanın orijinali benzine ayarlı olduğun için lpgye uymuyor olabilir, fakir karışım yaptırıyorsa o boğazı kapatıyor olabilirler

  10. #10
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Ama R9 alacak isen fairfay alma 1,6 motorlu olanı, brezilya üretimidir ,1.4 motor oran orantı ile 1.6 yaptılar yeni tasarım degil direk oran orantı ile 1.6 çektiler sorunlu bir motordur. 19 un 1,6 sı farklı cilo nun ki de ..
    siz bu söylediğinize inandınızmı acaba

    sanayideki usta almış eline yani bakmış 1.4 motor. ulan ben bunu oranlayıp 1.6 yaparım dünyayada satarımmı demiş

    en dandik çinlilerin bile tasarım ekibi mevcut. reno oran orantıyla motormu sürmüştür sizce piyasaya?
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  11. #11

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Rni enjeksiyonu motor. Ama tek nokta enjeksiyon vardi. Sadece enjeksiyon ve tüketim değil yazılım haritalandırması da daha iyi motor. Yeni teknoloji her zaman iyidir. Rni. Konu kapatılabilir.

  12. #12
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1.4 motor oran orantı ile 1.6 yaptılar yeni tasarım degil direk oran orantı ile 1.6 çektiler sorunlu bir motordur.
    Bunu açıklarmısın neyin oran orantısı ile hacmini 1,4 ten 1,6 ya çıkarttılar? TÜİK mi bu?

  13. #13

    Üyelik
    15 Ocak 2020
    Hepinize değerli yorumları için teşekkür ederim ben rni de karar kıldım

  14. #14

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz bu söylediğinize inandınızmı acaba

    sanayideki usta almış eline yani bakmış 1.4 motor. ulan ben bunu oranlayıp 1.6 yaparım dünyayada satarımmı demiş

    en dandik çinlilerin bile tasarım ekibi mevcut. reno oran orantıyla motormu sürmüştür sizce piyasaya?
    Aslında eşek olan aptal olan benim ki bilgisiz ama bildigini zaneden insana laf anlatmaya çalışıyorum..
    Biz mühendis/yöneticiler olarak emir veririz şunu şöyle çiz bunu bunu böyle yap diye , o EMİR alan işi çizen veriyi giren insan bunu kendi yaptıgını zaneder türkiyenin sorunu bu aslında ...Emir alan kendini mühendis ben olmasam bir şey yapamaz zaneder, ..Mühendis o şeyi çizmeyi bilmediginden çizmez o işe zaman ayırmak istemez vaktini daha kıymetli işler ile harcar ,yoksa sıkışır ise yaparda..

    benim tek yanlış yazdıgım şey yıllar yıllar yıllar geçmiş unutmuşum , brezilya yerine arjantin olacak.. ehh aradan 25-30 yıl geçmiş latin amerika ülkesnide karıştırıyım artık o kadar olsun...

    CL2 Motor
    https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...nte_engine#C2L

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu açıklarmısın neyin oran orantısı ile hacmini 1,4 ten 1,6 ya çıkarttılar? TÜİK mi bu?
    bu motor aslında 1,4 motor olan eski motorun karbiratörün büyütülerek yapıldı çakmasyon bir şey o yüzden de sorunları var,
    Zaten bu arabayı üç ülkede satıldı

    Bu uydurmasyonu işi yapan arjantin , Türkiye birde yine o taraflardan bir ülke kolambiya ,peru gibi bir yerlerdi ... Sağlam bir şey olsa Reonult merkezin onayladıgı birşey olsa zaten dünyaya satılırdı...

  15. #15
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında eşek olan aptal olan benim ki bilgisiz ama bildigini zaneden insana laf anlatmaya çalışıyorum..
    Biz mühendis/yöneticiler olarak emir veririz şunu şöyle çiz bunu bunu böyle yap diye , o EMİR alan işi çizen veriyi giren insan bunu kendi yaptıgını zaneder türkiyenin sorunu bu aslında ...Emir alan kendini mühendis ben olmasam bir şey yapamaz zaneder, ..Mühendis o şeyi çizmeyi bilmediginden çizmez o işe zaman ayırmak istemez vaktini daha kıymetli işler ile harcar ,yoksa sıkışır ise yaparda..

    benim tek yanlış yazdıgım şey yıllar yıllar yıllar geçmiş unutmuşum , brezilya yerine arjantin olacak.. ehh aradan 25-30 yıl geçmiş latin amerika ülkesnide karıştırıyım artık o kadar olsun...

    CL2 Motor
    https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...nte_engine#C2L

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------



    bu motor aslında 1,4 motor olan eski motorun karbiratörün büyütülerek yapıldı çakmasyon bir şey o yüzden de sorunları var,
    Zaten bu arabayı üç ülkede satıldı

    Bu uydurmasyonu işi yapan arjantin , Türkiye birde yine o taraflardan bir ülke kolambiya ,peru gibi bir yerlerdi ... Sağlam bir şey olsa Reonult merkezin onayladıgı birşey olsa zaten dünyaya satılırdı...
    onların başında da sizin gibi möhendiz/yöneticiler varmış oranlayıp motor yapmışlar demekki.

    güldürdün canısı

  16. #16
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında eşek olan aptal olan benim ki bilgisiz ama bildigini zaneden insana laf anlatmaya çalışıyorum..
    Biz mühendis/yöneticiler olarak emir veririz şunu şöyle çiz bunu bunu böyle yap diye , o EMİR alan işi çizen veriyi giren insan bunu kendi yaptıgını zaneder türkiyenin sorunu bu aslında ...Emir alan kendini mühendis ben olmasam bir şey yapamaz zaneder, ..Mühendis o şeyi çizmeyi bilmediginden çizmez o işe zaman ayırmak istemez vaktini daha kıymetli işler ile harcar ,yoksa sıkışır ise yaparda..

    benim tek yanlış yazdıgım şey yıllar yıllar yıllar geçmiş unutmuşum , brezilya yerine arjantin olacak.. ehh aradan 25-30 yıl geçmiş latin amerika ülkesnide karıştırıyım artık o kadar olsun...

    CL2 Motor
    https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...nte_engine#C2L

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------



    bu motor aslında 1,4 motor olan eski motorun karbiratörün büyütülerek yapıldı çakmasyon bir şey o yüzden de sorunları var,
    Zaten bu arabayı üç ülkede satıldı

    Bu uydurmasyonu işi yapan arjantin , Türkiye birde yine o taraflardan bir ülke kolambiya ,peru gibi bir yerlerdi ... Sağlam bir şey olsa Reonult merkezin onayladıgı birşey olsa zaten dünyaya satılırdı...
    Verdiğiniz linke göre bu motor Arjantin'de geliştirilmiş ve sadece Arjantin,Türkiye ve Kolombiya'da kullanılmış.
    Aynı motoru Renault 19 ve Clio'da kullanılmış.

    Bu arada karbüratörü büyüterek motor hacmini büyütemezsiniz.Çap ve strok oranları ile oynamanız gerekli.Çap ve strok büyütülüp motor hacmi arttıktan sonra doğal olarak o hacimdeki motoru besleyecek farklı bir karbüratör takılması gerekli.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  17. #17

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onların başında da sizin gibi möhendiz/yöneticiler varmış oranlayıp motor yapmışlar demekki.

    güldürdün canısı
    Ben bir şey yazıyorum , senin bilgin yok ama fikrin var olur muymuş öyle iş ben inanıyor muymuşum ..
    Benim sana kızdıgım nokta , bilgin yok fikrin var koca reno öyle iş yaparmıymış ...

    Bİlgin olmaya bilir inanmıyor isen araştırırsın .

    Yöneticilik kısmına gelince ona da cevap vereyim ,

    Hz,ali, hz ömer ,hz osman ,hz ebu bekir, bunların hepsi yönetici ,

    Adamın birisi geliyor Hz ali ye diyor ki , ya ali ukala ukala hz.ömer ile ebu bekir zamanında bir şey yoktu, osman ilesenin zamanında fitne fucur çıktı diyor,

    Hz ali nin verdigi cevap ise , ömer ile ebu bekir in arkasında osman ile ali vardı , Osman ile alinin arkasında sen ve senin gibiler var ..

    Sorun sizlerin cehaleti bilginiz yok ama fikir beyan ediyor olmanız , inanmıyor isen araştırırsın olmadıgını gösterirsin ..Sorunsuz oldugunu bütün dünyaya satıldıgını gösterirsin , Tr de bile o kadar çok sorun çıktı ki iki senede kaldırdılar diye hatılıyorum üretim den..

    ülkem adına üzülüyorum insan kaynaklarının bu seviyede olmasından dolayı malesef gülemiyorum , ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz linke göre bu motor Arjantin'de geliştirilmiş ve sadece Arjantin,Türkiye ve Kolombiya'da kullanılmış.
    Aynı motoru Renault 19 ve Clio'da kullanılmış.

    Bu arada karbüratörü büyüterek motor hacmini büyütemezsiniz.Çap ve strok oranları ile oynamanız gerekli.Çap ve strok büyütülüp motor hacmi arttıktan sonra doğal olarak o hacimdeki motoru besleyecek farklı bir karbüratör takılması gerekli.
    Dediğiniz konuları bilecek kadar teknik bilgiye sahibim , ben 25-30 yıl öncesine ait bir şeyi ilticaen yazdım , arkdaşların bilgisi yok ama fikri var.. Bugünkü dünya ile geçmişi kıyaslıyorlar , o dönem çok farklıydı , bazı şeyler deneme yanılma ile di, bilgisayarda 3D modellemeler yaygın değildi çok yoktu..

    Sorun şuarada bilgisi yok FİKRİ VAR beni SALAMAK ile suçlayıcı yazması , bilgisi olsa yanlış yazdıgımız bir şeyi düzeltse ben de teşekkür ederim.

    BEN inanıyormuymuşum bak bak , araştır yanlış biliyorsun de yaz..

    Bİlgisi yok FİKRİ VAR KOCA RENO TÜMMMM DÜNYA YA SATIYORMUŞ ,TÜM DÜNYA NE ZAMAN ARJANTİN İLE TR OLMUŞ... Ben SALIYORMUŞUM gibi yapmış..

    Tabi ki kızarım yaptıgı edepsizliğe.. Araştırırsın yanlış bir şey var ise ortaya koyarsın bizde eyvallah deriz ögrendik deriz , bilmiyorsun ama kendisinin cahil mantıgına göre yanlışmışız güldürüyormuşuz ...

    Toplumun geldiği noktaya bak bunun için demiyorum bunlar büyük çogunluk , böyle ...
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  18. #18
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    kusura bakmada teknik cahilliğini bu kadar savunma.

    nasıl bir ego yaptıysan bizler sizin gibilere iş veriziz gibi ıvır zıvır şeyler yazmışsın birde hazretilerden gereksiz bir örnek vermeye çalışmışsın.

    bir motorun oran orantıyla büyütüp imalata sokmaya çalışan mühendisi ibreti alem için ifşa ederler

    yanma odası hesabını, ortaya çıkan ısıya göre soğutma yollarını, o ısıdaki genleşmeye göre malzeme seçimi ve bunun gibi onlarca birbirini etkileyen şeylerin hesabını yapmamışlar, karbüratörü büyütüp oranlayıp hacim arttırmışlar yani.

    siz bunu savunuyorsanız eğer diplomanızı yırtıp atın. bilgilerinizi de kendinize saklayın ki yeni nesiller doğru bilgiye ulaşsın!

  19. #19
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    bir ara abim "fiat uno" kullanmıştı, gerçekten çok seri araba ve yakıtı baya az diyordu, zaman ile durumu düzeltip ww polo gibi arabalara bindi ama ev almak için sattı arabasını..

    şimdi 125cc bir scooter kullanıyor ama yinede bir yerden para bulunursa şöyle bir araba alabilir; fikir olsun diye söyledim;

  20. #20

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmada teknik cahilliğini bu kadar savunma.

    nasıl bir ego yaptıysan bizler sizin gibilere iş veriziz gibi ıvır zıvır şeyler yazmışsın birde hazretilerden gereksiz bir örnek vermeye çalışmışsın.

    bir motorun oran orantıyla büyütüp imalata sokmaya çalışan mühendisi ibreti alem için ifşa ederler

    yanma odası hesabını, ortaya çıkan ısıya göre soğutma yollarını, o ısıdaki genleşmeye göre malzeme seçimi ve bunun gibi onlarca birbirini etkileyen şeylerin hesabını yapmamışlar, karbüratörü büyütüp oranlayıp hacim arttırmışlar yani.

    siz bunu savunuyorsanız eğer diplomanızı yırtıp atın. bilgilerinizi de kendinize saklayın ki yeni nesiller doğru bilgiye ulaşsın!
    Koca reno yaparmıymış örnegine ne oldu ?
    An Argentinian-developed engine, this was only available in Argentina, Colombia and Turkey. It is derived from the CxJ and shares the dimensions with Renault's A-series engine displaces 1.6 L (1,565 cc). The major improvement was in the available torque up to 12.5 kg⋅m (123 N⋅m; 90 lbf⋅ft) at 3,000 rpm.
    Arjantin tarafından geliştirilmiş bir motor,
    Bu sadece Arjantin, Kolombiya ve Türkiye'de mevcuttu.
    CxJ'den(YANİ 1,4 olandan ) türetilmiştir ve boyutları Renault'nun A serisi motoruyla paylaşır ..

    Ben senin gibiler ile çalışmıyorum bilgisiz fikir üretenler ile ,

    Sana ıspatlı ile belgeleri koyduk önüne daha özür dileyecegine boş boş konuşuyorsun..

    Bak kardeş sana ağabey tavsiyesi biliyor isen konuş ibret alsınlar bilmiyor isen sus adam zanetsinler..

    Senin dediğin gibi Reno yapmamış (arjantin Reno yapmış sadece) Arjantin in tasarımı ...
    Senin değin gibi tüm dünyaya satılmamış (ha senin tüm dünyan arjantin ve TR den ibaret ise olabilir ) onada saygı duyarım..
    1,4 motorun üstüne bina etmişler çakma bir şey ,

    Varsa bilgin belgen koy ortaya da bizde ögrenelim ,

    Yanlışım olmasın aradan 30 sene geçti tabi hatırladıgım sorunu ,hareret yapıyordu , ısı dagılımı sorunluydu diye hatırlıyorum , onuda sanayide 50-60 lık termostat takarak çözüyorlardı , o da motor tam ısınmadıgından uzun süre zengin karışım çalışması yapıyordu o da yakıt tüketimi ni fazla artıyordu ,çok yakıyor denmesine sebep oluyordu (Bu kısım benim hatırladıgım bu konuda tam emin değilim) aradan 30 yıl geçmiş anca bu kadar...

    Sonuç bilmiyor isen susarsın bizde adam zanederiz..
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)