Artık Ducati Kullanıcısı değilim "Vulcan S"
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
yamahanın cruiser modellerine bakmıştım. tam torkunu 3500 devirde veriyor
kalkışta bildiğin tokatçı makina
yalnız vulcanın devirlenmede çıkan bi sesi var çok hoşuma gitti.
sabit hızda sesi yok ama tapa gaz verince açılın ben geliyorum sesi çıkartıyor..
bide bilgim yok ama sabit gazda ve hafif hızlanmada eco yazıyor göstergede
gazı fazla verince eco yazısı gidiyor ve ses değişiyor.
acaba eco ve sport modu var ve bu gaz tepkisine göre otomatik mi ayarlıyor.
yoksa sadece anlık tüketimde şuan ekonomiktesin mi diyor
Barkın Bayoglunun dediği eko modu aslında keko modu şeysinden herhalde.
Reklamlar
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
yamahanın cruiser modellerine bakmıştım. tam torkunu 3500 devirde veriyor
kalkışta bildiğin tokatçı makina
Maksimum torkun elde edildiği devir tek başına çok bilgilendirici olmuyor. Tüm grafiğe bakınca durum netleşiyor:
Motorun torku 2500'den 4000'in az ilerisine kadar düz ve maksimum değere çok yakın. Ancak asıl etkileyici olan 1600 devirdeki torku, Vulcan S'in her devirdeki torkundan fazla.
Gel gelelim bu avantajın faturası yüksek devirde ortaya çıkıyor. Vulcan S, 300cc eksik hacmine rağmen 6-7 beygir daha güçlü... Hız biraz arttığında Bolt'un motoru ölü taklidi yaparken Vulcan S kendine gelir.
Açıkçası bu yüzden 1200cc'ye kadar cruiser'lar "orta hacim" sınıfında. Çünkü hem düşük devirde, hem de yüksek hızda performans istenince hacmi yükseltmekten başka çare kalmıyor.
Sonuç olarak tipik bir cruiser hissinden ziyade daha kullanışlı ve pratik bir motosiklet isteyen biri için Vulcan S daha iyi bir tercih.
-
Cruiser'da stabil ve konforlu bir 120 yapabiliyorsan gani gani yeter. Bunlar zaten 90-110 civarı hızlarda çuf çuf çuf konforlu keyifli gitmek için yapılmış makineler.
-
cruiser motorlar ile ilgili bunları bilmiyordum. hız denemesi yaptığımda 150 lere rahat çıkıyor 170 te nazlanmaya başlıyor 180 yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyor.
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
cruiser motorlar ile ilgili bunları bilmiyordum. hız denemesi yaptığımda 150 lere rahat çıkıyor 170 te nazlanmaya başlıyor 180 yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyor.
Türkiye şartlarında ha deyince 150 yeterlidir bence zor durumlardan ve trafikteki saçma sürücülerden kurtulmak için
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Birde ileride yakıt verilerini paylaşırsan 10 numara olur :D
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Türkiye şartlarında ha deyince 150 yeterlidir bence zor durumlardan ve trafikteki saçma sürücülerden kurtulmak için
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Birde ileride yakıt verilerini paylaşırsan 10 numara olur :D
bu akşam paylaşırım yakıt verisini.
fullediğimden beri 90 km yaptım. eve gidene kadar 100 falan olur bişeyler. benzinlikte tekrar bi fulliyelim bakalım ne alacak
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
yüksek km li italyan motosikleti satmanın, imkansızlık içinde imkansızlığa dayadığı imkansız bir zamanda imkansızca beklerken
güzel bir fırsatın kapımı çalmasıyla ducati den vulcanS e geçmiş bulunmaktayım.
artık ben çapırcı oldum.
bu arada ben ducatide çok benzin harcamaya alıştığımdan vulcana geçince depoya 20 + 20 + 30 tl likler benzin koyunca depo benzin doldu.
namussuz makina az yakıyormuş.
sanırım param cebimde kalacak.
Hayırlısı olsun . Sportif chooper dünyasına hoşgeldin
Halk Adamı
-
PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun . Sportif chooper dünyasına hoşgeldin
hoşbuldum :D
ducati varken gideceğim yere en kısa sürede gitmeye çalışırdım agrasif oturuş posisyonu yüzünden
şuan vulcan da en yavaş nasıl giderim diyom :D
-
-
hayırlı olsun, güle güle bin.
-
Hayırlı olsun güle güle kullanın
-
benzin tüketimini erteliyorum çünkü doğru bi hesap yapamıcam bu seferlik.
depoyu ilk fullerken pompa bendeydi ve benzinin fullendiğini görünce benzin koymayı bırakmıştım
dün pompa pompacının elindeydi ve benim fullediğimi sandığım yere kadar benzini koyduktan sonra üzerine baya benzin koydu hala da koyarken baktım benzin hala taşmıyor koyuyor koyuyoar hala doluyor.
lan dedim bu nasıl depo.
o yüzden sonraya kaldı
-
er6n kadar bir şey yakar ortalaması 5 litre civarı olur diye düşünüyorum.. uzunyolda uslu kullanılırsa 4-4.5 leri falan görebilir
-
209,6 km kullanıma
10,2 litre benzin aldı
şehir içi çok sakin kullanım
hef fırsatta yüksek vites düşük devir
-
Hayırlı olsun. Ben de yaklaşık 1 yıl kadar ktm duke 200 den sonra ikinci motorum olarak vulcan s kullandım ve sonrasında versys 650 ile takas ettim. Arkadaşların da dediği gibi şehir içinde gayet kullanışlı ve özellikle çok dikkat çekici bir motor. Benim gibi anadolunun ortalama bir ilinde her gittiğiniz yerde insanların meraklı bakışlarına ve sorularına maruz kalıyorsunuz. Benim sevemediğim yanları ise deposunun küçük olması sebebiyle sürekli benzin alma ihtiyacı, frenleri, uzun yolda bol rüzgar almanın getirdiği konforsuzluklar.. Versys 650 ile belirttiğim bu olumsuzlukları yaşamıyorum ancak onun da vulcan'a göre başka olumsuzlukları var..
-
nalpergok adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Ben de yaklaşık 1 yıl kadar ktm duke 200 den sonra ikinci motorum olarak vulcan s kullandım ve sonrasında versys 650 ile takas ettim. Arkadaşların da dediği gibi şehir içinde gayet kullanışlı ve özellikle çok dikkat çekici bir motor. Benim gibi anadolunun ortalama bir ilinde her gittiğiniz yerde insanların meraklı bakışlarına ve sorularına maruz kalıyorsunuz. Benim sevemediğim yanları ise deposunun küçük olması sebebiyle sürekli benzin alma ihtiyacı, frenleri, uzun yolda bol rüzgar almanın getirdiği konforsuzluklar.. Versys 650 ile belirttiğim bu olumsuzlukları yaşamıyorum ancak onun da vulcan'a göre başka olumsuzlukları var..
Ne gibi hocam mesela versys'in olumsuzluklari.
-
sey_47 adlı üyeden alıntı
Ne gibi hocam mesela versys'in olumsuzluklari.
Benim için en büyük olumsuzluğu, yüksek oturuş pozisyonu, buna bağlı olarak da ağırlık dağılımının vulcana göre daha yüksekte oluşu.. Boyum 1.76 cm ve bacak boyum da çok uzun değil. Bu yükseklik sebebiyle zemine tam basamıyorum ve alışma devresinde sadece bu yüzden durduğum yerde ve manevra yaparken iki kere motorumu devirdim. Allahtan koruma demirim vardı ve bir şey olmadı.
-
benim rüzgarla bi sıkıntım olmadığından rahatım )
depo olarak bana iyi geliyor
-
yakıt tüketimini sizinle paylaşıyorum.
şehir içi 3-4 bin devir arası kullanımda 100 km de 4.8 litre
şehir dışı yolun yarısı yüksek devirli yolun yarısı düşük devirli 100 km de 4.8 litre
200 km lik yolun 50 km si şehir dışı düşük devirli kullanım. gei kalan 150 km si şehir içi ve düşük devir 100km deki gider 4.6 litre
-
@ mavzer-i,şimdi aklıma takıldı.Vulcan S'te yol bilgisayarı yok mu?Yanlış bilmiyorsam Vulcan S,ER-6 baz alınarak yapılmış bir makina ve ER-6 larda sanki yol bilgisyarı vardı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)