Megane 4 mü dersiniz Civic fc5 mi?
-
28 Haziran 2019, 16:13
#1
Merhaba ağabeylerim, kardeşlerim
Bu iki araç konusunda derinlemesine bir araştırma yapmadan önce, kullanan da olabilir diye düşünerek size danışayım dedim. Ortak özellikler açısından otomatik ve yılda ~10k km kullanım sebebiyle dizel değil benzinli düşünmekteyim. Otomobili limitlerinde sürmeye, hafifinden cam filmi uygulamak dışında pek mekanik, görsel veya işitsel modifikasyon yapmaya da merakım yoktur.
Megane 4 hb'nin doğru mu bilmiyorum; bagaj kapağı sac değil diye duydum mesela. Icon donanım olmak üzere yine sedan ve hb'de 1.2 ve 1.3 olmak üzere farklı tce motorlar var. Hangisi tercih sebebidir?
Civic fc5 ise 1.6 elegance veya 1.6 executive mi dersiniz? Daha önce gündüz sürdüğüm için test edemedim; gece sürüşte executive'in led farı çok daha iyiyse bu da tercih sebebi olabilir. Bir de 1.5 rs denen versiyonu var ve galiba şanzımanı da zf idi; o fiyat farkına değer mi? Diğer yandan kaporta sesi 106'yı hatırlattı bana.
Konfor, yedek parça, bakım maliyeti, sağlamlık, kalite ve araç ömrü açısından da fikrinizi belirtirseniz sevinirim.
İyi forumlar.
Reklamlar
-
28 Haziran 2019, 16:58
#2
kastamonuyu mhp alınca osman amca cıldırdı
-
28 Haziran 2019, 17:37
#3
Dizel istemediğine göre şekil şükul performans piyasası yüzünden honda ama dizel deseydin kesinlikle megane derdim..Bendeki dacia 25 bin km 16 aydır sıfır hata sıfır arıza ile rekora gidiyor bir kere devrin oynasın be araba..
Kastamonu senelerdir hep akp ve mhp arasında gider gelir..Hatta bazı ilçelerde üç beş oy farkı çıkar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Yalnız çok çirkin karıymış lan yok mu evadan caps eva candır yahu..
-
28 Haziran 2019, 17:51
#4
2008 model acenta (eski tabirdir 0 km. anlamı taşır) 140.000 km 11 yıl sıfır hata ile honda civic hepinizi tokat içinde bırakır diyorum.
-
28 Haziran 2019, 17:59
#5
hokahey adlı üyeden alıntı
2008 model acenta (eski tabirdir 0 km. anlamı taşır) 140.000 km 11 yıl sıfır hata ile honda civic hepinizi tokat içinde bırakır diyorum.
Ne bu duello mu istiyorsun :D
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
28 Haziran 2019, 18:06
#6
hachiko adlı üyeden alıntı
Ne bu duello mu istiyorsun :D
kahrol haçiko al sana bombe!
-
28 Haziran 2019, 18:56
#7
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Diğer yandan kaporta sesi 106'yı hatırlattı bana.
Şumüllü testler yapıyorlar dayanıklılık ve güvenlik için artık. Kaporta tıklama ve kapı kapatma sesi bu testler arasında değil bildiğim.
-
28 Haziran 2019, 20:01
#8
Boş sohbetler için olan başlık bu değil...
http://www.motosiklet.net/forum/konu...abbetleri.html Bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
hachiko adlı üyeden alıntı
Dizel istemediğine göre şekil şükul performans piyasası yüzünden honda ama dizel deseydin kesinlikle megane derdim..Bendeki dacia 25 bin km 16 aydır sıfır hata sıfır arıza ile rekora gidiyor bir kere devrin oynasın be araba..
Kastamonu senelerdir hep akp ve mhp arasında gider gelir..Hatta bazı ilçelerde üç beş oy farkı çıkar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Yalnız çok çirkin karıymış lan yok mu evadan caps eva candır yahu..
Maşallah dacia'ya 1.5 dci'yi övüyorlar ama daha önce başka bir araçta enjektör ve egr arızası yaşadığımdan herhangi dizel düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Şumüllü testler yapıyorlar dayanıklılık ve güvenlik için artık. Kaporta tıklama ve kapı kapatma sesi bu testler arasında değil bildiğim.
Haklı olabilirsiniz.
-
28 Haziran 2019, 21:06
#9
Civic yeni modelde bağımsız süspansiyon var. Dengesi iyi ama iç malzeme kalitesi olarak eski kasa fd6 dahi daha güzel geldi bana. Seleflerinden az ses alıyor. Şahsen megane almam torsiyon var baştan kaybediyor.
-
28 Haziran 2019, 21:13
#10
İkiside değil,
2006-2008 arasi Accord.olursun grand lord.
-
28 Haziran 2019, 21:49
#11
levend84 adlı üyeden alıntı
İkiside değil,
2006-2008 arasi Accord.olursun grand lord.
Sanayi de söğüşlenecek adam gözüyle bakmasalar çok güzel araç.
-
28 Haziran 2019, 22:01
#12
YasinC adlı üyeden alıntı
Civic yeni modelde bağımsız süspansiyon var. Dengesi iyi ama iç malzeme kalitesi olarak eski kasa fd6 dahi daha güzel geldi bana. Seleflerinden az ses alıyor. Şahsen megane almam torsiyon var baştan kaybediyor.
Kalburüstü her binek sedan da yok mu bağımsız süspansiyon artık?
Edit. Yokmuş! Meganda da yokmuş.
Bu arada Civic 1987'den beri bağımsız süspansiyon kullanıyormuş, 2005-2011 arası hariç.
-
28 Haziran 2019, 22:16
#13
hasmet adlı üyeden alıntı
Kalburüstü her binek sedan da yok mu bağımsız süspansiyon artık?
Edit. Yokmuş! Meganda da yokmuş.
Bu arada Civic 1987'den beri bağımsız süspansiyon kullanıyormuş, 2005-2011 arası hariç.
Burada müşteri portföyünün çok büyük çoğunluğu bilinçsiz. O yüzden 200 bin liranın çok üstüne satılan golf, bağımsız süspansiyona sahip iken normalde, bizde en en en dolu haliyle almadığınız sürece bağımsız süspansiyon ile gelmez. Hatta tcs dahi olmaya biliyor. Mesela yurt dışında civic de tcs (vsa) standart iken bizde değil. Son fc5 de standart olmuş olabilir hatta
Focus ilk çıktığından bu yana multi link bağımsız süspansiyon ile geliyordu. Bu sene oda torsiyon oldu ama buzdolabı rengi ve daha yüksek fiyat ile yine satıyor.
-
29 Haziran 2019, 01:26
#14
YasinC adlı üyeden alıntı
Mesela yurt dışında civic de tcs (vsa) standart iken bizde değil. Son fc5 de standart olmuş olabilir hatta
Stability control 2012'den itibaren satılan her binek araçta zorunlu burada.
Senede 5bin-10bin arası ölümlü kazayı engelliyormuş yapılan araştırmalara göre.
-
29 Haziran 2019, 08:48
#15
Octavia... şuku olan değil!
-
29 Haziran 2019, 09:32
#16
Civic her türlü tercih edilir normalde.. Lakin şöyle bir husus var.. Bu kaporta göçüğü meselesinde Hondanın mahkemelik olduğu çelik üretim tesisinin kalitesiz tedariği yüzünden Honda Cıvıc Sedanlarda gövde/kaporta parçaları konusunda göçük harici belirli bir hızdan sonra ruzgarda anormal salınımlar olduğundan bazı kullanıcılar bahsediyordu..
Eger cıvıc alacaksanız Turk yapımı sedan olanı değil İngiltere yapımı HB olanı tercih edin derim.
Megane 4 güzel araba ancak teknik olarak CIVIC daha sorunsuz ve kullanım zevki çok daha yüksek araba..
Birde Honda benzinli versiyonlarda daha fazla yakar.. 1.6 atmosferikle.. yada 1.5 turbo ile.. Megane 4 teki 1.2 tce 130 beygir aslında çok güzel bir seçenek..
HB alacaksam CIVIC , almayacaksam MEgane tercih ederim.. FC5 için..
-
29 Haziran 2019, 15:21
#17
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Civic her türlü tercih edilir normalde.. Lakin şöyle bir husus var.. Bu kaporta göçüğü meselesinde Hondanın mahkemelik olduğu çelik üretim tesisinin kalitesiz tedariği yüzünden Honda Cıvıc Sedanlarda gövde/kaporta parçaları konusunda göçük harici belirli bir hızdan sonra ruzgarda anormal salınımlar olduğundan bazı kullanıcılar bahsediyordu..
Eger cıvıc alacaksanız Turk yapımı sedan olanı değil İngiltere yapımı HB olanı tercih edin derim.
Megane 4 güzel araba ancak teknik olarak CIVIC daha sorunsuz ve kullanım zevki çok daha yüksek araba..
Birde Honda benzinli versiyonlarda daha fazla yakar.. 1.6 atmosferikle.. yada 1.5 turbo ile.. Megane 4 teki 1.2 tce 130 beygir aslında çok güzel bir seçenek..
HB alacaksam CIVIC , almayacaksam MEgane tercih ederim.. FC5 için..
2019 modelde bu tip problemler yok.
-
30 Haziran 2019, 09:26
#18
Civic daha bi paranin karsiligi bir arac, 2018 ve sonrasinda bahsedilen kaporta sorunu yok, oncesinde olanda da istisnalar haric cok asiri dikkatli bakip gormeye calisirsan var. Benzinli 1.6 atmosferik olan 1.5 turboya gore daha cok yakar. eger 1.6 atmosferik alacaksan fabrikasyon lpg tercih edebilirsin, hem az yakar hem ileride satisi kolay olur. megane sadece tasarruf odakliysan dizel ve en bosu alinir, onun disinda gereksiz
-
30 Haziran 2019, 10:52
#19
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Civic her türlü tercih edilir normalde.. Lakin şöyle bir husus var.. Bu kaporta göçüğü meselesinde Hondanın mahkemelik olduğu çelik üretim tesisinin kalitesiz tedariği yüzünden Honda Cıvıc Sedanlarda gövde/kaporta parçaları konusunda göçük harici belirli bir hızdan sonra ruzgarda anormal salınımlar olduğundan bazı kullanıcılar bahsediyordu..
Eger cıvıc alacaksanız Turk yapımı sedan olanı değil İngiltere yapımı HB olanı tercih edin derim.
Megane 4 güzel araba ancak teknik olarak CIVIC daha sorunsuz ve kullanım zevki çok daha yüksek araba..
Birde Honda benzinli versiyonlarda daha fazla yakar.. 1.6 atmosferikle.. yada 1.5 turbo ile.. Megane 4 teki 1.2 tce 130 beygir aslında çok güzel bir seçenek..
HB alacaksam CIVIC , almayacaksam MEgane tercih ederim.. FC5 için..
Hb civic ingiltere uretimi duşunmeden alinabilir.
Yakin zamanda baktigimda, hb sedandan 40-50bin tl daha pahaliydi.
2.elde ise 20bin tl fiyat farki var.
-
30 Haziran 2019, 11:34
#20
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim ağabeylerim kardeşlerim; bilmediğim bir çok şey öğrendim bu araçlar hakkında.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)