Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Clio 2000 Stop Etme ve Hararet Göstergesi Yükselmeme Sorunları-ÇÖZÜLDÜLER

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Ocak 2017
    Selamlar

    Herkese faydalı olsun diye sorunlarım çözüldükten sonra buraya yazmaya karar verdim.

    İlk sorun ve beni en çok yoran stop etme sorunuydu.Clio 2000 otomatik araç,
    kırmızı ışıklarda durduğumda sık sık stop ediyordu.Ayağım frende olsun veya N ile boşa
    alayim farketmiyor,stop ediyordu.Sorunun çözümü için özel servis önce gaz
    kelebeği temizliği yaptı,OLMADI...Bujiler değişti,OLMADI...
    Stop etme sorunu devam ediyordu ve ben aracı satmayı bile istiyordum ama aracım muayenesi
    gelmişti ve muayeneden önce son kez özel servise götürdüm.Ustalar trafiğe çıktıklarında
    araç defalarca stop etti ve bu sefer onlar krank sensöründe sorun olduğuna karar verdiler.
    Motor soğukken değil sıcakken stop ettiği için krank sensöründe karar kıldılar.
    Bu sensör değişti ve SORUN TAMAMEN ÇÖZÜLDÜ.
    Bu parça linkte gördüğünüz gibi çok ucuz bir parçadır
    https://urun.n11.com/diger-sensorler...E&gclsrc=aw.ds

    2.sorun dünden beri yaşadığım ve bugün kendim çözdüğüm hararet göstergesinin hiç hareket etmemesiydi.
    İbre 5 dakika kadar sürünce orta seviyeye yani 90 dereceye çıkardı ama 2 gündür hiç hareket etmiyordu.Kaputa değdiğimde
    ısıyı hissediyordum ve kalorifer sıcak üflüyordu.İnternetten yaptığım araştırmalar ya termostat ya
    hararet müşürü arızalı diyordu.Ama sorun bugün düzeldi.Nasıl derseniz takometre kalibresi yaptım ve DÜZELDİ.
    Her modele oluyor mu bilmiyorum ama Clio 2 için şu video var
    https://www.youtube.com/watch?v=nWl54YEUUj0
    sailor33, yigozya ve DENİZKIYISI bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Faydalı bilgiler her zaman lazım.
    yukirunner bunu beğendi.

  3. #3
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı yukirunner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    Herkese faydalı olsun diye sorunlarım çözüldükten sonra buraya yazmaya karar verdim.

    İlk sorun ve beni en çok yoran stop etme sorunuydu.Clio 2000 otomatik araç,
    kırmızı ışıklarda durduğumda sık sık stop ediyordu.Ayağım frende olsun veya N ile boşa
    alayim farketmiyor,stop ediyordu.Sorunun çözümü için özel servis önce gaz
    kelebeği temizliği yaptı,OLMADI...Bujiler değişti,OLMADI...
    Stop etme sorunu devam ediyordu ve ben aracı satmayı bile istiyordum ama aracım muayenesi
    gelmişti ve muayeneden önce son kez özel servise götürdüm.Ustalar trafiğe çıktıklarında
    araç defalarca stop etti ve bu sefer onlar krank sensöründe sorun olduğuna karar verdiler.
    Motor soğukken değil sıcakken stop ettiği için krank sensöründe karar kıldılar.
    Bu sensör değişti ve SORUN TAMAMEN ÇÖZÜLDÜ.
    Bu parça linkte gördüğünüz gibi çok ucuz bir parçadır
    https://urun.n11.com/diger-sensorler...E&gclsrc=aw.ds

    2.sorun dünden beri yaşadığım ve bugün kendim çözdüğüm hararet göstergesinin hiç hareket etmemesiydi.
    İbre 5 dakika kadar sürünce orta seviyeye yani 90 dereceye çıkardı ama 2 gündür hiç hareket etmiyordu.Kaputa değdiğimde
    ısıyı hissediyordum ve kalorifer sıcak üflüyordu.İnternetten yaptığım araştırmalar ya termostat ya
    hararet müşürü arızalı diyordu.Ama sorun bugün düzeldi.Nasıl derseniz takometre kalibresi yaptım ve DÜZELDİ.
    Her modele oluyor mu bilmiyorum ama Clio 2 için şu video var
    https://www.youtube.com/watch?v=nWl54YEUUj0
    böyle durumlarda krank sensörüne kadar gelmeden immoblizerden başlayın. sorun bazen bu kadar da basit olabiliyor
    yukirunner bunu beğendi.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  4. #4

    Üyelik
    19 Ocak 2017
    Inmobiliser ile ilgili bir sorun vardı önceden,onu da servise gitmeden çözmüştüm.

    Bazen marş bastığımda motor bir türlü ateşlemiyordu,4-5 sefer denemeden sonra ancak araba çalışıyordu.
    Çözüm şuydu,akünün kutup başlarını söküp en az 5 dakika bekledim ve araç elektriksiz kaldı.Kutup başlarını tekrar taktığım andan beri tek seferde marş basıp motor çalışıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)