Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

#EvdeKal sürecinde evde kalırdığınız zamanları nasıl değerlendiriyorsunuz?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    çalıştığı yer ücretli yada ücretsiz izin verenler.
    evde kaldığı süre boyunca bu boş geçen zamanlarını ne yaparak değerlendiriyor.

    nekşfliş mi izliyorsunuz. filim sitelerinden filim mi izliyorsunuz.
    yoksa benim gibi animeci iseniz anime mi izliyorsunuz.

    ben anime kovalarken arkadaşın iş var after effects öğren demesiyle 3 günlük derslerden sonra iş alıp yapmaya başladım.

    program öğrenmek daha bi iyi geldi bana. en azından hiç kullanmadığım programı öğrenmiş oldum sayesinde.
    10 yıldan fazladır adobe photoshop ve illustrator kullanıyorum. 5 senedirde premiere pro kullandığımı varsayarsak
    after effects öğrenmek baya kolay oldu.

    peki ya siz napıyorsunuz?
    izleyici misiniz?
    öğrenici misiniz?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    açılış,kahvaltı,1 bölüm dizi izleme,kahve demleme,spor hareketleri mekik şınav bisiklet,tekrar dizi,haberleri takip etme ve foruma bakma,akşam yemeği,haberler,dizi veya youtube da takılma ve kapanış
    mavzer-i ve crxforever bunu beğendiler.

  3. #3
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açılış,kahvaltı,1 bölüm dizi izleme,kahve demleme,spor hareketleri mekik şınav bisiklet,tekrar dizi,haberleri takip etme ve foruma bakma,akşam yemeği,haberler,dizi veya youtube da takılma ve kapanış
    spor yapman çok iyi. ben evde kal süreci başladığından beri hareketsiz kaldım hep.
    yaptığım tek hareket bi kaç günde bir markete giderken ki yaptığı hareket.
    oda motorla gidiyom markete.
    ozan1991 bunu beğendi.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  4. #4
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    günde 250 300 mekik çekiyorum zaten sonrası pc başındayım

  5. #5
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Aprilla Scarabeo 200ie / Honda Forza 250
    Eşimle onun ailesinin yazlığındayiz, ailesi yaşlı olduğu için onlara ugramiyoruz.

    Sabah 9:30 da kalkıyorum, akşam 17:00 ye kadar uzaktan çalışma var. Toplantılar işler vs geldikçe hallediyorum. Zaten internet yok yazlikta, telefondan paylaşıyorum. Yazligin olduğu sitenin ağaçlık kısımlarından ağaç dalları kuru yapraklar topluyorum yakacak olarak, evi temizliyoruz sürekli şehre sadece market alışverişi için iniyoruz arabayla, bazen ben scooter ile çıkıyorum tek başıma.

    Akşam da film izliyoruz, takılıyoruz, rakı içiyoruz filan
    Alper600RR bunu beğendi.

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    1 haftalık zorunlu yıllık izindeyim, bilgisayarı acıp hiçbir işe bakmadım. Sonucta zorunlu yıllık izin, niye bakayım di mi

    Havanın güzelliğinden yararlanıp 3 gün 200er km lık yol yaptım. Korona olayından dolayı yanıma aldıgım yiyeceklerimi yazlık yerlern tenha sahillerinde tüketip 15 dk moladan sonra aynen geri döndüm.

    Eşim calıstıgı için aksamları işten ben alıyorum onu, toplu taşıma ile ugrasmasın diye.

    Yagmurlu hava ve kalan tum vakitlerde dizi izliyorum cılgınlar gibi. Kitap okuma alıskanlıgı yuksek bırısı olmama ragmen yaklasık 2 senedir zerre okumak ıstemıyorum, nedenini anlamadım.

  7. #7
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    spor yapman çok iyi. ben evde kal süreci başladığından beri hareketsiz kaldım hep.
    yaptığım tek hareket bi kaç günde bir markete giderken ki yaptığı hareket.
    oda motorla gidiyom markete.
    kilo almaya başladım bugün evde 16 gün filan oldu 30-40dk mı filan ayırıyorum spor hareketlerine müzüğimide açıyorum motive ediyor hem
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  8. #8
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    şimdi tartıldım. ben hala kilo almamışım. okadar yediğim şey nere gidiyor ya.

  9. #9
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    o kilolar birden cıkacak görürsünüz :D

    evlilik ve sigarayı bırakma sebebi ile 20 kilo aldım.

    3 kilosunu vermiştim ancak 1 haftalık evdekal olayında direk geri almısım.

    lanet şeyleri vermesi zor alması kolay.

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    2 ay kadar önce daha önce okumadığım on yazarın birer kitabını aldım.
    Tarih okumaya biraz ara verme nietindeydim ve amacım edebiyat dünyasına bir göz atmaktı.
    Bu yazarlardn üçü beni şaşırttı ve diğer kitaplarını aldım.
    iki tanesi ise çok hayran bırakmamakla birlikte kafa yapıları hoşuma gittiği için birer kitabını daha aldım ve aynı şekilde etkilenirsem tüm kitaplarını almaya karar verdim.
    Bu şekilde okumak üzere 70 civarında kitabım oldu.
    Bu arada ne kadar ara verdim desem de okumak üzere sıraya koyduğum yaklaşık 30 kadar tarih kitabım var.
    Ben bu kitaplara bakıp bakıp, yav hem iş güç hem günlük telaşe bu kadar kitabı nasıl okuyacağım, üstelik habire yenileri çıkıyor diye düşünürken corona virüs imdadıma yetişti.
    Bana da bulaşabilir yapacak bişey yok ama kitapları bitireyim sonra bulaşsın.
    Virüsten ölmek problem değil.
    Meraktan ölmek istemem.
    mavzer-i bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #11
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kilolar birden cıkacak görürsünüz :D

    evlilik ve sigarayı bırakma sebebi ile 20 kilo aldım.

    3 kilosunu vermiştim ancak 1 haftalık evdekal olayında direk geri almısım.

    lanet şeyleri vermesi zor alması kolay.
    geçen sene 98 kiloydum. şuan 79. karantinadan öncede 79 kiloydum.
    valla ben şuan iyiyim. :D
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  12. #12
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen sene 98 kiloydum. şuan 79. karantinadan öncede 79 kiloydum.
    valla ben şuan iyiyim. :D
    naptıysan söyle de bende yapayım kilo vermek için :D
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  13. #13
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul-büyükçekmece-kumburgaz
    Motosikleti
    TVS Apache
    asosyal yaşıyordum zaten, benim için değişen fazla bir şey olmadı, pc başındayım çoğu zaman, müzik dinlerim, oyun oynarım, eskiden izlediğim filmlerin güzel sahnelerini tekrar tekrar izler coşarım yada kahkahaya boğulurum filmine göre, bugün gora filmini izledim, 12 eylül 1980 yazıyor, dışarıda tanklar var, adam "tören falan mı var" diyor,


    bunun dışında işte evde annem ve ben varız, sohbet ediyoruz bol bol, akrabağaları bazen görüntülü arıyoruz, ben hiç sevmem görüntülü konuşmayı ama konuşuyoruz işte..

    benim psikoloji very well what about you? millet kafayı yemiş, 2 gün evde kalsa bunalıyor. kişisel gelişim sıfır cemaatte.
    crxforever bunu beğendi.

  14. #14
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naptıysan söyle de bende yapayım kilo vermek için :D
    6 ay kadar spor yaptım 85 e kadar indim. sonra yemekten biraz kıstım.
    bursalıali bunu beğendi.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  15. #15
    SlimShady1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Kirklareli
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Valla bu virüs çok zamansız geldi, evde biraz ağırlık ve jimnastik halkalarım var spora devam ediyorum ve bol kalorili öğünler tüketiyorum kilo almak için hiç ekipmanım olmasa depresyona girerdim kesin. Bunlar dışında alıpta henüz bitiremediğim kitaplardan birini okuyorum okumayı seven varsa; "Güce karşı kuvvet David Hawkins" ve Robert greene İktidar-Ustalık kitaplarını tavsiye ederim.
    Weak are prey

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Sabah 7 Akşam 17.00 çalışmaya devam

  17. #17

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabah 7 Akşam 17.00 çalışmaya devam
    Aynen bende çalışıyorum haftada 5gün olaraktan. Saat 08.00-17.00 arası. Zaten çalışmazsam mamın yanında birde sıkıntıdan patlarım. Bak gene hafta sonu geldi cuma sendromu başladı bende. Hafta sonu bir yere gidemeyecek olmam da işin sıkıntısı...

  18. #18

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Kitap diye birşey var, bilginiz olsun.

  19. #19
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Film seyrediyorum, müzik dinliyorum, haberleri okuyorum, internette geziniyorum.

  20. #20
    mustick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2016
    Motosikleti
    CBR250R
    La Casa De Papel’in 4. Sezonu çıkmış. Bu haftasonunu da kurtardık.
    F54 bunu beğendi.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)